AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Eller forsvinner de av seg selv? Jeg fant en bitteliten hvit en i rumpa til katten, men usikker om det er noe vits i å dra til dyrlege for det? Anonymkode: f28f7...ea9
Fame Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 Katten må ha kur. De formerer seg i tarmkanalen så det er flere av de der. Det kan bli ubehagelig for pus. I tillegg er det smittsomt for andre puser 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 Fame skrev (4 minutter siden): Katten må ha kur. De formerer seg i tarmkanalen så det er flere av de der. Det kan bli ubehagelig for pus. I tillegg er det smittsomt for andre puser Fins de i flytende? Får ikke gitt katten min tabletter for legger jeg de i f eks leverpostei så kommer han bare til å slikke Anonymkode: f28f7...ea9
Fame Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fins de i flytende? Får ikke gitt katten min tabletter for legger jeg de i f eks leverpostei så kommer han bare til å slikke Anonymkode: f28f7...ea9 Det er spot on behandling som smøres på huden til pus ^.^ veldig effektivt og tar livet av alle ormer i alle stadier. Mulig du ikke trenger å ha pus inne til veterinær. Her holder det ofte å ringe og be om resept Endret 21. desember 2021 av Fame 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 Fame skrev (1 time siden): Det er spot on behandling som smøres på huden til pus ^.^ veldig effektivt og tar livet av alle ormer i alle stadier. Mulig du ikke trenger å ha pus inne til veterinær. Her holder det ofte å ringe og be om resept Hva kostet resept og hva kostet kremen om du husker? 🙂 Anonymkode: f28f7...ea9
Fame Skrevet 21. desember 2021 #6 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva kostet resept og hva kostet kremen om du husker? 🙂 Anonymkode: f28f7...ea9 Hvis man bare får resept over telefonen så er det gratis her. Dråpene husker jeg ikke, sikkert et par hundre
Gjest ti10 Skrevet 21. desember 2021 #7 Skrevet 21. desember 2021 Du må ha ormekur, det forsvinner ikke av seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå