Gå til innhold

Er jeg liten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 12.3cm i penisomkrets lite? I følge resten av forumet så er 14 og nedover for lite 

Anonymkode: 1cfff...acb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er normal

Anonymkode: 4b6b6...eb6

Skrevet

https://www.science.org/content/article/how-big-average-penis

Sitat

According to the team's analysis, the average flaccid, pendulous penis is 9.16 cm (3.61 inches) in length; the average erect penis is 13.12 cm (5.16 inches) long. The corresponding girth measurements are 9.31 cm (3.66 inches) for a flaccid penis and 11.66 cm (4.59 inches) for an erect one.

Du har litt over gjennomsnittlig tykk penis, og langt under gjennomsnittlig gode søkeferdigheter.

Anonymkode: 3c13c...8c0

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er 12.3cm i penisomkrets lite? I følge resten av forumet så er 14 og nedover for lite 

En liten huskeregel: Hvis du ikke får kommentarer når du har sex, er kvinnen fornøyd. Får du skryt, er det bare for å gi deg selvtillit. De fleste kvinner er flink til å lese bekymringer i et ansikt, og noen er veldig flink på at du skal føle deg vel.

Så hvis du slapper av, så slapper også kvinnen av. Gjør du henne noe godt, får du noe godt tilbake... Så kvinner er som et ekko😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det. Sier det aldri, dess mer pent jeg sier dess verre ute er du. Og de som sier 12 har ofte strukket og målt fra mest mulig gunstig vinkel. Oftest er det i realiteten 8 cm. Mål det du kan holde handa rundt, ikke resten. Jeg trenger ikke mer, men det er forskjell på Lada og Ferrari. 

Anonymkode: bfb3a...e20

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei. 

Skrevet

i asia har du helt normal størrelse, i skandinavia har du under normalen. ikke noe og bry seg med du får ikke endret på det uansett. 

Anonymkode: c6c01...0b8

Skrevet
Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

En liten huskeregel: Hvis du ikke får kommentarer når du har sex, er kvinnen fornøyd. Får du skryt, er det bare for å gi deg selvtillit. De fleste kvinner er flink til å lese bekymringer i et ansikt, og noen er veldig flink på at du skal føle deg vel.

Så hvis du slapper av, så slapper også kvinnen av. Gjør du henne noe godt, får du noe godt tilbake... Så kvinner er som et ekko😅

:opplyser: Denne velger jeg å nyansere. 

Hvis hun; 

• Freser og hyler ut i orgasmiske begeistringer
  • Krøller tærne, setter neglene i rumpeballene dine
  • Hveser "fy faen du er rå"

Så er hun fornøyd, og sjansen for at du ikke er for liten er terminert. 

Hvis hun: 

• sukker lett og takker deg pent

Er hun også fornøyd, ikke like fornøyd som i det første eksempelet, da er årsaken enten at du ikke vet å bruke den eller at den muligens er litt for liten

Hvis hun: 

• Smiler, stryker deg pusete over kinnet og sier noe sånt som "koser meg sammen med deg"

Er det noe som mangler. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

i asia har du helt normal størrelse, i skandinavia har du under normalen. ikke noe og bry seg med du får ikke endret på det uansett. 

Anonymkode: c6c01...0b8

Forskjell på norsk eik og asiatisk bambus. Bruksområdene så ulike, men og mange felles. Anvendelige er de begge. Noen foretrekker begge. De kjedelige enten eik eller bambus.

Anonymkode: 91d0d...d19

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Med 12,4 cm ville du vært godt innafor.

Men 12,3 cm er aaaaltfor lite 

Anonymkode: 4f6e6...e67

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Med 12,4 cm ville du vært godt innafor.

Men 12,3 cm er aaaaltfor lite 

Anonymkode: 4f6e6...e67

Helt klart. Den absolutte sannheten må frem.

.

Anonymkode: 91d0d...d19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...