monja Skrevet 31. januar 2006 #1101 Del Skrevet 31. januar 2006 Du lurte ikke meg med hjertelyden til to nei, men jeg måtte jo le litt av at du kom med urinprøve på tacosausglass. Og av den drømmen din. Sikker på at hun ikke vanna planten med den etter at du hadde dratt Håper det gikk bra i begravelse. Jeg hater begravelser, de er jo så triste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 31. januar 2006 #1102 Del Skrevet 31. januar 2006 Moroklumpen Litt seriøs nå; håper det gikk greit i begravelsen i dag. Tenker på deg/dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. januar 2006 #1103 Del Skrevet 31. januar 2006 Du lurte ikke meg heller!! Tøysekopp Kom på at jeg også må kjøpe urinprøveglass.. Hvis det ikke er tomt da Håper det gikk greit i begravelsen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #1104 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hei dere! Hadde ikke trodd jeg skulle lure så mange heller, men klarte ikke å dy meg! Jeg sa det til mannen også da jeg kom hjem fra kontrollen, han stussa litt men jeg lot ham ikke tenke så lenge da.. Du får kjøpe deg tacosaus Skytte, det er tydeligvis ikke bare i Drøbak man er tom for urinprøveglass! Jeg har jo et helt lager av barnematglass jeg, så jeg klarer meg vel en stund! Begravelsen var veldig fin, med flott minnetale som var veldig personlig og varm. Masse fine blomster og mottagelse etterpå hvor mannen hennes holdt en lang tale. Synes han klarer seg veldig bra, tatt i betraktning at han brått ble enkemann. Døtrene deres går det også bra med, selv om det var et sjokk i starten. Mormoren til mannen min er dårlig og kunne ikke komme i begravelsen til svigerdatteren sin. Hun har fått en brist i ryggen, og klarer ikke å komme seg ut av senga stakkar! Heldigvis kommer det hjemmesykepleier flere ganger om dagen og hjelper henne, og i tillegg er svigermor og broren hennes innom veldig ofte og ser til henne. Hun skal få trygghetsalarm nå, det var på tide! Brage har vært hos foreldrene mine i ettermiddag/kveld, og kost seg skikkelig! Han har spist pannekaker og lekt masse. Yndlingsleken hans er å bli jaget rundt spisestuebordet deres! I morgen er det jobb igjen, skal jobbe full dag og håper det kommer til å gå like greit som på mandag. Torsdag er det halv dag, og fredag skal jeg ha fri! Endret 31. januar 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. januar 2006 #1105 Del Skrevet 31. januar 2006 Det var godt at det var en fin begravelse! Syns det er litt viktig.. Jeg ble helt paff på apoteket og tenkte straks på deg!! Heldigvis er det flere enn meg som pleier å "låne" noen glass fra jobben,så jeg fikk et fra ei venninne siden jeg var fri! Huff,for en moral vi har... Ha en fin kveld! Håper det går bra på arbeid imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #1106 Del Skrevet 1. februar 2006 Skytte: Brage gråt så fælt da jeg skulle gå fra barnehagen i morges… Han skulle bare klenge på meg hele tida. Lurer på om han er i litt dårlig form i dag, han hoster og snørra renner, men han har ikke feber. Og til tider er han veldig blid, men altså mammadalt til de grader. Det er så kjipt å gå derfra og høre hylinga hans… Det ser veldig lyst ut for Danmarksturen min! Det gjenstår egentlig bare å sjekke om vi har nok penger på prosjektet til å gjennomføre det. Skal ha et møte senere i dag. Nå må jeg gå på lab´en og kokkelere litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #1107 Del Skrevet 1. februar 2006 Ha en fin dag på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. februar 2006 #1108 Del Skrevet 1. februar 2006 Titter innom en liten tur jeg! Hmmm,hva er det du kokkelerer?!? Håper ikke lillemann blir syk nå...Bare at han er litt mammasyk! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #1109 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei og takk for hilsener, Heidi76 og Skytte! På slutten av arbeidsdagen ble jeg veldig kvalm. Skulle hatt med meg Postafen i veska, notere bak øret til i morgen! Brage er nok ikke syk, men han hoster ganske mye, så vi får følge litt med på ham. Da jeg kom og henta var han i hvert fall i full sving med å hoppe og danse til musikk! Synes barnehagen har så rotete forhold jeg... Ikke at det er rotete der, men det er liksom ikke noe struktur og orden på ting! F.eks. i dag var det to nye assistenter som tydeligvis hadde begynt der. Men de presenterer seg ikke, en stund var jeg i tvil om de var ansatte der eller om de bare var mødre som var der en sekstra stund med barna sine før de dro. Og i ettermiddag var det enda et nytt fjes, men hun sa jo nesten ingenting, var liksom så opptatt, og virka stressa. Så jeg bare kledde på Brage og gikk jeg... Nå er han og pappaen på babysvømming. Jeg har noen timer for meg selv, og skal sette i gang en klesvask og slappe av med HC som jeg ikke fikk sett i går. Er sliten i bekkenet etter en dag på jobben. Men det blir nok Danmarkstur på meg i mars/april, alt ser positivt ut, og det mangler noen formaliteter bare! Og så lurer jeg veldig på om søndagsengel? driver og føder nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 #1110 Del Skrevet 1. februar 2006 Så bra at det blir Danmarkstur på deg Du får handle babyutstyr der da vettu Jeg kan ikke levere Torstein i barnehagen jeg. Da hyler han noe helt vanvittig Så det er pappa'n som må levere han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. februar 2006 #1111 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg også lurer fryktelig på om søndagsengel? er i gang, godt underveis eller kanskje ferdig... Tenk å holde oss på pinebenken på denne måten da gitt! Nei, stakkar - hun skal da få føde i fred! Men artig hvis det virkelig er action på gang, det MÅ det jo være uten noe livstegn hverken her eller der, ikke sant? Skjønner godt at det er hjerteskjærende å skulle gå fra en klengete og hylende hjerteknuser i bhg, kommer sikkert til å bli tussete selv. Mener, andres unger "driter jeg i" (ikke vondt ment altså), men jeg kommer sikkert til å bli den hormonelle og følelsesladete hønemoren for mine egne barn! :grine2: Men det er godt at det ikke later til at Bragegutten er på vei til å bli syk. Får håpe det går over det som evt. plager han. Koselig at han og pappaen er på babysvømming da. Sikkert godt for deg å slappe av litt, så plaget som du er med kvalme til og fra! Supert at det blir noe av den Danmarksturen også da! Alltid kjekt å ha noe å se frem til underveis, mens man venter på gullene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #1112 Del Skrevet 1. februar 2006 Så flott at det blir tur til Danmark på deg. Kjipt at kvalmen kom tilbake igjen i dag da men du er jo tydeligvis bedre enn hva du var i begynnelsen av svangerskapet, ikke sant? Kose deg hjemme alene ett par timer nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #1113 Del Skrevet 1. februar 2006 Joda, jeg er bedre nå i forhold til i starten! Men den kvalmen kommer snikende av og til, den vil ikke gi seg helt! Ser ut til at vi får ny runde med sykdom her... når tar det slutt egentlig? Brage hadde feber nå i kveld. Han var visst helt i hundre på babysvømminga, men på veien hjem sovna han i bilen og da de kom hjem bare hylte han, og var så trøtt og varm at han bare ville sitte på fanget og kose. Kunne sovna der han. Hører han hoster litt av og til nede fra soverommet. Tett i nesa er han også... Ser ut til at jeg tar en hjemme-med-sykt-barn-dag i morgen. Jeg har noe litteratur jeg kan lese på så jeg har ikke altfor dårlig samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 #1114 Del Skrevet 1. februar 2006 Enda mer sykdom Huff, jeg gleder meg til det blir sommer jeg. Kanskje det blir en pause fra snørr, hoste og feber. God bedring til Bragevennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 1. februar 2006 #1115 Del Skrevet 1. februar 2006 Hva er det med sykdommen i det La travianske hjem da? *Husj* bort med den!! Håper formen til B er bedre i morgen ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #1116 Del Skrevet 1. februar 2006 Ja, det er utrolig hvor mye sykdom dere har fått i det siste. Tar B tran??? God bedring til B også må du ha en finn jobbedag hjemme i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #1117 Del Skrevet 1. februar 2006 Han får tran daglig, han liker det til og med! Så jeg vet sannelig ikke hva vi skal gjøre for å slippe all forkjølelsen. All dritten kommer vel fra barnehagen tenker jeg, så løsningen er vel å bli hjemmeværende husmor antakelig. Da jeg hadde permisjon var han ikke syk en eneste gang! Kanskje det har blitt verre etter at jeg har slutta å amme... nå får han ikke mine antistoffer lengre. Skal jeg ha dårlig samvittighet for det også nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #1118 Del Skrevet 1. februar 2006 Dette er vel noe de fleste barnehagebarn må igjennom så du må IKKE ha dårlig samvittighet for at du ikke ammer han lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. februar 2006 #1119 Del Skrevet 1. februar 2006 Du må ikke ha dårlig samvittighet for det. Du kan jo ikke amme han til han er i ungdomsskolen heller. Det er det første året i barnehagen som er det verste sier dem. Så neste år blir myyyye bedre - helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. februar 2006 #1120 Del Skrevet 1. februar 2006 Og så lurer jeg veldig på om søndagsengel? driver og føder nå! ← Jeg også lurer fryktelig på om søndagsengel? er i gang, godt underveis eller kanskje ferdig... Tenk å holde oss på pinebenken på denne måten da gitt! Nei, stakkar - hun skal da få føde i fred! Men artig hvis det virkelig er action på gang, det MÅ det jo være uten noe livstegn hverken her eller der, ikke sant? ← Men den gang ei, nei... ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg