Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere roser av deres kjære, eller kjøper roser til de⚘⚘.

Jeg kjøper roser 1-2 ganger i måneden. Behøver ikke å være noen spesiell anledning. Gjør det for å vise kjærlighet❤. 

Sier hver dag " at jeg elsker deg snuppa mi"💘. En skal tørre å vise kjærlighet. Vi går også å leier hverandre når vi er ute. Synes det er trivelig. Og gir hverandre mange kyss pr dag⚘⚘.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får sjeldent roser, men det betyr ikke så mye for meg. Ønsker jeg meg en fin bukett på bordet så kan jeg kjøpe den selv. 

Men når samboer ser at jeg har hatt en dårlig dag og kommer hjem med en ekstra plate med sjokolade. Da føler jeg meg elsket 🤭

Anonymkode: 614ab...3f6

• Liker 2
Skrevet

Liker ikke roser, så får heldigvis aldri det. Får andre ting han vet jeg liker 🥰

Anonymkode: 235fb...add

• Liker 1
Skrevet

Elsker blomster og kjøper dem iblant til meg selv. Kjæresten ser ikke poenget med noe som ikke skal brukes, så han kjøper iblant en ost hvis han vil være ekstra hyggelig. Det er fint, det òg. 

Eksen var fanatisk med gaver, inkludert blomster, deretter forlot han meg bare fordi han gikk lei. Tar den trofaste ostefyren min tusen ganger over eksen.

Anonymkode: 3a816...08b

• Liker 4
Skrevet

Fått blomster 2 ganger på de 5 årene vi har vært sammen. Når jeg tenker meg om har jeg faktisk fått flere blomster fra svigers enn fra samboeren. 

Anonymkode: 09895...ac0

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg kjøper blomster akkurat så sjelden at det blir en liten anledning.

Helt enig med TS i at man skal være raus med kjærlighetsytringer.

Skrevet

Fikk av og til før i tiden, men jeg kjøper roser til meg selv😅  (får ellers kun noe til bursdagen og til jul, i år spørst det hva jeg får til jul pga han har lite penger!)

Anonymkode: 18e5d...a2f

Skrevet

Jeg kjøper ofte roser til mannen min, han pleier ikke å bli så veldig glad, utakknemlig fyr! 😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker bedre om han kommer med en flaske gin 😄 

• Liker 1
Skrevet

Helt enig med deg ts ang kjærlighets ærklæringer. Dog litt uenig med rosene, men det er jo bare fra et personlig perspektiv selvsagt😉

For meg er roser litt oppbrukt, litt klisjé.. Men gjerne noen solsikker, eller en  villblomster bukket om sommeren, eller en fin høstbukett.. Men som noen andre sa heller en trofast ostefyr enn noen  blomstermann som ikke er ordentlig. Om det er en flaske vin, eller noe annet som en vet at mottager blir glad for.. Jeg er svak for kongler og kastanjenøtter også jeg og det er svært få ting som gleder og jeg setter pris på som når mannen kommer hjem med kastanjenøtter (men det er for internt til at den kommer frem her). 

Uansett; viktig med kjærlighet i de store og de små handlingene.

Anonymkode: 011e4...e85

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Elsker blomster og kjøper dem iblant til meg selv. Kjæresten ser ikke poenget med noe som ikke skal brukes, så han kjøper iblant en ost hvis han vil være ekstra hyggelig. Det er fint, det òg. 

Eksen var fanatisk med gaver, inkludert blomster, deretter forlot han meg bare fordi han gikk lei. Tar den trofaste ostefyren min tusen ganger over eksen.

Anonymkode: 3a816...08b

"Trofast ostefyr", fantastisk! Får ikke så ofte blomster, men gjerne ting jeg trenger eller som han vet jeg liker. Fikk en snøbørste til bilen en gang fordi jeg bare hadde sånn liten skrape, slikt ligger det mye omtanke i. :)

• Liker 2
Skrevet
GiftM skrev (9 timer siden):

Får dere roser av deres kjære, eller kjøper roser til de⚘⚘.

Jeg kjøper roser 1-2 ganger i måneden. Behøver ikke å være noen spesiell anledning. Gjør det for å vise kjærlighet❤. 

Sier hver dag " at jeg elsker deg snuppa mi"💘. En skal tørre å vise kjærlighet. Vi går også å leier hverandre når vi er ute. Synes det er trivelig. Og gir hverandre mange kyss pr dag⚘⚘.

Nei. Roser i 2021 virker bare utdatert og kleint.

Anonymkode: 1583c...a62

• Liker 2
Skrevet

Jeg får roser et par ganger i halvåret, og setter veldig pris på det😊

Anonymkode: 0c903...294

• Liker 1
Skrevet

Får gjerne blomster av og til, men da i tillegg til at kjærlighet blir vist på mange andre måter ❤️❤️❤️ Har sagt at jeg ikke er så voldsom på blomster (og det er ikke han heller), så det er helst til bursdagen og morsdag i tillegg til gave. Setter heller pris på at han viser følelsene sine med ord, handling, blikk og kroppsspråk. Og Jeg hører gjerne fra andre også at han snakker fint om meg til dem, og det varmer mer enn 100000 roser!

Anonymkode: 5234d...05e

• Liker 1
Skrevet

Enslig kvinne her, jeg kjøper roser 1 gang pr mnd sånn ca. Elsker å ha friske flotte roser på spisebordet mitt :roser:

Anonymkode: 34b50...b77

• Liker 2
Skrevet

Ja og ja. 

Anonymkode: 27a32...8ab

• Liker 1
Skrevet

blomster er jo bare SÅ hinsides gammeldags. 

jeg måler ikke på "antall blomster-buketter" for å finne ut hvor glad noen er i meg. Jeg ser heller på andre ting og hendelser.     

Anonymkode: 1c021...1e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

blomster er jo bare SÅ hinsides gammeldags. 

jeg måler ikke på "antall blomster-buketter" for å finne ut hvor glad noen er i meg. Jeg ser heller på andre ting og hendelser.     

Anonymkode: 1c021...1e7

Hvorfor er det gammeldags. 

En kan vel gi litt av begge deler. Roser og mye khærlighet💖

• Liker 1
Skrevet

Så koselig innlegg ☺️ 

Nei, ikke gammeldags å gi blomster. Men du vet, noen bare må hakke ned på andre 🙈

Anonymkode: 051a9...525

• Liker 2
Skrevet
Pås skrev (På 21.12.2021 den 9.04):

Jeg kjøper ofte roser til mannen min, han pleier ikke å bli så veldig glad, utakknemlig fyr! 😂

Du burde han bli. Håper at han tar deg med ut av og til å spanderer middag på deg💖

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...