Gå til innhold

Trenger innspill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hsr snakket med en gutt over ca et år sammenlagt av/på.

Han har aldri vært interessert i noe annet enn sex,og vært veldig ufin generelt etter at han ble fortalt at jeg er interessert i han og at jeg syness han er kjekk.

Han er forskjellig fra meg i det at han ikke knytter seg gjennom sex. Jeg knytter meg fort til andre,og har faktisk ikke harr sex enda,fordi jeg ikke synes at det har vært riktig. Opplever at jeg har skuffet meg selv litt,og trenge rett og slett å sette han på plass!

Vi har hatt nettsex 3 ganger,og kanskje derfor jeg synes det er litt ekstra sårt å måtte la han gå.  Mest sannsynlig fordi han oppfører seg veldig ufint,og jeg har på mange måter følt på at jeg svikter meg selv,i å la han få feie over meg på denne måten.

Han nekter å svare på spørsmål om seg selv ham nekter å dele. Dette er ikke bare lite hyggelig men også lite respektløst.

Har vansker med å <ta> han på dette,fordi han har jo rett til å oppføre og være som han vil. Men det betyr jo ikke at han kan snakke og oppføre seg som han vil uten at det skal treffe på  noensomhelst måte.

Tar jeg opp dette,så sier han at han ikke har noe å si til det, at det er kjipt at det er sånn,men sånn er det bare.

Sier jrg at dette er dårlig unnskyldning for  dårlig stil,sier han at han forstår at det er kjipt,men at det er like dårlig av meg å presse han til å fortelle/gjøre noe ham ikke vil.

Synes dette er vanskelig å <ta> han på,for dette er dårlig oppførsel,men han nekter jo å se seg selv! Han sier jeg nekter å høre. 

Dette er blitt en helt absurd situasjon hvor jrg føler jrg ikke kan avslutte fordi jfg vil can skal se hvor dårlig han er,samtidig som jfg ikke vil at han skal slippe unna med sånn type oppførsel kvenfor meg,er faktisk nesten helt satt ut!

Trenger innspill og råd i hvordan å gå inn i denne situasjonen. Forstår at jrg bare burde slette han lg blokkere,men føler han slipper lettere unna. Er nok det han er vant med.

Har blitt veldig rart for me gø være i denne situasjonen,fordi han har på Magne måter vært min første sex,selv om det aldri gikk så langt. Har heller aldri datet ig hittil ikke hatt kjæreste,så ja,synes det er veldig tøft å la han gå.

Noen som har opplevd det samme? Gode innspill til hvordan å takle dette på en god måte?

Stort sett,handler det om å sette grenser for seg selv og holde seg til det. Fordi han er flink til dette og fordi han også har minst å tape,så vinner han,kansje uansett..blir litt rart å si vinne,men når vi snakker som dette,så blir det jo sånn dette er

Hva som skal gjøres,er det ingen tvil om,men føler han har typ tatt fra meg respekten og verdigheten på emn måte,også vil han vi skal si lykke til videre og sier jeg skal slutte å stille spørsmål.. 

TS

Anonymkode: 21fb9...61c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fleste kvinner vil knytte seg til den de har sex med over tid. Mannfolk derimot klarer å unngå det over tid. Har jeg erfart etter snart 3 år har jeg fortsatt massivt med følelser for min fwb. Nå er det lenge siden det var noe seksuelt men vi har fortsatt kontakt og han føler null for meg. Dessverre men kontakt vil han ha. Så ikke rot deg inn i det. Ikke ha sex med noen du føler noe for som kun er ute etter sex. Du vil få svi hardt for den. Hold på grensene dine. Nettsex ja ta det på tabbe kontoen. Ønsker du han som kjæreste så si fra om det. Da har han et valg. Svarer han nei så gå videre. Det er best for deg. 

Anonymkode: 11dd0...9e8

• Liker 1
Skrevet (endret)
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei!

Hsr snakket med en gutt over ca et år sammenlagt av/på.

Han har aldri vært interessert i noe annet enn sex,og vært veldig ufin generelt etter at han ble fortalt at jeg er interessert i han og at jeg syness han er kjekk.

Han er forskjellig fra meg i det at han ikke knytter seg gjennom sex. Jeg knytter meg fort til andre,og har faktisk ikke harr sex enda,fordi jeg ikke synes at det har vært riktig. Opplever at jeg har skuffet meg selv litt,og trenge rett og slett å sette han på plass!

Vi har hatt nettsex 3 ganger,og kanskje derfor jeg synes det er litt ekstra sårt å måtte la han gå.  Mest sannsynlig fordi han oppfører seg veldig ufint,og jeg har på mange måter følt på at jeg svikter meg selv,i å la han få feie over meg på denne måten.

Han nekter å svare på spørsmål om seg selv ham nekter å dele. Dette er ikke bare lite hyggelig men også lite respektløst.

Har vansker med å <ta> han på dette,fordi han har jo rett til å oppføre og være som han vil. Men det betyr jo ikke at han kan snakke og oppføre seg som han vil uten at det skal treffe på  noensomhelst måte.

Tar jeg opp dette,så sier han at han ikke har noe å si til det, at det er kjipt at det er sånn,men sånn er det bare.

Sier jrg at dette er dårlig unnskyldning for  dårlig stil,sier han at han forstår at det er kjipt,men at det er like dårlig av meg å presse han til å fortelle/gjøre noe ham ikke vil.

Synes dette er vanskelig å <ta> han på,for dette er dårlig oppførsel,men han nekter jo å se seg selv! Han sier jeg nekter å høre. 

Dette er blitt en helt absurd situasjon hvor jrg føler jrg ikke kan avslutte fordi jfg vil can skal se hvor dårlig han er,samtidig som jfg ikke vil at han skal slippe unna med sånn type oppførsel kvenfor meg,er faktisk nesten helt satt ut!

Trenger innspill og råd i hvordan å gå inn i denne situasjonen. Forstår at jrg bare burde slette han lg blokkere,men føler han slipper lettere unna. Er nok det han er vant med.

Har blitt veldig rart for me gø være i denne situasjonen,fordi han har på Magne måter vært min første sex,selv om det aldri gikk så langt. Har heller aldri datet ig hittil ikke hatt kjæreste,så ja,synes det er veldig tøft å la han gå.

Noen som har opplevd det samme? Gode innspill til hvordan å takle dette på en god måte?

Stort sett,handler det om å sette grenser for seg selv og holde seg til det. Fordi han er flink til dette og fordi han også har minst å tape,så vinner han,kansje uansett..blir litt rart å si vinne,men når vi snakker som dette,så blir det jo sånn dette er

Hva som skal gjøres,er det ingen tvil om,men føler han har typ tatt fra meg respekten og verdigheten på emn måte,også vil han vi skal si lykke til videre og sier jeg skal slutte å stille spørsmål.. 

TS

Anonymkode: 21fb9...61c

For det første, det er ikke noe gale med at du knytter deg godt etter sex, og du har din fulle rett til å diktere når og hvordan.

Det høres dog ut som du har litt forventninger og ønske om å knytte deg med han. Foreløpig har du kun chattet med en kjekk fyr på instagram, av og på i løpet av et år?
Videre beskriver du at kvaliteten på samtalene er mest mot sex, han nekter å svare på ting ( hva slags ting  er det snakk om? ). Videre forsvarer du hans oppførsel når han er deflekterene i hans oppførsel?

Nei kall meg en pessimist, men den nett-date tingen der er mest sannsynlig et spill der han har fått deg på kroken, og driver og haler deg inn, litt etter litt. Mest sannsynlig for å få det han tydeligvis snakker kun om. Hans flotte og kjekke bilder på instagram var agnet, og du beit på. Hvem vet, kanskje det er flere som deg som beit på også. Instagram er i bunn den nye Tinder, med sliding in the DMs og den slags. Ja, kjekke gutter kan holde på slik i flere år med å hale inn en jente, gjerne  flere jenter samtidig.

Men la gå, la oss si at han er ikke en av dem. Du vil ha han og du får han:
Den positive siden er at alle problemene du opplever med å chatte med han forsvinner! I fysisk samværlese er det helt andre ting som betyr noe enn hvordan man chatter. Hva slags ting tenker du? Her kommer den dårlige nyheten:

Du kjenner han egentlig ikke. Ikke før dere i det minste møter hverandre og kan kommuniserer mer enn bare med tastetrykk og likes på bilder. I en fysisk samværlese er det mange flere kommunikasjonslinjer som går parallelt som handler om retning i livet og intensjoner bak ord. Handlinger som skal være samstemt med ord og følelser. Jeg tørr å påstå at disse tingene betyr langt mer enn chatte meldinger om sex.  Sier ikke at alt er dømt til å være dårlig med fyren, men ta situasjonen din for det den nøyaktig er:

To unge personer som chatter på nettet og sender likes. Ikke noe mer, ikke noe mindre, før dere har møtt og funnet mer ut om hverandre.

Endret av umAxa
  • Liker 1
Skrevet

Det er jo ingen måte du kan ta han på. Han bryr seg tydeligvis ikke, og er vel ikke interessert i deg. Du vil gjerne at han skal åpne seg for deg, og at han skal like deg. Men det skjer vel ikke?

Svelg stoltheten og aksepter at han ikke vil ha deg.

Anonymkode: 96130...eac

• Liker 1
Skrevet

Kort og godt så passer dere nok ikke så godt samme.  

• Liker 1
Skrevet

Hei ts, er du den samme som bestandig skriver om disse "guttene",  som du ser opp til, men aldri møter, til tross for at du har passert midten av tredveårene? 

Du har tydeligvis vanskelig for å slippe taket i ting. Hvorfor skal du bruke energi på å oppdra ham, og lære ham en lekse? Han bryr seg null og niks om deg. 

Anonymkode: 07400...9e0

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...