Gå til innhold

Savner kroppslig nærhet, oralsex og pikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var gjennom et samlivsbrudd for ca. Et halvt år siden. Vi har vært samboere i 10 år og har to barn sammen. 
Jeg har behov for å være aleine og «lande» i meg selv. 
På nåværende tidspunkt ønsker jeg ikke å involvere meg med nye menn. Hverken å date eller ha tilfeldig sex. 
Det er forsåvidt helt greit, men så tenkte jeg ikke over hvor uendelig mye jeg kom til å savne sex. Jeg savner at noen andre tilfredsstiller meg til jeg kommer og etterpå fyller meg opp… Både gi og motta oralsex. Kroppslig nærhet, osv. 
Meg og min ex hadde fantastisk sex, helt frem til jeg flyttet. Og av og til når jeg onanerer vurderer å spørre om han kan komme og «hjelpe» meg litt. Men så kommer jeg til meg selv igjen og vet at det er en dårlig ide. 

Jeg er en attraktiv dame så jeg vet at det ikke er noe problem for meg å ligge med noen, men så ønsker jeg ikke sex med «fremmede», samtidig som jeg ikke er klar for å date seriøst. 

Så da er det vell ikke noe annet å gjøre enn å fortsette med vibratoren en god stund til. 

Hilsen dame som savner nærhet, oralsex og pikk!  

Anonymkode: da1cc...800

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk tiden på landingen du. Mann her, og singel i snart tre år. Første tiden tenkte jeg veldig på å finne noe kortvarig og lettvint, men så havnet jeg heller inn i et slags chatteforhold. Jeg skjønte da at mye av det jeg hadde savnet, var på samtaleplanet, og tanken om å møte noen for sex gikk etterhvert over. 

Det virker som det er litt enten eller. Noen single går uten sex i årevis,  selv om de egentlig er glade i det, mens andre er snare til å komme seg opp på hesten igjen.  Å holde seg unna eksen, er i hvertfall smart av deg. 

Anonymkode: b8d94...46f

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke lett å være kvinne i dag. Menn er alt for kompliserte og tilbakeholdne.

Anonymkode: 07582...f17

• Liker 1
Skrevet

Hadde du ikke postet som anonym, så hadde nok PM’ene strømmet inn med klare mannfolk😂

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hhehe..  Synes et er akkurat omvendt. Dere ser jo stort sett på oss menn som "enkle skapninger" ....

Anonymkode: 25e68...ee0

• Liker 1
Skrevet

Et halvt år er ikke lenge, jeg er på femte året nå men har kommet dit hvor jeg begynner å bli klar for en pulevenn som også kan gjøre romantiske ting med, men uten forpliktelsen da jeg fortsatt ikke er klar for noe følelsesmessig. Har knust mange hjerter på veien hit og trukket meg fra datingen før sex fordi mennene gjerne vil mer enn meg og forventer hyppig kontakt osv og det klarer jeg ikke, eller bare ha one night stand og det er uaktuelt å bli brukt som bruk og kast 

Anonymkode: 5c5fe...a69

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Et halvt år er ikke lenge, jeg er på femte året nå men har kommet dit hvor jeg begynner å bli klar for en pulevenn som også kan gjøre romantiske ting med, men uten forpliktelsen da jeg fortsatt ikke er klar for noe følelsesmessig. Har knust mange hjerter på veien hit og trukket meg fra datingen før sex fordi mennene gjerne vil mer enn meg og forventer hyppig kontakt osv og det klarer jeg ikke, eller bare ha one night stand og det er uaktuelt å bli brukt som bruk og kast 

Nei det er ikke lenge. Men jeg har liksom hatt «tilgang» på det hver dag i mange år, også er det stopp. Det var en verre overgang enn jeg hadde forventet. 

Jeg er heller ikke følelsesmessig klar for å binde meg. Ønsker også å få utbytte av sex, nyte det og bli tilfredsstilt. Og det blir man ikke av et ons tenker jeg. 

Ønsker deg lykke til i jakten på en pulevenn 😊

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg var gjennom et samlivsbrudd for ca. Et halvt år siden. Vi har vært samboere i 10 år og har to barn sammen. 
På nåværende tidspunkt ønsker jeg ikke å involvere meg med nye menn. Hverken å date eller ha tilfeldig sex. 
Det er forsåvidt helt greit, men så tenkte jeg ikke over hvor uendelig mye jeg kom til å savne sex. Jeg savner at noen andre tilfredsstiller meg til jeg kommer og etterpå fyller meg opp… Både gi og motta oralsex. Kroppslig nærhet, osv. 
Meg og min ex hadde fantastisk sex, helt frem til jeg flyttet. Og av og til når jeg onanerer vurderer å spørre om han kan komme og «hjelpe» meg litt. Men så kommer jeg til meg selv igjen og vet at det er en dårlig ide. 

Jeg er en attraktiv dame så jeg vet at det ikke er noe problem for meg å ligge med noen, men så ønsker jeg ikke sex med «fremmede», samtidig som jeg ikke er klar for å date seriøst. 

Så da er det vell ikke noe annet å gjøre enn å fortsette med vibratoren en god stund til. 

Var på samme sted som deg. Heldigvis er det en nabogutt her jeg bor nå som ikke er vanskelig å be om jeg vil ha litt pikk. Han er litt ung, men det orker jeg ikke tenke på, han er flink nok, og jeg får pikk. 

Anonymkode: b53a7...1f2

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor i all verden ringe ex’en din når du har mulighet til å ligge med akkurat hvem du vil? Tror det er mest en sperre i ditt eget hode som stopper deg her.

Anonymkode: 392c2...b31

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var på samme sted som deg. Heldigvis er det en nabogutt her jeg bor nå som ikke er vanskelig å be om jeg vil ha litt pikk. Han er litt ung, men det orker jeg ikke tenke på, han er flink nok, og jeg får pikk. 

Hvor mye yngre enn deg?

Anonymkode: ff6dc...72c

Skrevet

Det gjelder å finne noen du er helt uinteressert i romantisk men som er gentleman å gir deg sex uten så mye mas

problemet med det på mannesiden er at det sjeldent er de som roper høyest som egner seg. Enklere som mann føler jeg å finne ei dame der det er gjensidig respekt i bilde

det gjorde jeg etter 2 år å trives med det

Anonymkode: b32bd...478

Skrevet

Det er jo drit lett å få tak i pikk. Jeg savner fitte. Det er vanskeligere. 

Anonymkode: 5dce6...7cc

Skrevet

Jeg fant meg en å ligge fast med, vi har veldig god kjemi i senga og ellers for den sakens skyld. Jeg har ingen ønske om noe forhold nå, men vi er enige om å være eksklusive seksuelt. Skulle det være noen som dukker opp som man Vil ligge med osv skal dette informeres om. 

Er veldig fornøyd med ordningen, eneste er at jeg er alene med barn så det blir ikke så ofte som jeg kanskje skulle ønske🤭

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hvor mye yngre enn deg?

18 år. Han er 19, jeg er 37 om det var relevant for deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo drit lett å få tak i pikk. Jeg savner fitte. Det er vanskeligere. 

Ja lett å få pikk, men ikke BRA pikk. Det er en vesentlig forskjell!!!! 

I tillegg skal den sitte på helst et BRA menneske også. 

Tviler på menn hadde vært så desp etter hvilken som helst vagina om dere bare fikk orgasme av 8% av dem og resten var kjedelige uten nytelse. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tviler på menn hadde vært så desp etter hvilken som helst vagina om dere bare fikk orgasme av 8% av dem og resten var kjedelige uten nytelse. 

Jeg er dame, og enig. Det var derfor jeg skrev det. Sex med en mann kan ikke sammenlignes med sex med en dame. 

• Nyttig 1
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Du trenger en ONS kjapt. Gjerne en litt dårlig en. Da skjønner du lettere at du godt kan være litt tålmodig med å finne den rette på nytt. ;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er en BRA pikk?

Anonymkode: d6d6c...d1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

18 år. Han er 19, jeg er 37 om det var relevant for deg. 

Tenner du på så unge menn altså?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ha ha….stikk motsatt. Menn er enkle og kvinner kan ordne seg en ons på en-to-tre

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...