AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Har en venninne som fødte i helgen som er hjemme i barsel nå. Får ikke møtt henne før smitten går ned osv, men vil gjerne sende en oppmerksomhet. Men ble så usikker på hva som er velkomment.. Kan man sende blomster når man har nyfødt hjemme? sjokolade? kaffe? hva hadde du blitt glad for? Anonymkode: dd4e0...a49
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 Alt du skriver er fint, så sant du vet hun liker dette. Jeg hadde i hvert fall blitt kjempeglad. Nå som det i tillegg er jul, hadde jeg blitt kjempeglad for en boks med julekaker, enten hjemmelagde eller kjøpt. Anonymkode: 9683a...1f7 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 Jeg hadde blitt veldig glad for noen rundstykker, litt sjokolade eller noe søtt bakverk og noen fine ord på et kort f.eks. Og kanskje litt juice eller noe som drikke? Anonymkode: 9efd6...4fe
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 Ja, alle alternativene er gode. Kanskje noe spiselig og en blomst som også passer å kose seg med i julen. Styr unna julegaveaktige greier da hun har født rett inn i jula og barnet for alltid må forholde seg til andres blanding av bursdags- og julegaver. Anonymkode: 3b965...e16 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 I tillegg til det du har skrevet hadde jeg satt utrolig pris på spekemat og gode oster om det er noe hun liker. Det er vanskelig å gå inn i juletiden å gå glipp av så mye god mat som gravid så det er mye magen min som snakker her 🙈😅 Anonymkode: 85ea0...e6b 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #6 Skrevet 21. desember 2021 Noe digg å spise, bakevarer, sjokolade, noe godt å drikke, eller noe hjemmelagd mat kanskje Hadde uansett blitt glad for oppmerksomheten uansett hva det var Anonymkode: 80656...3d9
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #7 Skrevet 21. desember 2021 God mat, brød/rundstykker med godt pålegg, sjokolade o.l. Blomster er også hyggelig. Anonymkode: 9ff53...4fb
mereo Skrevet 21. desember 2021 #8 Skrevet 21. desember 2021 Rundstykker, fylte horn, pizzasnurrer. Eller generelt mat!
Lilletrille79 Skrevet 21. desember 2021 #9 Skrevet 21. desember 2021 Noe å spise hvertfall 😀ikke kaffe for det er ikke alle som drikker det når de ammer. Hadde sikkert blitt kjempeglad for en kebab på døra 😂
Lilly88 Skrevet 21. desember 2021 #10 Skrevet 21. desember 2021 Jeg ble hvertfall kjempeglad for morgenlevering! Var så heldig at jeg fikk det to ganger iøpet av de første to ukene, og siden babyen er mest rolig på morgenen, fikk jeg og kjæresten en sånn skikkelig fin, rolig morgenstund sammen med tente lys og god mat.❤️ 4
Bacteria Skrevet 21. desember 2021 #11 Skrevet 21. desember 2021 Hadde blitt glad for en liten kurv med julemat, ex småkaker, en liten ost, kanskje noe julegodt fex. hvis jeg var barselkvinne på denne tida av året.!
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #12 Skrevet 21. desember 2021 Da jeg nettopp hadde født var det jeg ønsket meg mest at noen skulle komme på døra med middag til meg. Eller hva som helst av mat (som ikke var søtbakst eller dessert, men er måltid ) Når tilværelsen blir snudd på hodet av å få en baby i hus kan det være vanskelig å finne tid til å lage i stand en ordentlig middag eller et måltid. Noen ganger spiste jeg faktisk ikke før mannen kom hjem fra jobb kl. 17 Dersom pappaen har perm i forbindelse med fødsel nå kan det jo hende at han har tid til å lage i stand noe mat, men den første tiden er jo unntakstilstand så jeg vet min mann også drømte om at noen skulle dukke opp med mat til oss (dette var før Foodora) Anonymkode: cf927...cd9 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #13 Skrevet 21. desember 2021 Jeg hadde blitt glad for en frultkurv. Anonymkode: 3d860...7e8
Lilletrille79 Skrevet 21. desember 2021 #14 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da jeg nettopp hadde født var det jeg ønsket meg mest at noen skulle komme på døra med middag til meg. Eller hva som helst av mat (som ikke var søtbakst eller dessert, men er måltid ) Når tilværelsen blir snudd på hodet av å få en baby i hus kan det være vanskelig å finne tid til å lage i stand en ordentlig middag eller et måltid. Noen ganger spiste jeg faktisk ikke før mannen kom hjem fra jobb kl. 17 Dersom pappaen har perm i forbindelse med fødsel nå kan det jo hende at han har tid til å lage i stand noe mat, men den første tiden er jo unntakstilstand så jeg vet min mann også drømte om at noen skulle dukke opp med mat til oss (dette var før Foodora) Anonymkode: cf927...cd9 Ja sånn hadde vi det også. Jeg glemte å spise eller fikk ikke laget mat. Gikk ned 15 kilo 😂
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #15 Skrevet 21. desember 2021 Mat! Aller helst varm mat! Blomster hos meg var det minst nyttige jeg fikk. Husker det kom en bukett fra jobben som ble stående på bordet, og etter litt tid luktet vannet vondt, og det drysset masse blader og greier fra blomstene. Så for meg var de blomstene bare ekstra arbeid, og noe jeg egentlig skulle ønske jeg slapp å forholde meg til. (Ideelt bør avkuttede blomster hjemme hos meg kastes idet de kommer i hus, så jeg slipper styret.) Anonymkode: 614d8...a01 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #16 Skrevet 21. desember 2021 Takk for denne tråden, har en venninne som fødte i natt og vil sende henne noe også! Og hun bor på andre siden av landet, så får ikke akkurat stukket innom. Anonymkode: 9f817...fc9
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #17 Skrevet 21. desember 2021 Gavekort på foodora og en liten oppmerksomhet Anonymkode: e75b7...4a1
Puny Skrevet 21. desember 2021 #18 Skrevet 21. desember 2021 Ting hun ikke kunne spise og drikke under graviditeten. Spekemat, upastoeisert ost, vin, salami etc.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #19 Skrevet 21. desember 2021 Frokostlevering hadde jeg blitt kjempeglad for. Anonymkode: 2dd08...f8b
cloudsinger Skrevet 21. desember 2021 #20 Skrevet 21. desember 2021 Mat i hvilken som helst form. Og sier meg enig i at blomster er mer til bry enn glede. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå