Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

God morgen!

Så fin mage hele veien!! Jeg er så utrolig lei av å vente på at min skal poppe frem!!

Snø er totalt ubrukelig ja!! Huff,er bare jobb med den! Pleier å si at det gjerne må komme snø så lenge den holder seg unna veiene...Hadde den bare kunne hørt etter!

Kjempefint bilde forresten! Er deilig å drømme seg bort...

Ha en fin tirsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå.....nå ble jeg i sommermodus. Det er virkelig lov å drømme seg bort når man ser sånne bilder. Og trøsta er vel at sommeren ikke er sååå langt unna.

Tenk at snart sitter du der med lillejenta di, LT :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, lengter etter våren jeg og. Det var et deilig sommerbilde å se! Ser ikke ut til at det blir vår her heller med det første, mener jeg har hørt det skal begynne å snø igjen i ettermiddag og i morgen. Men det vil vi ikke ha noe av :sur:

Magen din er råflott, LT! Hadde ikke sagt det så mange ganger visst jeg ikke mente det ;) Du har en skikkelig fin gravid mage!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt satt ut her jeg sitter av alle magekommentarene! :rodme:

Den forandrer seg ikke så mye fra uke til uke lenger, så jeg tror jeg skal gå over til å ta bilde annenhver uke istedet.

Våren, ja...

Uti mars begynner det kanskje å hjelpe! Og så er det påske, og så er plutselig våren i full blomst! Og ikke lenge etter sitter jeg der med lille tulla i armene... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg helt satt ut her av nyhetene i Peonys dagbok :cry:

Tenker masse på deg Peony-vennen, og håper så inderlig at dette går bra og at Lillemann viser seg å være frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å forestille meg hvordan det er å være Peony og Peonymannen nå. Det må være helt grusomt.

Tenker masse på dem. Dette er bare forjævlig! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær
Prøver å forestille meg hvordan det er å være Peony og Peonymannen nå. Det må være helt grusomt.

Tenker masse på dem. Dette er bare forjævlig! :grine:

Jeg blir helt satt ut - og tenker på hvordan det må være for dem. Ultralyd er både en velsignelse og en forbannelse... Tenk å måtte ta stilling til om svangerskapet skal avbrytes. :grine: Jeg ber for Peony, mannen og Lillemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er liksom ikke innenfor min fatteevne det de må gjennomgå nå!

Ikke min heller. Tenk å kanskje måtte avgjøre om gutten din skal få leve eller ikke. Det er så grusomt at jeg blir helt satt ut. Tenker masse på dem. Man blir så utrolig takknemlig for det man har når man leser sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og ber om at de har sett helt feil og at alt står bare bra til med lillemann.....

Peony må ha det helt grusomt nå, stakkars. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stakkars Peony´en vår... :cry:

Synes det var rart at jordmoren ikke sa noe om dette på fredag. De var jo helt uforberedt på dette i dag. Men man kan vel ikke være forberedt på noe sånt uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og TeddyToria har vært en tur på føden i forbindelse med hodepine, mensmurringer, utflod og lite liv i magen! Heldigvis var alt bra, så nå håper jeg at TT snart føler seg bedre og at Jacob holder seg inne i magen en god stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og TeddyToria har vært en tur på føden i forbindelse med hodepine, mensmurringer, utflod og lite liv i magen! Heldigvis var alt bra, så nå håper jeg at TT snart føler seg bedre og at Jacob holder seg inne i magen en god stund til.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mye action det var i dag da......godt alt stod bra til med TT og babyen da.

Så får vi bare krysse fingrene for Peony og mannen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. jeg krysser alt jeg har for at dette bare viser seg å være en gedigen feil! :grine:

I natt våkna Brage i 5-tida, og han sovna igjen ganske fort. Men jeg ble liggende våken og vri meg og tenke, klarte ikke å slappe av.

Og så er snøkaoset på plass igjen... :sur:

På vei inn på parkeringsplassen ved barnehagen var det helt kaos, en :frustrert: mor hadde parkert bilen sin midt i veien, "for hun hadde så dårlig tid og skulle rekke et møte". MAKAN!!! :kjempesinna:

Jeg ble stående bak henne, og kom meg ikke av flekken, samtidig skulle en svær lastebil rygge ut av parkeringsplassen, men det gikk jo heller ikke så bra før hun endelig kom og flytta bilen sin. Og i mellomtiden klarte jeg å sette meg fast i snøen fordi jeg prøvde å komme lengst mulig inn til kanten for å slippe lastebilen forbi. Og hun hadde selvfølgelig ikke tid til å dytte meg ut av snøfonna! Den bitchen! :catfight:

Heldigvis kom en hjelpsom far meg til unnsetning og jeg fikk levert Brage og kommet meg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, det høres jo helt kaos ut utenfor barnehagen deres. Akkurat nå er jeg glad for at vi har en hel skoleplass å parkere på. Og for ei merr av ei mor :frustrert: Godt det finnes pappa'er som er hjelpsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

For ei mor??? Kan da ikke gå an å oppføre seg slik da. Skulle kanskje stått opp litt før??

Sorry altså, men slike ting provoerser meg :frustrert:

Ellers så håper jeg du har en fin dag ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...