Fibonacci Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #1381 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Det kan hende vi blir uten internett noen dager forresten. Skal bytte abonnement og mannen har visst klart å avbestille litt for tidlig her... Spørs om jeg overlever uten dere KG-jenter da, men jeg får gjøre et forsøk... Endret 19. februar 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #1382 Del Skrevet 20. februar 2006 Fiiiine magen din altså!! Håper vi får det tilbake på nett ganske fort da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1383 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg er her! Mannen fikk endra på oppsigelsesdatoen på internett-abonnementet! :-D Er hjemme med diarébarn. Videre detaljer skipper jeg... Håper inderlig at det ikke er omgangssyke. Men det går visst veldig mye omgangssyke i barnehagen nå... Formen min er heldigvis bedre i dag. Etter at jeg la Brage for formiddagsduppen sin, rydda og vaska jeg kjøkkenet så det er litt mer levelig der inne... Hva er det forresten med menn og husarbeid? :klø: Hvorfor er det komplett umulig å stable ting inn i oppvaskmaskinen, når det er god plass der og benken flyter over med kopper, glass og asjetter? Og hvorfor må skitne klær legges alle andre stedet enn i skittentøyskurven? Ser ikke mennene at komfyren er møkkete og at matspruten står oppover veggen? Og hvorfor er det sååå vanskelig å ta ut søpla? Bare et lite hjertesukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. februar 2006 #1384 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei snuppa!! Menn er menn. Sånn er det bare. Tror en kunne skrevet en HEL bok om hva de gjør og ikke gjør og fakttisk fått de fleste jenter til å være enig med meg. Tror det er slik lingja over. Mulig de er født meg andre gen enn oss?? Men skal si magen vokser. Og så herlig den er. Ikke bra å lese at du er dårlig. Håper det gir seg så du kan nyte resten av tiden. Masse søte bilder av Brage gutten i den andre dagboken og. Skriver hilsen her jeg for det ser ut som det er denne dagboken som er best i bruk Kan jeg så godt forstå!! God bedring til gutten som er syk. Har hatt akkuratt samme syka her i huset, men da kom det i begge ender. Ikke fristende nei!! Ha en super dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #1385 Del Skrevet 20. februar 2006 Føler med deg i hjertesukket. Mannen har heller ikke skjønt dette med å sette ting INN i oppvaskmaskinen og rydde litt etter seg. En sjelden gang tar han med søpla ut og lokket på skittentøyskurven skulle man tro var bolta igjen med kodelås.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1386 Del Skrevet 20. februar 2006 Glossy og Heidi76: Ja, det er vel sånn menn er... Blir bare så oppgitt over at når jeg er syk noen dager så flyter det over her med en gang. Og hvis jeg prøver å ta det opp blir han bare sur... Men jøye meg, så høyt Vesla sparker nå da! Når jeg sitter kjenner jeg det på toppen av magen! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #1387 Del Skrevet 20. februar 2006 Så koselig med litt liv fra vesla da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1388 Del Skrevet 20. februar 2006 Ja, hun er ganske spretten! Jeg kjenner masse liv, og det er kjempekoselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. februar 2006 #1389 Del Skrevet 20. februar 2006 Så spennende det må være å være gravid. Tror jeg ville vært fryyyktelig nysgjerrig på hva slags menneske som vokste der inne Og så ville jeg vært utrolig spent på hvordan hun så ut! Det skal bli moro å få barn en gang, selv om tanken gir meg litt hetta noen ganger også. Vi har så mye å gjøre som det er nå, at jeg enkelte ganger ikke skjønner hvordan vi skulle fått tid til barn i tillegg. Men da faller det seg forhåpentligvis naturlig å nedprioritere andre ting en periode, tror sånt ordner seg. Så regner med at vi får barn om noen få år. Foreldrene våre er ganske utålmodige allerede Vi er heldige siden begges foreldre bor rett i nærheten, og så utålmodige de er på å bli besteforeldre, tror jeg nok våre barn vil få kjempeforhold til dem Noen ganger er det ganske nervepirrende å tenke på hva framtiden bringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. februar 2006 #1390 Del Skrevet 20. februar 2006 Har dere begynt å tenke på navn, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1391 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei Ciara! Ja, det er spennende å være gravid! Man lurer sånn på hvem det egentlig er som bor inni magen. Veldig kos å kjenne spark, og stryke magen tilbake. Selv om man har noen plager (for meg kvalme og bekkenløsning) så er det absolutt verdt det! Og fødselen bare gleder jeg meg til Det med tid til å få barn tror jeg regulerer seg selv ganske bra. Man blir mer effektiv på noen områder, og andre ting får bare vente til barna blir større (som lange backpacker-turer og sånt...). Vi har tenkt på navn ja! Oda - har vi tenkt på i mange år, men slo det litt fra oss nå, for det er blitt veldig vanlig og vi kjenner noen som heter det. Ylva - liker vi veldig godt, men vil gjerne se babyen før vi bestemmer oss endelig. Karen - er oppkalling etter min bestemor, og jeg er veldig glad i det navnet. Men foreløpig er ikke mannen helt med på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1392 Del Skrevet 20. februar 2006 - Har satt i gang klesvask - Bretta tøy - Skifta sengetøy hos Brage - Vaska gulv i 1. etg. - Vaske badet i 1. etg. Nå tror jeg Brage er våken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. februar 2006 #1393 Del Skrevet 20. februar 2006 Flotte navn dere har tenkt på Liker Karen best selv, men kan tenke meg at det er navn sambo ikke liker, heller... Det skal i hvert fall bli spennende å følge med på deg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 20. februar 2006 #1394 Del Skrevet 20. februar 2006 Synes det er fine navn dere er inne på... Jeg har vel allerede nevt at jeg både kjenner en Oda og en Karen Ylva - det er jo litt vittig! Ylva er kanskje det navnet jeg fester meg mest ved her, fordi jeg synes det er fint og kanskje det minst vanlige av de tre. Men Oda er jo utrolig flott da, det er ingen tvil - selv om det er flere som heter det nå enn for bare 10 år tilbake! Flink du har vært med husarbeidet i dag da! Forøvrig, det må jo være skikkelig koselig å sitte der og kjenne på den sprettne lille tulla som romler og hopper rundt inni magehuset! Det må jeg si jeg savner jeg...tydelige spark, nå som det er blitt dårligere plass i magen min og lillegutt stort sett bare veiver med armene eller vrir på seg. Det blir slett ikke det samme som livlige, hoppende spark! Magen danser ikke salsa lenger nei... :grine2: Ha en fortsatt god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1395 Del Skrevet 20. februar 2006 Ciara og TT: Nå er middagen vel fortært her, det var indisk kyllinggryte med skikkelig sterk saus... løsna godt opp i systemet mitt! *snufs* Brage spiste lasagne han da, litt mer barnemagevennlig. Og så kom det en skikkelig diarébleie til... Fortsetter det sånn lenge må jeg kjøre klesvask 24/7! Er så trøtt nå... kunne bare slokna tvert. Mulig jeg tar en tidlig kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 20. februar 2006 #1396 Del Skrevet 20. februar 2006 Bare et lite tips jeg fikk en gang med diare/magevirus. Spis følgende diett, så vil magen festes seg igjen: * Ris og pasta (uten krydder) * Loff * Eple uten skall * Mango * Banan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 20. februar 2006 #1397 Del Skrevet 20. februar 2006 Og en ting til, IKKE cola om han ikke er kvalm og kaster opp da Cola gjør vist diare verre, er bare oppkast det er gunstig for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1398 Del Skrevet 20. februar 2006 Takk for tips Markblomsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. februar 2006 #1399 Del Skrevet 20. februar 2006 Åh så mange fine navn. Ikke lett å velge der nei.... Men er jo noe med at dere vil se lille jenten først og da. Er mange som sier at de finner det fortere ut når de ser babyen. Her i huset var det bestemt lenge før Vi hadde liksom ikke så mange alternativer da vi bare var enige om 1 navn. Ellers var vi sååå ulike. Koselig at hun sparker masse. Er et godt tegn det! Ha en super natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 21. februar 2006 #1400 Del Skrevet 21. februar 2006 Ha en super dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg