AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Jeg er venn med et par stykker jeg egentlig ikke liker. Hvorfor skal de da se alt jeg legger ut? De gir aldri tomler opp eller en kommentar. Kan jeg på noe vis forhindre at de ser fremtidige innlegg? Og siden jeg syns det er drastisk å kutte dem som venner så ønsker jeg ikke droppe dem men gi dem et signal ved at de ikke lenger skal kunne se tidligere innlegg heller. Hvordan gå frem? Anonymkode: 8f69a...903
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 På privacy settings kan du velge hvem som kan se det du poster. Du kan velge 'Friends' eller 'Friends except' og da kan du hake av de du ikke vil skal få se. Anonymkode: cc954...9b1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): På privacy settings kan du velge hvem som kan se det du poster. Du kan velge 'Friends' eller 'Friends except' og da kan du hake av de du ikke vil skal få se. Anonymkode: cc954...9b1 Tusen takk! Er litt ny på FB. Så det nå. Men dvs at jeg må gå gjennom alle tidligere innlegg og gjøre om på dette da. Jaja det skal jeg jommen gjøre, så de skjønner at jeg ikke er superfan av dem. Takk igjen. Anonymkode: 8f69a...903
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk! Er litt ny på FB. Så det nå. Men dvs at jeg må gå gjennom alle tidligere innlegg og gjøre om på dette da. Jaja det skal jeg jommen gjøre, så de skjønner at jeg ikke er superfan av dem. Takk igjen. Anonymkode: 8f69a...903 Bare hyggelig! Anonymkode: cc954...9b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå