AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Hva er greia med kolleger som videresender mailer som er sendt til flere gjennom «kopi til» Gidder de ikke sjekke at mailen går faktisk til flere? Resultatet er at jeg får samme mail mange ganger, og resultatet blir spamming! Og det skjer fra de samme folka gang på gang. Tipper at de har det så travelt med seg og sitt at de gidder ikke lese mailen, og videresender den for at andre må ta ansvar. Blir så føkkings p🤬#,!! Anonymkode: da844...60a 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 Jeg er vant med at hvis jeg er i Til-feltet så skal jeg gjøre noe med mailen. Hvis jeg er i kopi-feltet så er det bare til info. Så hvis jeg ser at noen er i kopi-feltet og det er de som må svare på mailen så hender det at jeg videresender mail til dem og ber dem om å svare. I tilfelle de tenker som meg og ser bort fra mailen i en travel hverdag når de bare står på kopi. Anonymkode: 7793c...f1f 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 Slurv og unøyaktighet! "Reply all" er jo ellers en klassiker når mailen gikk til 56 mottakere. Anonymkode: b6dc9...2a4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Skrevet 22. desember 2021 Det er verre med de som skriver hele fuckings mailen i emnefeltet 😂😡🤬 Anonymkode: 8e7ae...160
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #5 Skrevet 22. desember 2021 I begynnelsen av pandemien, eller rettere sagt et par uker før, fikk jeg en mail av typen som var blitt videresendt flere ganger, i stadig bredere lag av folk. I motsetning til de fleste scrollet jeg meg ned til første mail, og der stod det spennende nok "konfidensielt!" med store bokstaver og uthevet skrift. Åpenbart noen som ikke hadde lest og sendt til de de tenkte hadde nytte av den, og så hadde det spredd seg. Det var ganske sensitiv informasjon om pandemihåndteringen, egentlig helt utrolig at det aldri ble pressesak utav det. Viser jo forsåvidt også hvor lite nøye folk faktisk leser mail som kommer i innboksen. Anonymkode: bbd8d...f5c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå