-TeddyToria- Skrevet 8. februar 2006 #1201 Del Skrevet 8. februar 2006 Så fint sommerbilde av brage og det gedigne treet... Det er akkurat slike bilder som får en til å drømme om norsk sol og sommer, kjenne duften av blomster i flor, høre susen fra sjøen... Herlig! Men du, denne sommeren kommer så fort som bare det vettu! Februar er jo en utrolig kort måned, og så kommer mars...og da er det faktisk allerede blitt VÅR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #1202 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Du har rett TT! Våren er EGENTLIG ikke så langt unna, det bare virker sånn med all den snøen som tårner seg opp overalt. Nå er gutta mine på babysvømming, og det er deilig å få noen timer alene, jeg har dundrende hodepine og skal slappe av litt etterpå. Og i morgen og på fredag skal jeg være hjemme. En kollega av meg var på besøk på jobben i dag med den lille jenta si på 3 måneder... Hun var så skjønn! Og veldig våken og oppmerksom, smilte og lo og var veldig snill og grei. Blir så babysyk av sånt jeg! Jeg fikk låne masse mammaklær av kolleagen min også. Trenger sikkert ikke kjøpe noe mer nå! :-D Endret 8. februar 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 8. februar 2006 #1203 Del Skrevet 8. februar 2006 Er du i dårlig form enda?? så flott at du får låne mammaklær da! Var ute og så etter noen mammaklær i går jeg, men de hadde jo bare små størrelser igjen. Og da mener jeg XS og S Så utrolig fint bilde av Brage. Jeg vil ha sol og sommer! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #1204 Del Skrevet 8. februar 2006 Pleier ikke å ha vondt i hodet for tida, men det har jeg nå. Går og slapper av litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 #1205 Del Skrevet 8. februar 2006 Håper hodepinen bedrer seg Du, hvor tidlig i svangerskapet ble du kvalm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. februar 2006 #1206 Del Skrevet 8. februar 2006 Heihei du! For en morgenopplevelse...Hadde denga hu mora jeg! Takler ikke sånt på kalde fæle morgener... Ikke godt med hodepine..det er helt forferdelig..Bra du får slappet av litt! Ta vare på kroppen! Og så kjekt med lånte klær!! Har lånt meg et par bukser jeg også,kjempelurt!! Ha en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #1207 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) monja og Skytte: Jeg ble tidligere kvalm med Brage enn denne gangen monja, men begge gangene har jeg vært kvalm i bølger før jeg testa positivt. Sånn ordentlig ille, konstant kvalme har kommet senere. Blir spennende å se hva testen din sier på fredag! I stad hadde vi suppe til middag, men vi ble ikke helt mette av den, så nå lager mannen karbonadesmørbrød til oss! Skal se på Idol-resultater og så legge meg tidlig. Er ikke i form i det hele tatt i kveld! Endret 8. februar 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. februar 2006 #1208 Del Skrevet 8. februar 2006 Håper formen din blir bedre i morgen.... Skal se Idol-resultater jeg også... så rett i køya... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2006 #1209 Del Skrevet 9. februar 2006 Håper formen din er bedre i dag og at hodepinen er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 9. februar 2006 #1210 Del Skrevet 9. februar 2006 Håper formen din er bedre i dag og at hodepinen er borte. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #1211 Del Skrevet 9. februar 2006 Håper du er i bedre form idag. Høres ikke noe godt ut med hodepine - men det er jo ikke noe rart du får det om du har en sånn start på dagen (mtp barnehageparkering og irritasjon). Da hadde jeg og fått hodepine. Takk for svar angående kvalmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 9. februar 2006 #1212 Del Skrevet 9. februar 2006 En og ønsker om god bedring til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1213 Del Skrevet 9. februar 2006 Takk for hilsener jenter! Hodepinen min vil visst ikke gi seg! Skal prøveå løse opp litt med varmepute på skuldrene og håper det hjelper med ordentlig frokost, masse vann og hvile. Det er lenge siden jeg har hatt sååå vondt i hodet sist! Kan nesten ikke huske det!? Det må da gå over til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. februar 2006 #1214 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg hadde også en del vondt i hodet når jeg gikk gravid med Victoria, det er slitsomt.. Håper det går over snart! Go`klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1215 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) Takk April! Det er litt bedre nå. Men over til noe annet! HJEEELP!! Puppene mine er blitt svære som meloner og tunge som bly! Ut og kjøpe nye BH´er snart...? Endret 9. februar 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #1216 Del Skrevet 9. februar 2006 Kan ikke være derfor du har hodepine da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1217 Del Skrevet 9. februar 2006 Hva da? Pga tunge pupper? :klø: Er det mulig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #1218 Del Skrevet 9. februar 2006 Jeg fikk hodepine på grunn av tunge pupper. Kjøp deg en skikkelig BH så kanskje det bedrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #1219 Del Skrevet 9. februar 2006 Det er en en stor belastning på rygg og nakke når puppene blir for tunge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1220 Del Skrevet 9. februar 2006 Will do! Takk for tipset. Nå MÅ jeg gjøre noe nyttig snart. Får begynne med å ta ut av oppvaskmaskina og stable inn på nytt. Deretter brette tøy, måke snø og dra på postkontoret. Det ligger en pakke fra cdon.com til meg der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg