Gå til innhold

Må man gi ormekur om man oppdager orm hos katt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller forsvinner de av seg selv? Jeg fant en bitteliten hvit en i rumpa til katten, men usikker om det er noe vits i å dra til dyrlege for det? 

Anonymkode: f28f7...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten må ha kur. De formerer seg i tarmkanalen så det er flere av de der. Det kan bli ubehagelig for pus. I tillegg er det smittsomt for andre puser

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (4 minutter siden):

Katten må ha kur. De formerer seg i tarmkanalen så det er flere av de der. Det kan bli ubehagelig for pus. I tillegg er det smittsomt for andre puser

Fins de i flytende? Får ikke gitt katten min tabletter for legger jeg de i f eks leverpostei så kommer han bare til å slikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fins de i flytende? Får ikke gitt katten min tabletter for legger jeg de i f eks leverpostei så kommer han bare til å slikke

Det er spot on behandling som smøres på huden til pus  ^.^ veldig effektivt og tar livet av alle ormer i alle stadier. Mulig du ikke trenger å ha pus inne til veterinær. Her holder det ofte å ringe og be om resept

Endret av Fame
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 time siden):

Det er spot on behandling som smøres på huden til pus  ^.^ veldig effektivt og tar livet av alle ormer i alle stadier. Mulig du ikke trenger å ha pus inne til veterinær. Her holder det ofte å ringe og be om resept

Hva kostet resept og hva kostet kremen om du husker? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva kostet resept og hva kostet kremen om du husker? 🙂

Hvis man bare får resept over telefonen så er det gratis her. Dråpene husker jeg ikke, sikkert et par hundre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...