Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Åh! Jammen meg bra å høre at dere er oppe for full maskin igjen!

Får håpe dere slipper unna sykdom ei stund nå!

Fastelavensboller er popis :sjarmor:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peony og Skytte: :klem:

Er ganske fornøyd med arbeidsdagen nå. Sekvensene mine fra forrige uke ble veldig bra! :tommelsmil:

Bekkenet mitt er litt vondt da. Men jeg skal ikke klage, nå som jeg endelig er på beina igjen etter all denne sykdommen!

Ble invitert hjem til en venninne på søndag for fastelavensboller. Det hadde jo vært sååå koselig! Men så skal vi reise bort til helga, så da kan jeg ikke. Vi skal til svigers og feire svigerfars bursdag på lørdag.

Han ønsker seg skipose, og det skal mannen ordne!

Svigerfar har nylig blitt pensjonist (førtids) og elsker å gå på ski. Og nå har han jo tid til det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God klem til TT og monja også! :klem:

Nå har vi bytta bredbåndsleverandør. Mannen kobla opp det hele i stad, og det funker som en drøm!

Mens han holdt på med det, rakk jeg å brette og legge på plass en diger haug med tøy, pakke en bag til helga og vaske badene. Ikke verst! :tommel:

Så koste jeg meg med boka mi, dypt nedsunket i saccosekken. Er så deilig å ligge i sacco når jeg er sliten om kveldene. Den er forferdelig stygg, og åttitallsturkis, men den gjør jobben sin!

Og snøen smelter! :danse:

Jeg kan se BAR ASFALT!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, Felicity! :klem:

Kjennes som kroppen min er for TRANG på et vis! :klø:

Som om magen holder på å sprenges... urk! :eeeh:

Vesla er blitt stor nå merker jeg. Merker kraftige bevegelser på begge sider av magen samtidig. Hun ligger nok på tvers eller på skrå og utnytter plassen maksimalt! Og i morgen er det bare 2 uker til vi skal på 3D UL! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen i det La Traviatiske hjem!!

Så bra at byttingen gikk fort og smertefritt! Er så godt når man slipper å bli plaget..!!

Håper dere får en fin tur og ei riktig god helg!!

...og at magen holder ei stund til :overrasket::ler: ...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh det blir spennende med 3-D UL. :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så bra gave dere skal kjøpte til svigerfar. Ikke alltid like enkelt å komme på noe men skipose høres jo ut til å være midt i blinken for han.

Godt å høre at dere er i form igjen alle sammen. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!!

Så artig med 3D ul. Det vil jeg tro blir kjempe spennende ja!! De har ikke slikt i Bergen enda, men håper det kommer snart....

I dag er det hus vask på planene, er jo fullt besøk på søndag så da må jeg ha det ryddig.

Ellers har jeg fri hele helgen og er veldig klar for å nyte dagene!

Ha en super fredag vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener, Skytte og Heidi76! :klem:

I dag er jeg 22 uker på vei (eller 23 da hvis jeg skal regne etter min egen termin ;)

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 2 uker igjen til 3D UL... Det blir sikkert kjempekjekt! ;)

Så koselig at du kjenner så mye liv i magen da, selv om det ikke hørtes heeelt behagelig ut den følelsen av å skulle sprenges! :overrasket: Det er sikkert mye i teorien din om tverrleie fortiden - det er jo veldig vanlig så langt som du har kommet nå! :Nikke:

Får håpe gulljenta snur litt på seg etterhvert da og letter det litt for deg også!

Forøvrig har jeg full tro på at en sliten saccosekk fremdeles kan gjøre underverker for en sliten kropp! :tommel:

Ha en herlig go´ fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Teddy! :klem:

Nå er plutselig magen "normal" igjen, og jeg føler meg bare litt ekstra tjukk! ;)

Svigerfar kaller forresten Vesla i magen for Frøya! Det kan han jo bare få lov til, så lenge vi får bestemme navnet når hun kommer ut! :ler:

I natt sov Brage godt og jeg dårlig... skjønner ikke helt hvorfor. Jeg lå liksom og venta på at han skulle våkne...

Og i morges bare MÅTTE jeg stå opp for jeg var så sulten!

Heiv i meg masse deilig frokost, nå driver mannen og bader Brage og litt seinere blir det bursdagsfeiring med middag og kaker her hos svigers.

Snakkes! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi...men litt ekstra tjukk er da absolutt enn bedre følelse enn den forrige! :)

Synes faktisk Frøya er et fint navn jeg... :sjenert: Men det er klart at det er DERE som skal bestemme når prinsessa endelig hilser på verden! :Nikke:

God helg, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk enig med svigerfar og teddy der altså...Frøya er et fint navn! :Nikke:

Men det er Oda og Ylva også for den saks skyld! ;)

Så bra at magen er mere normal i dag. Hørtes ikke noe særlig godt ut å sprekke.

Ha en fin helg LT. Høres ut som en koselig ettermiddag for dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøya og Brage passet veldig fint sammen synes jeg :)

Så godt at formen er bra igjen. Håper dere holder dere friske nå, det er slitsomt med så mye sykdom! :hoppe: litt for 3D UL, så spennende det blir. Det har jeg lyst til å gjøre neste gang også.

Ha en fin helg og hyggelig bursdagsfeiring :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei La Traviata,

stadig morsomt å komme innom og lese om hvordan du og familien har det :) Jeg merker jeg er spent på ultralyd og fødsel jeg også! ;)

Håper du får en strålende lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...