Gå til innhold

Hva snakke med en hemmelig elsker om?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen av oss er i forhold men pga andre omstendigheter må vi holde sexrelasjonen hemmelig. Vi har møttes for sex tre ganger og vet nesten ingenting om hverandre men kjenner at det blir naturlig å gjøre andre ting enn sex sammen, han sier han vil lage mat til meg eller lage mat sammen men har dere noen forslag til hva jeg kan prate om som ikke utleverer noe om meg selv som jobb, skole, oppvekststed og andre personlige ting? Hvordan kan jeg holde en prat i gang på en sensuell måte? 

Anonymkode: 62525...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hatt normal oppvekst, gått på vanlig skole? Altså sosialisert normalt i oppveksten med det annet kjønn osv? Eller er du litt annerledes

Hvor gamle er dere?

Du snakker om mat osv. så da tror man jo egentlig at dere er litt "voksene"

Litt greit å vite før videre råd

Anonymkode: bb4ec...1f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diversifieringsgraden i vietnamesisk økonomi, stort sett.

Anonymkode: 03d8e...bd4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud å ikke kunne snakke om ting med den man har sex med??? Jeg hadde en sånn i begynnelsen. Men nå etter noen år så vet jeg det meste om ham og han om meg. Da har vi bestandig noe å snakke om. Livet byr på både med og motgang så veldig fint å ha noen å lufte seg til syns jeg da. 

Anonymkode: 2f8e0...036

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan det blir naturlig å gjøre andre ting, når dere ikke vil dele med hverandre.  Da må dere i såfall leve veldig i nåtiden,  og kun snakke om dagsaktuelle tema fra nyheter, media, og det dere opplever sammen.  Eller så får du dikte fritt om barndom og oppvekst. 

Anonymkode: 9a972...6f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det på samme måte , bortsett at vi er begge gift, menoy som vi prater om alt mulig

Anonymkode: d6dad...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...