Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge..: sier plutselig at hun ikke vil fortsette fordi hun ikke føler seg klar. Jeg er knust. Liker hun så godt. Er det en form for avvisning? 

Anonymkode: 660ca...8a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har nok avvist deg ja. Er nok en høflig og indirekte måte å si at det ikke er noe mellom dere.

Ta den til deg og gå videre, hold ryggen strak og se etter andre muligheter.

Skrevet

Ville du klart og vært venn i stedetfor og bryte kontakt?

Skrevet

Enig med umAxa over her... Tror også det er best for din del at dere ikke forblir venner. Da kommer du mest sannsynligvis ikke over henne eller det vil ta mye lengre tid. Jeg ha e prøvd selv og det har aaaldri fungert når en av partene fortsatt har følelser. 

Anonymkode: e1cf2...53c

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det hadde jeg ikke ønsket iallefall

Anonymkode: 9ce94...d5d

Skrevet

Det er desverre en feig måte å bryte på, for hun gir deg dette lille håpet, om at hun kanskje blir klar en gang. Ikke vær den som seigpiner deg selv, og får være med, når hun plutselig er klar for noen andre. 

Anonymkode: 822f5...60a

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Kun ved ett tilfelle som innebærer at du har absolutt ingen følelser eller forhåpninger, og her må du være ærlig med deg selv om hvor du står til envher tid. Det sekundet du føler at du vil ha henne romantisk blir balansen i relasjonen deres feil:

Du vil ha noe mer, som du ikke kan få, og hun må forholde deg til din tryglende oppførsel, som er svært uattraktivt for henne og svært ugunstig for deg.

Det er absolutt ingenting å tjene på denne ubalansen.

Skrevet

Det er en direkte avvisning ja. Hun er ikke klar og da bør du respektere det og gå videre 

Anonymkode: 29906...ef8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er desverre en feig måte å bryte på, for hun gir deg dette lille håpet, om at hun kanskje blir klar en gang. Ikke vær den som seigpiner deg selv, og får være med, når hun plutselig er klar for noen andre. 

Anonymkode: 822f5...60a

Sier du at det aldri kan skje overhodet? Hun ønsker at vi skal være venner…

Skrevet

Hun er ikke interessert i deg. Beklager, TS.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er ganske usannsynlig. Jeg forstår at du leter etter håp i alt hun sier, men often sier folk at de ønsker å være venner for å avslutte det på en fin måte. Det betyr ikke nødvendigvis at hun ønsker at dere skal fortsette å henge.

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det høres dessverre ut som du er friendzonet veldig tydelig. Hun liker deg nok som person, men hun har sett at du ikke er aktuell for henne som en kjæreste dessverre...

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det høres dessverre ut som du er friendzonet veldig tydelig. Hun liker deg nok som person, men hun har sett at du ikke er aktuell for henne som en kjæreste dessverre...

La meg også legge til at jeg tror det beste du kan gjøre, hvis du vil forsøke alt du har å få henne, at det er bedre at du sier "jeg setter pris på ærligheten din og jeg synes du er et av de mest fantastiske menneskene jeg har truffet og jeg ønsker selvsagt å ha deg i mitt liv. Men, jeg ønsker deg i mitt liv som en kjæreste, som min bedre halvdel - ikke som en venn. Hvis det er det eneste du ønsker fra meg, så kan jeg ikke gi deg det dessverre. Jeg ønsker deg bare det beste videre, for det fortjener du!" 

Tro meg. Det kan funke. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

La meg også legge til at jeg tror det beste du kan gjøre, hvis du vil forsøke alt du har å få henne, at det er bedre at du sier "jeg setter pris på ærligheten din og jeg synes du er et av de mest fantastiske menneskene jeg har truffet og jeg ønsker selvsagt å ha deg i mitt liv. Men, jeg ønsker deg i mitt liv som en kjæreste, som min bedre halvdel - ikke som en venn. Hvis det er det eneste du ønsker fra meg, så kan jeg ikke gi deg det dessverre. Jeg ønsker deg bare det beste videre, for det fortjener du!" 

Tro meg. Det kan funke. 

Takk for mange svar. Et siste spørsmål. Vil det hjelpe med en overraskelse gave? 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...