Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Takk for hilsener, monja, Teddy Toria og Heidi76! :klem:

Joda, sovne på sofaen er fort gjort... men jeg fikk jo ikke med meg hvem som gikk videre i Idol! Jaja, jeg kan jo se på reprisen nå i formiddag.

Etter at jeg la meg i senga vår nede i natt hadde jeg så masse kynnere at jeg ikke klarte å sove på en stund. og da jeg våkna i morges hadde jeg hodepine IGJEN! :sur:

Jobber med å bli kvitt den nå. Har drukket masse vann, kaffe og spist hjemmebakt brød med brunost på (sikle) og sittet med varmepute på skuldrene.

Brage og mannen har vært ute og måkt snø og akt på akebrett. Men brage må ha vært ganske trøtt, for han klarte å SOVNE på akebrettet! Nå får han litt formiddagsmat, og så er det tid for en lur.

Selv skal jeg dra på shopping! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Trodde det var reprise i dag jeg... Men kanskje ikke før litt senere :)

Kanskje jeg skal prøve meg på brødbaking også? Det er jo så godt med hjemmelaget brød. Grattis med 21 (eller 20) uker :hoppe: Synes ikke det var lenge siden du var 17 jeg... :sjenert: Tiden flyr!

Ha en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som det er noen reprise i dag i hvert fall... :grine:

Jaja, jeg har jo fått med meg hvem som gikk videre i hvert fall.

God helgtil deg også LinKri! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Nå har jeg fått lest meg gjennom sidene siden sist jeg var innom!

Ikke godt med hodepine nei..det er helt pyton!

Hengte meg mest opp i de pannekakene jeg*sikle* De hørtes jo bare helt yammi ut!!

Ble det noe bra på shoppingrunden?!! Fikk lønn igår og må bare innrømme det brenner litt på kontoen...!

Oi,grattis med halvveis og vel så det forresten!!!

Ha en fin lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gah!

For en utrolig påtrengende og plagsom hodepine du har! :( Skjønner den ikke at den ikke er ønsket!?? :frustrert:

Vet jo akkurat hva jeg snakket om - var fryktelig plaget med hodepine jeg også, like langt i sv.skapet som deg...pluss at jeg jo har migrene i tillegg. Men jeg unner ingen den plagen der altså. Hodepine, i likhet med kvalme, må være noe av den værste smerten man kan ha - blir jo så satt ut liksom! :forvirret:

Håper hodet er litt bedre nå i kveld! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er reprise i morgen kl 1630. :tommelsmil:

Takk for infoen Heidi76! :klem:

Da skal jeg prøve å få det med meg...

Ble det noe bra på shoppingrunden?!! Fikk lønn igår og må bare innrømme det brenner litt på kontoen...!

Shopping er gøy :hoppe:

Fikk du handlet noe?

OM jeg fikk handlet noe...? :sjenert:

Du kan vel si det sånn ja! :sjarmor:

Jeg har praktisert "shop ´til you drop" til den store gullmedalje i dag, og FORTSATT er det penger på kontoen! :danse:

Dette er noe av fangsten:

- Gave til tvillingguttene til mannens kusine (joggedresser og sokker)

- Gave til jobbkollega som har fått barn (body og sparkebukse)

- Bukse, genser, bodyer, pysjer og sokker til Brage

- Liten, søt body til lillesøster

- Kjempegod amme-BH, truser, sokker og mamma-strømpebukse til meg selv

- Reima Tec. vinterdress på tilbud (str. 92) som Brage kan ha neste vinter!

- Flere barnesikringer til skuffer og skap, plastsmekke, tallerken og bestikk til Brage (pluss svangerskapsdagbok som jeg fikk med GRATIS på Baby Shop!)

- Ulvang-sokker til meg og mannen, Norheim ullsokker til Brage

- Blomster til mammaen min i anledning morsdagen

- Ingredienser til risotto i morgen (men de var utsolgt for ferske blåskjell, så det ble sånne i lake istedet).

Hadde også tenkt meg en tur på Panduro, men lot være rett og slett for ikke å bære meg i hjel... :forvirret:

Gah!

For en utrolig påtrengende og plagsom hodepine du har! :( Skjønner den ikke at den ikke er ønsket!?? :frustrert:

Vet jo akkurat hva jeg snakket om - var fryktelig plaget med hodepine jeg også, like langt i sv.skapet som deg...pluss at jeg jo har migrene i tillegg. Men jeg unner ingen den plagen der altså. Hodepine, i likhet med kvalme, må være noe av den værste smerten man kan ha - blir jo så satt ut liksom! :forvirret:

Håper hodet er litt bedre nå i kveld! :Nikke:

Takk for det TT! :klem:

Hodepinen ble bedre utover formiddagen, men nå har den sneket seg tilbake like fullt! :sur:

Tror det kan hjelpe å spise litt ordentlig mat. Mannen har nå satt i gang med middagen, det blir fylt indrefilet av svin à la brie (eller noe sånt) og jeg gleder meg!

God lørdagskveld til dere som er innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til Philippa og monja også!

Brage har vært seg selv igjen i dag, monja. Så den hylinga her om dagen vet jeg ærlig talt ikke hva var for noe.

Man skal vel ikke skjønne alt heller... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at han har blitt seg selv igjen. Det er ikke alltid greit å være liten gutt. Noen dager er bare såååå triste har jeg erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sant det, monja.

Han var så morsom i stad. Vi fulgte med på Kari Traa, og Brage skjønte at det var noe spesielt, for han satt og hoppa opp og ned og smilte i stolen sin, og etterpå føk han rundt og ropte "Gåbbedigååå" hva han nå mener med det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Sportsidiot allerede? Torstein er fullstendig oppslukt i skøyter han. Jeg prøvde å sette på en DVD med Elias, men nei, det var kun skøyter som dugde :ler:

Bra han deler sin entusiasme for medaljene vi tar under OL :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Middagen vår smakte utrolig godt! :tommelsmil:

Etterpå sank vi tilbake i sofaen og så på "Hitchhiker´s Guide to the Galaxy" på DVD.

Og nå tror jeg jaggu mannen har sovna på sofaen... :sove:

So long, and thanks for all the fish

So sad that it should come to this

We tried to warn you all, but, oh, dear

You may not share out intellect

Which might explain your disrespect

For all the natural wonders that grow around you

So long, so long, and thanks for all the fish!

:digge:

And the answer is... 42! ;)

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag!! Og gratulerer så mye med dagen!!

Og HÆ???!!! Det siste innlegget ditt gjør sånne som meg fryktelig nysgjerrig pga jeg skjønner ikkeno jo!!!

Men så søt Brage er da :hjerte: Skulle jammen meg vært morsomt å vite hva de tenker inni de små hodene sine!!

Håper hodepinen holder seg laaangt unna deg idag!!

*sender hodepinen til bloksberg*

Ha en fiiin søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...