Gå til innhold

Forhold via messenger vs treffes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten er god til å holde liv i forholdet via messenger. God morgen, god natt og bilder gjennom dagen av hva han gjør. Spør ikke så mye hva jeg holder på med. Deler mest.
Han har sjeldent behov for å treffes. 
Hvordan tolker jeg det?

Anonymkode: 94f6c...b46

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er rar

Anonymkode: a5e9b...58c

• Liker 8
Skrevet

Han virker kanskje litt selvopptatt?

Anonymkode: 3f354...505

• Liker 5
Skrevet

At han bare bruker deg for sex. Ikke egentlig interessert i å bli kjent med selve deg, dagen din osv 

Anonymkode: 38ac2...d38

• Liker 6
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

At han bare bruker deg for sex. Ikke egentlig interessert i å bli kjent med selve deg, dagen din osv 

Leste du hva hun skrev før du bare spydde ut det vanlige oppgulpet om menn og sex?

Anonymkode: b5775...2af

• Liker 3
Skrevet

Hvor gammel er denne fyren?

Anonymkode: ab368...72f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette dukker opp i hver jævla tråd hvor det ikke står noe om SEX i tittelen. Hvordan kan DU si at han bruker henne for sex? 
Hva om han er en fyr som liker å dele bilder fra dagen sin. Han sier god morgen og god natt, det er ikke alle som gjør det heller. 

Nå må det faen hakke bli slutt på denne forhåndsdømminga fra kjærringer på KG. 

Anonymkode: 62447...9bc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Cybersex, da eller? Han vil jo ikke treffe henne:klaske:

Anonymkode: 456dc...63a

• Liker 1
Skrevet

Opplevd dette. Han hadde venninner til å snakke med, altså ingen behov for telefon. Og elskerinner til å ligge med, altså ingen behov for treff. Dem ringte han derimot for å avtale møter. Dette er ikke noe egentlig forhold, han holder deg på gress. Eller han har en eller annen diagnose som gjør at han trekker seg unna nære relasjoner og holder dem overfladisk. Uansett lite i dette for din del, jeg har tro på å møte opp. Brevvenner hadde folk før i tiden, det er hyggelig det. Men en kjæreste? Om det er mulig å møtes (han bor ikke i Australia under en pandemi)? Nei, det er for dårlig fra hans side. Be om mer, og få det andre steder om han ignorerer.

Anonymkode: 9179b...bff

• Liker 3
Skrevet

Sender sannsynligvis samme blunkende god-natt bamse til alle han holder på gress.

Anonymkode: 9179b...bff

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Det er i tilfelle omvendt, er i et forhold med meg og har sex med andre

Anonymkode: 94f6c...b46

Skrevet

Sånn er min type også selv om vi sees flere ganger i uken og har bodd sammen i perioder.

Anonymkode: 99459...caa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...