Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Ja, det var det da...

Litt dumt av å til å bo i Drøbak (Drø=drøy, bak=bakke)!

Tenkte å vente til snøen har gitt seg og brøytebilen forhåpentligvis vært her.

Nå har jeg spist frokost mens mannen har bada Brage! Han eeelsker å bade! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har vi vært ute i snøværet en tur. Brage sovna nesten med en gang han kom i vogna, trilla bare en liten runde.

Jeg så nok ut som den avskyelige snømann da jeg kom tilbake! :ler:

Nå skal jeg kose meg med solbærtoddy, bolle og bok :tommel:

Og så roper jeg hurra for søndagsengels lille Leon som kom til verden i dag! :hoppe: :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... ja, det er veldig fristende. Ble så trøtt i hele kroppen etter å ha drukket varm solbærtoddy.

Og snart våkner Brage også, så da er det slutt på avslapning uansett!

Men egentlig burde jeg rydde kjøkkenet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Høres ut som en koselig helg i heimen!!

Har også vært ute idag og det var kaldt,men veldig deilig!

Og fiiine magen din da!! Kan ikke vente til min blir større!!

Når begynte du å legge ut magebilder? Husker ikke bakover jeg........... :sjenert:

Ha en fin søndag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: :klem: Jeg tok magebilder helt fra begynnelsen av, du kan se dem her hvis du er interessert!

I dag hadde vi kjemmelagede kjøttkaker til middag! :tommel:

Og så har vi vært i bursdagselskap. Brage var helt vill etter kakene! Han gikk rundt bordet med skjea og prøvde å spise direkte av kakefatene! :ler:

Det har kommet veldig mye snø nå, og de har vært skikkelig dårlig til å brøyte i dag synes jeg! E6 mot Oslo var vel nesten ikke brøyta i det hele tatt, men de tar det vel i natt.

Brage har nå endelig roet seg etter at vi kom hjem. Han sovna i bilen og var veldig sår over å bli vekt. Hoster og snørrer gjør han også, og det gjør det vel ikke lettere å falle til ro!

I morgen skal jeg jobbe full dag igjen. Er 50 % sykmeldt ut februar, og så får vi se om jeg går opp til 100 % i mars!

Vi får se hvordan kvalmen og bekkenet utvikler seg. Kvalmen har jo vært bedre noen dager nå, men bekkenet er av og til helt uutholdelig.

Nå skal jeg køye! :sove::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god mandag til dere som er innom! :klem:

Sitter på jobb nå, formen er ganske bra!

I går ble mannen forresten ferdig med å legge gulv på rommet til Brage. Nå gjenstår det bare lister før jeg kan begynne å henge opp gardiner, møblere og henge opp ting på veggene!

Og så kan vi få soverommet for oss selv i hvert fall for noen måneder... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi76, søndagsengel? og Peony: :klem:

Nytt magebilde tatt i formiddag:

gallery_4867_91_15169.jpg

Virker som magen har tatt seg en voksepause synes jeg? :klø:

Den magen din er jo bare SUUUUUPERFIIIIIN!!! :Nikke:

Så kjekt at rommet til Brage snart er ferdig - kan tenke meg det blir greit med litt tid for dere selv igjen, før gulljenta kommer! ;)

Takk for bursdagshilsen i dagboken min!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig mage!!!

Skulle ønske min ble sånn etterhvert også, ikke bare at jeg ser tjukkere ut..

Ha en fin dag og jeg håper det går bra på jobb! Og det blir forresten sikkert deilig å ha soverommet for seg selv noen måneder ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, jeg synes jeg ser tjukk ut nå jeg...

Magen har blitt bredere liksom, har lagt meg ut litt på sidene... :sur:

Makan til snømengder altså!!

Vi har snart ikke noe sted å legge snøen vi måker jo!

På vei hjem kjørte jeg forbi et gartneri med skyhøye brøytekanter rundt hushjørnene. Der sto det på et reklameskilt for frøposer: "Snart kommer våren!" Yeah, right... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skulle jeg egentlig lagt meg, men Brage hyler nede på soverommet og mannen prøver å roe ned.

Holdt på å sovne på sofaen i stad etter et skikkelig godt wok-måltid!

Spiste til magen nesten sprakk. Men til slutt kom jeg meg da opp og fikk rydda og smurt matpakker.

Ser litt på dette bildet og prøver å glemme all snøen utenfor husveggene... ;)

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke akkurat! Skulle gjerne hatt det da!

Dette er et kjempegammelt oliventre som står i hagen til Renoir i den lille byen Cagnes Sur Mer i Frankrike. Drømmer meg tilbake... :)

Har dette som desktop-bilde for tiden, og bytter det ikke ut før snøen har gått og de første krokusene stikker opp av jorda!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...