Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsener alle sammen! :klem:

Nå driver svigermor og lille niese og triller ut fastelavensboller! :sikle:

Vi har vært ute og gått en tur i dag, og drukket kakao og fulgt med på den bedrøvelige norske innsatsen på 5-mila... de gjør vel så godt de kan, men det er jo ikke så mye å juble for da!

I går koste vi oss med mye god mat og kaker. Jeg ble forferdelig sliten og trøtt om kvelden, og hadde så mye ubehagelige kynnere at jeg til slutt gikk og la meg tidlig. Det er masse liv i magen i dag! Niesa vår på 6 år fikk kjenne masse spark i stad! Hun er veldig opptatt av babyen i magen. Spør hele tiden om masse rart, det er artig.

I ettermiddag drar vi en tur og besøker Brages oldemor. Hun er ikke i så god form for tida, men synes det er veldig hyggelig med besøk!

Ønsker alle godjentene en riktig god fastelavenssøndag! :klem:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere på tur til oldemor - kjekt for Brage å ha så mye kontakt som mulig med henne før hun evt. går bort! ;)

Blir vel litt boller på dere i løpet av dagen også, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klem til Peony, TT, søndagsengel og Glossy! :klem:

Vi fikk spist fastelavensboller hos svigers, men de var med glasur og ikke med krem og syltetøy så det ble ikke helt det samme! Men godt var det jo!

Oldemoren til Brage ble veldig glad for å se oss. Jeg synes hun virker i bedre form nå enn sist vi så henne! :)

Hjemme igjen! :tommel:

Det var litt kaldt i huset, så vi har fyrt i peisen og sittet og sett litt på avslutningsseremonien i OL. De luftakrobatene var STILIGE!!!

Og boka mi er så spennende nå at jeg vet ikke om jeg klarer å legge meg før jeg har lest den ut! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fornøyelse med resten av boka! ;)

Jeg gleder meg til bestemødrene mine blir oldemødre. Kjekt å ha dem i nærheten, de kan jo besøkes på dagtid når jeg har permisjon! (De vordende besteforeldrene er jo på jobb...) Bra at oldemor var i bedre form.

Ønsker deg en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

Høres ut som at du har hatt en fin helg hos svigers.

Enig med de andre jentene her om at Frøya passer jo veldig godt til Brage. :tommel:

Vilken bok leser du nå?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Heidi76! :klem:

Jeg leser "Sirkelens ende" av Tom Egeland. Kjempebra krim!

Ble ikke ferdig med den i går, var for trøtt, men skal legge inn bokanmeldelse hos Ciara når jeg er ferdig med den! :tommel:

Natta var bra helt til kl. 5. Da våkna jeg og måtte på do, og fikk selvfølgelig ikke sove igjen... :roll:

Så våkna Brage kl. 6, og roa seg en liten stund igjen, men etter hvert ble det på tide å stå opp så jeg føler ikke at jeg har sovet siden kl. 5.

Men nå er det straks lunsj! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!

Høres ut som dere har hatt ei bra helg og da er intet bedre!

Håper du får ta tidlig kvelden og får sovet godt! Ikke godt å starte dagen kl fem akkurat...

Men du....lurte på en liten ting...Når du tar magebilde,slapper du helt av i magemusklene da eller holder du den liksom inn?

Har prøvd litt med begge deler uten spes stor forskjell,før nå på søndag! Da ble jeg helt :overrasket: etter å ha sett forskjellen!! Sambo mener jeg skal slappe helt av i magen....

Tenkte jeg måtte spørre deg siden du har så mange fine magebilder....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TT, Heidi76, Skytte og Cr@sh: :klem:

Jeg slapper av i magemusklene når jeg tar bilde Skytte! Orker ikke prøve å dra den inn! :ler:

Jepp, det ble en tidlig kveld på meg i går. Fikk lest ut boka mi, og så stupte jeg i seng. Men natta var ganske urolig, Brage våkna en del ganger, og så snorka mannen min som et treskeverk så jeg ikke fikk sove etterpå! :sur:

Han pleier sjelden å snorke så jeg blir plaga av det, men han er litt ttt i nesa for tida så det er nok derfor.

I morges hadde jeg så vannvittige magesmerter at jeg ble helt bekymra. Kjentes som knivstikk! :overrasket:

Det roet seg litt utover. Jeg sa fra på jobben at jeg jobber hjemme i dag. Magen er fremdeles knallhard og vond.

Og så snør det jo igjen da... :sur:

Ikke akkurat det jeg håpet på nå! Våren skal liksom være en måned unna eller så... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med du... Nå skal det liksom bli vår, ettersom vi skriver 1. mars i morgen!!!

Shit!!! 1. mars...i mars skal jeg liksom bli mamma! :overrasket:

*roper på våren*

Hørtes auau ut med de stikkingene, men det er ikke bare noen reale ligamentsmerter da? Jeg hadde noen grusomme tak innimellom jeg også, hvor jeg trodde nyra hadde løsnet eller lysken revnet... :tristbla: Håper magen føles bedre utover dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen TT! :klem:

Det kjennes ikke ut som ligamentsmerter, det er i magen og ikke på sidene, men jeg tror det kan være fordøyelsen min som gjør det! Her er det nemlig full stopp! Er helt oppblåst og full av luft, men klarer ikke gjøre noe på do! Det er så vondt!

Har prøvd å spise fiber og drikke vann... og nå sitter jeg og drikker litt kaffe. Kanskje det hjelper :forvirret:

Har jobba litt nå, og skal snart sette i gang en klesvask og så må jeg vel til pers og måke snø for å komme meg i butikken og hente Brage i barnehagen etterpå.

Mannen jobber seint i dag så da blir det bare meg og Brage fram til kl. halv 7 i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa da, stappet mage er jo heeelt pyton!

:troest:

Får håpe fiber, vann og kaffe gjør susen! Hvis ikke får du kjøpe deg noen svisker! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Så kjedelig at du har full stopp i systemet. Går litt tregt her også, og jeg tror det er derfor jeg har magesmerter... :sjenert: Men jeg merker det hjelper litt å drikke BIOLA, ellers kan du jo prøve med sviskeyoghurt :)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...