Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRATULERER MED TI ÅR!!!!

-Bøyer meg i støvet og håper sambo holder ut med meg så lenge :ler:

Kos dere massemasse og ha ei super jubileumshelg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur::kjempesinna::frustrert::sinna:

Nå hadde jeg akkurat skrevet et kjempelangt innlegg, og så bestemmer PC´en seg for å konke ut! Alt forsvant! :grine:

Nå orker jeg ikke skrive alt på nytt igjen, men vi hadde det kjempefint i går kveld, med deilig kinesisk mat, en utrolig bra kabaret-kveld på Herr Nilsen (i stappfullt lokale kun med ståplasser igjen da vi kom dit...) og så gikk turen videre til en roligere kafé sammen med vennene våre. Vi kom hjem i 12-01 tida og da var jeg veldig sliten i ryggen, men nå har jeg jo fått sove ut (bortsett fra at jeg våkna kl 5 i dag morges og heiv meg over mannen som ikke hadde noe imot å bli vekt for litt :humpe: ) og føler meg som et nytt menneske!

Det har gått bra med Brage på overnattingsbesøk også! De hadde visst ikke stått opp før kl. 9! Og han har vært veldig grei å ha med å gjøre. Nå skal det bli godt å få ham hjem igjen! Mannen henter ham nå!

Jeg får visst hoppe i dusjen og komme meg i klærne!

Skal på biblioteket etterpå, pluss kjøpe en bursdagsgave. Og så må det vaskes her hjemme...

God lørdag folkens! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Så kjekt at dere hadde en fin kveld i går! :klem: Tror det er veldig viktig å pleie kjærligheten litt innimellom... ;) (Selv om jeg tror jeg aldri har pleid kjærligheten på den måten klokka 05.00! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ofte det skjer her i huset heller rognebær! Men man må jo benytte enhver anledning når man har soverommet for seg selv! :sjarmor:

I stad var jeg på biblioteket, og den boka jeg så mest etter, Kompani Orheim, var utlånt selvfølgelig! Men jeg står på venteliste.

Ellers lånte jeg Sirkelens ende av Tom Egeland, P.S. Jeg elsker deg! av Cecilia Ahern og to hørespill på CD.

Husmoren i meg har satt i gang klesvask, støvsugd 2. etasje og skal sette i gang med gulvvask hvis jeg rekker før Brage våkner...

I kveld skal vi ha hjemmelaget pizza! :hoppe:

Får vel følge med på Grand Prix også... eller sette på en DVD? Sist jeg var på Free Record Shop plukket jeg opp "Mafiabrødre", og den gleder jeg meg til.

Har forresten bestilt "Charlie og sjokoladefabrikken" på DVD nå! Det er en sånn må-ha film! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også på å få Charlie og sjokoladefabrikken i postkassa! hadde håper den kom i dag, men det gjorde den ikke. Ha en fin dag :)

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi76, søndagsengel? og Peony: :klem:

Nytt magebilde tatt i formiddag:

gallery_4867_91_15169.jpg

Virker som magen har tatt seg en voksepause synes jeg? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så fiiiiin mage :):hoppe:

Bra at dere hygget dere ute. Viktig å bare kunne være kjærester også :)

Kos dere med pizza i kveld, det har du fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at du er halvveis alt da :overrasket:

Nå er det jo ikke lenge før dere får hilse på gulljenta deres.

Spennende :hoppe:

Høres ut som om dere hadde en skikkelig god kveld sammen. Man må ha sånne vitamininnsprøytninger innimellom. Og å våkne på den måten klokka 5 er jo bare digg da :sjarmor:

Utrolig fint bilde av magen din. Tror nok den har tatt en voksepause ja.

Det kan se ut sånn, men nå kommer den helt sikkert for fullt etter 20 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme:

Takk for hilsner, Philippa, LinKri, monja og Heidi76! :klem:

Brage sov helt til kl. 9 i dag! Det var kjempedeilig.

Ute snør det masse, og jeg hadde egentlig tenkt å gå tur med Brage i dag mens mannen snekrer gulv, men jeg vet ikke om jeg har så lyst lenger i det været! Det blir så tungt å trille! :sur:

Pizzaen i går ble knallgod. Lagde den ganske sterk, med chilisaus og hvitløk. Nam nam! :sikle:

Vi så på "Goodfellas" på DVD også, avbrutt av Brage som våkna et par ganger. Bra mafiafilm!

Gleder meg sånn til sesong 6 av Sopranos begynner i USA... :sjarmor:

Og så er jeg veldig spent på hvordan søndagsengel? har det og om Leon er kommet til verden ennå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere snø dere? Her har det kommet en halv cm i natt, så det var ikke mye å skryte av gitt. Forstår godt at du kanskje synes det blir tungt å trille, men du kan ikke ha han på akebrett da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, ake skal vi nok, men jeg hadde håpet at han kunne sovne i vogna så han ikke blir forstyrra av mannen som sager med elektrisk sag. Sist han holdt på med det våkna Brage altfor tidlig av duppen sin.

Men vi får vel bare prøve og se om det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...