AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Del Skrevet 21. desember 2021 Eller forsvinner de av seg selv? Jeg fant en bitteliten hvit en i rumpa til katten, men usikker om det er noe vits i å dra til dyrlege for det? Anonymkode: f28f7...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. desember 2021 #2 Del Skrevet 21. desember 2021 Katten må ha kur. De formerer seg i tarmkanalen så det er flere av de der. Det kan bli ubehagelig for pus. I tillegg er det smittsomt for andre puser 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Del Skrevet 21. desember 2021 Fame skrev (4 minutter siden): Katten må ha kur. De formerer seg i tarmkanalen så det er flere av de der. Det kan bli ubehagelig for pus. I tillegg er det smittsomt for andre puser Fins de i flytende? Får ikke gitt katten min tabletter for legger jeg de i f eks leverpostei så kommer han bare til å slikke Anonymkode: f28f7...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. desember 2021 #4 Del Skrevet 21. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fins de i flytende? Får ikke gitt katten min tabletter for legger jeg de i f eks leverpostei så kommer han bare til å slikke Anonymkode: f28f7...ea9 Det er spot on behandling som smøres på huden til pus ^.^ veldig effektivt og tar livet av alle ormer i alle stadier. Mulig du ikke trenger å ha pus inne til veterinær. Her holder det ofte å ringe og be om resept Endret 21. desember 2021 av Fame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #5 Del Skrevet 21. desember 2021 Fame skrev (1 time siden): Det er spot on behandling som smøres på huden til pus ^.^ veldig effektivt og tar livet av alle ormer i alle stadier. Mulig du ikke trenger å ha pus inne til veterinær. Her holder det ofte å ringe og be om resept Hva kostet resept og hva kostet kremen om du husker? 🙂 Anonymkode: f28f7...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. desember 2021 #6 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva kostet resept og hva kostet kremen om du husker? 🙂 Anonymkode: f28f7...ea9 Hvis man bare får resept over telefonen så er det gratis her. Dråpene husker jeg ikke, sikkert et par hundre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 21. desember 2021 #7 Del Skrevet 21. desember 2021 Du må ha ormekur, det forsvinner ikke av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå