Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det innenfor og be om Botox resept eller beroligende når fastlegen ikke vil gi? 

Anonymkode: 8b678...a25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så absolutt ikke. 

• Liker 49
Skrevet

Så klart ikke 

• Liker 7
Skrevet

Nei- det er en grunn til at din lege ikke vil gi. Og det er ikke greit av deg å sette familiemedlemmet ditt i en unødvendig kjip situasjon. 

• Liker 11
Skrevet

Absolutt ikke og det forstår du.

Anonymkode: a4587...aa1

• Liker 3
Skrevet

Botox resept??? 😂 

Anonymkode: 8d308...6de

• Liker 3
Skrevet
lillejeg skrev (1 minutt siden):

Nei- det er en grunn til at din lege ikke vil gi. Og det er ikke greit av deg å sette familiemedlemmet ditt i en unødvendig kjip situasjon. 

Unødvendig kjip situasjon? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skal forholde deg til fastlegen din. Det er en grunn til at hen ikke vil gi deg den medisinen, og da skal du forholde deg til det. Å bruke familiemedlemmer som leger er ikke alltid "innafor". Husk at når det er på resept så skal det registreres i journalen din også.

Nei, dette er ikke greit

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det innenfor og be om Botox resept eller beroligende når fastlegen ikke vil gi? 

Mannen er lege og jeg har aldri noensinne spurt han om en resept. Hadde iallfall aldri spurt om noe utenom allergipiller

Anonymkode: 323c9...7f8

• Liker 4
Skrevet

Nei det er ikke greit. 

Jeg har en søster som er lege, hun har skrevet ut en resept på cosylan for meg en gang på 20 år. 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, det kan du ikke. Og uansett hadde du fått nei om denne legen var proff, som jeg regner med.

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er fastlegen din som har informasjonen om det til å ta en avgjørelse på om du trenger det ene eller det andre. Det kan bli kjipt for ditt familiemedlem å si nei og kjipt for deg å få et nei. Og det er en situasjon du derfor ikke trenger å sette dere i. 

• Liker 5
Skrevet
lillejeg skrev (11 minutter siden):

Det er fastlegen din som har informasjonen om det til å ta en avgjørelse på om du trenger det ene eller det andre. Det kan bli kjipt for ditt familiemedlem å si nei og kjipt for deg å få et nei. Og det er en situasjon du derfor ikke trenger å sette dere i. 

Jeg trenger det, det er en grunn for at jeg vil ha det. Har sykt migrene. 

Skrevet

Nei. Prøv heller Volvat hvis du ønsker ny vurdering 

Anonymkode: 6ef9b...7a5

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Prøv heller Volvat hvis du ønsker ny vurdering 

Anonymkode: 6ef9b...7a5

God idè. Det hadde jeg ikke tenkt på. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke gitt deg det. Jeg er ikke lege for mine nærmeste familie og venner. Og til deg som setter spørsmålstegn ved om det er en kjip situasjon - ja det er det.

Anonymkode: b15cb...26a

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde ikke gitt deg det. Jeg er ikke lege for mine nærmeste familie og venner. Og til deg som setter spørsmålstegn ved om det er en kjip situasjon - ja det er det.

Anonymkode: b15cb...26a

Hvorfor det? En kan jo være litt raus med sine nærmeste i julen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg trenger det, det er en grunn for at jeg vil ha det. Har sykt migrene. 

Høres ikke godt ut- og kan forstå du ønsker medisiner som fungerer godt. Men mener fortsatt at familiemedlemmet ditt ikke er riktig vei å gå. 
håper du får hjelp💫

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leger er ikke interessert i å forholde seg til alle familiemedlemmers, venners og bekjente sine helseproblemer, føflekker og whatever på fritiden. Rørleggeren er heller ikke interessert i å gjøre småreperasjoner hos deg under middagsbesøk eller bursdagsselskap. Fritid består av å være en privatperson. 

Hvorfor det? En kan jo være litt raus med sine nærmeste i julen. 

Da ringer jeg snekkeren og etterlyser litt raushet i julen... 

Anonymkode: 5f46c...683

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Leger er ikke interessert i å forholde seg til alle familiemedlemmers, venners og bekjente sine helseproblemer, føflekker og whatever på fritiden. Rørleggeren er heller ikke interessert i å gjøre småreperasjoner hos deg under middagsbesøk eller bursdagsselskap. Fritid består av å være en privatperson. 

Da ringer jeg snekkeren og etterlyser litt raushet i julen... 

Anonymkode: 5f46c...683

Et klikk hadde kostet 2 min arbeid. Det kunne hvem som helst klart. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...