Gå til innhold

hvorfor tar ikke kvinner kontakt med menn når de er interesserte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er kvinner som velger menn, stort sett er det mer sjanse for en kvinne til å ta kontakt uten å bli avist. kvinner har også den følelsen at de kan velge hvem de vil og responsen vil be aksepterende. ei jeg kjenner liker en kar men skal ha tips på hvordan hun indirekte skal ta kontakt med han, fordi hun er bare så sjenert. det er ei som har hatt mange tilfeldig sex, det rimer bare ikke?

er det mannen som alltid må ta det harde arbeidet selv om mange menn har mye dårlige erfaringer? er dere så selvgode?

Anonymkode: 1b585...33c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier det jo selv, hun er sjenert. 

Anonymkode: 5766c...bad

• Liker 7
Skrevet

Anbefaler å se på filmen "He's just not that into you". Hvis en mann er interessert tar han kontakt. Gjør han ikke det er han ikke interessert. Enkelt og greit. Folk må slutte å finne forklaringer og unnskyldninger for andres atferd.

Anonymkode: f5f70...232

• Liker 11
Skrevet

Fordi vi er usikre om han er interessert tilbake og vil ikke dumme oss ut. 

Anonymkode: 7dac5...41e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil bare føye til at jeg har tatt kontakt tidligere men da har jeg bare blitt ledd av, så jeg gjør det ikke mer.

Om jeg er sjølgod av den grunn så får jeg bare være sjølgod.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

"Hei, kunne du tenke deg å bli med på en kaffe en dag?"

Hvordan er det å dumme seg ut? Med mindre du mener at en kar dummer seg ut hvis han spør deg om det og du ikke er interessert.

Anonymkode: 7b036...5be

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Hei, kunne du tenke deg å bli med på en kaffe en dag?"

Hvordan er det å dumme seg ut? Med mindre du mener at en kar dummer seg ut hvis han spør deg om det og du ikke er interessert.

Anonymkode: 7b036...5be

Fordi jeg har spurt om dette tidligere og da har de bar sett rart på meg, akkuret som hvorfor skulle jeg ta en kaffe med deg og vist avsky. Jeg er ikke vakker eller pen det er nok derfor.

• Liker 2
Skrevet

Du skriver jo at hun er sjenert og spør deg om tips til hvordan ta kontakt indirekte.

Hva er det som gjør henne selvgod her mener du?

Jeg har tatt kontakt med menn mange ganger, er en omgjengelig og ikke sjenert person.

Anonymkode: 4430b...d9d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

det er kvinner som velger menn, stort sett er det mer sjanse for en kvinne til å ta kontakt uten å bli avist. kvinner har også den følelsen at de kan velge hvem de vil og responsen vil be aksepterende. ei jeg kjenner liker en kar men skal ha tips på hvordan hun indirekte skal ta kontakt med han, fordi hun er bare så sjenert. det er ei som har hatt mange tilfeldig sex, det rimer bare ikke?

er det mannen som alltid må ta det harde arbeidet selv om mange menn har mye dårlige erfaringer? er dere så selvgode?

Blir uvel noeoen kvinne på Tinder skiver; "Du skriver først"! Da blir det en soleklar fra meg. Akkurat som de tror de er bedre på en måte. 

Anonymkode: 8a572...d04

• Liker 5
Skrevet

Jeg tar absolutt kontakt med de jeg er interesser i ☺️ 

Anonymkode: 54e32...3d6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Anbefaler å se på filmen "He's just not that into you". Hvis en mann er interessert tar han kontakt. Gjør han ikke det er han ikke interessert. Enkelt og greit. Folk må slutte å finne forklaringer og unnskyldninger for andres atferd.

Feil. Jeg er mann og det funker ikke sånn. Vi kan også være sjenerte. 

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er det bedre at vi menn dummer oss ut?

• Liker 8
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Feil. Jeg er mann og det funker ikke sånn. Vi kan også være sjenerte. 

Er det bedre at vi menn dummer oss ut?

Jeg har svart på dette, lengre opp i tråden.

Skrevet

Somoftest er det jeg som tar kontakt med de jeg vil bli kjente med. Jeg er kvinne. 

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke bare menn som er redde for å bli avvist. Har ikke med å være selvgod å gjøre. 
Det er sånn det er å være menneske…

• Liker 3
Skrevet

«Sjenert» med mye tilfeldig sex? 🤣

Anonymkode: 7513a...50d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

👏👏👏

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis en mann er interessert tar han kontakt. Gjør han ikke det er han ikke interessert. Enkelt og greit. Folk må slutte å finne forklaringer og unnskyldninger for andres atferd.

Vile tro det, ja. men er det ikke sånn for kvinner og? Er kvinner interessert tar de kontakt?

Hvis begge tror det om den andre, og bare venter, så venter de forgjeves på hverandre?

Endret av exictence
  • Liker 2
Skrevet
exictence skrev (1 minutt siden):

Vile tro det, ja. men er det ike sånn for kvinner og? Er kvinner interessert tar de kontakt?

Hvis begge tror det om den andre, og bare venter, så venter de forgjeves på hverandre?

Det er ikke sånn for meg. Jeg er kanskje litt gammeldags.
Jeg kan være interessert, men tar ikke kontakt fordi jeg tenker «Om han var interessert, ville han allerede tatt kontakt med meg». Og det stemmer jo. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Man føler seg vel litt frem for å se om han kan være interressert, dvs, får man ofte øyekontakt, smiler til hverandre, ler av hverandres vitser osv. Dersom man ikke gjør det så er han nok ikke interressert. Selv om jeg hadde følt at alt dette var til stede, samt gjerne en slags "tiltrekning" så tror jeg ikke jeg hadde turd å ta første steget selv. Hadde håpet at han skulle ta hintene.

Anonymkode: 3698e...3fd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Også kommer du med en stor antagelse om menn sin atferd, snakk om selvmotsigelse.

Anonymkode: 4f325...d67

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...