Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Heisann!!

Huff,enn at dere er forfulgt av sykdom da...Ikke bra!!

Håper Brage blir fort frisk,får så vondt av småtasser som er syke jeg.....

Og fine navn ja! Sambo er også fan av Oda,men jeg tenker som deg at det er blitt ganske vanlig! Ylva er jo fint og uvanlig! Liker uvanlige navn jeg...!

Karen er et fint navn! Har ei tante som heter det og hun er kjempesnill :)

Menn og husarbeid ja...Vi kan lage en klubb der! De er jammen heldige som er født uten evne til å se støv og rot :ler:

Kan bli arg ja...Sist det var skrekkelig lenge siden sambo hadde støvsugd(jeg får jo ikke gjøre denslags så..) så "mista" jeg en ren genser på gulvet da jeg skulle gi den til han! Og genseren var svart..!! Da var det en som kom på at her måtte det gjøres rent!!

Ellers så pleier han å hive seg rundt hvis jeg sier at mamma kommer innom :ler:

Kan ikke skuffe svigermor vettu ;)

Noen tips på en tirsdag! God bedring både til deg og Brage!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Rognebær

Hva er det forresten med menn og husarbeid? :klø:

Hvorfor er det komplett umulig å stable ting inn i oppvaskmaskinen, når det er god plass der og benken flyter over med kopper, glass og asjetter?

Og hvorfor må skitne klær legges alle andre stedet enn i skittentøyskurven?

Ser ikke mennene at komfyren er møkkete og at matspruten står oppover veggen?

Og hvorfor er det sååå vanskelig å ta ut søpla?

Bare et lite hjertesukk...  :roll:

Aner ikke hvorfor, men ville bare si at du ikke er alene! :ler2:

Min er akkurat likedan!

Men han glimter til av og til! ;) Her om dagen skrubba han flisene i dusjen, ja, og i går brettet han sammen masse klær! :tommelsmil:

Uff, jeg synes at du har fått din dose med sykdom nå, jeg. Kan ikke du bare være frisk og rask, i grunnen? Det hadde jo vært mye mere praktisk og fint for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange koselige hilsener! :)

Stor klem til Glossy, Skytte, Philippa, TT, Markblomsten, Peony, April, iingvild, Rognebær og Heidi76! :klem:

Har hatt en tørn med omgangssyke her, Brage med masse diaré og jeg med oppkast og vondt i magen. I går var det verst. Da lå jeg over doskåla, samtidig som jeg skulle skifte de lekre bleiene til Brage... :kvalm:

Men han var veldig søt da jeg lå der helt slått ut, og han kom og skulle gi meg en leke og vannflaska si... :hjerter_rundt:

Snille gode gutten min!

I dag er ting litt bedre. Brage er tilbake i barnehagen, og jeg har en halv dag på jobben. Men magen min er ikke god...

Tar en dagbokrunde hos dere alle litt senere! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Huff da. Høres ikke ut som om dere hadde noen bra dag i går :riste:

Men nå får vi tro dere er ferdig med sykdommen for en stund altså!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff...hørtes ikke noe spes god ut den gårsdagen din...

Får virkelig håpe at deres kvote er full nå så dere slipper mer sykdom på lange lange tider!

Ta vare på kroppen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er bedre! :hjerte: Så søt Brage var når han prøvde å hjelpe den syke moren sin... Godt at han er tilbake i barnehagen i dag.

Ikke slit deg ut på jobb. GOD BEDRING! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hmmm, det må være noe såm går detta...

Jeg har jo vært helt elendig i magen siden søndag (på bedringens vei nå), og merket antydning til skikkelig kvalme i går. Håper ikke det utvikler seg! :riste: Høres jo mest ut som om du har noe av det samme, med en skikkelig sjau i magen... *urk*

Kan ikke akkurat tenke meg det var veldig kjekt å skifte ekle bleier på Brage mens du selv hang over doskåla! Offa! :troest:

Håper diaréen gir seg hos Brage snarest og at du selv kommer deg til hektene igjen - det er så ille å være gæren i magen altså! :(

STOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg, frisk og rask igjen! :tommelsmil:

Brage er også normal i magen sin i dag. De skulle bake fastelavensboller i barnehagen i dag! :sikle:

Nå er det straks lunsj! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...