Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Heidi76, monja, Markblomsten og TeddyToria: :klem:

Jeg var litt kvalm i dag morges også. Er fortsatt avhengig av Postafen (nesten) daglig. Lurer på om dette skal vare hele svangerskapet... :roll:

Det er en veldig fin dag, og vi har vært ute og akt. Men hormonene mine er ikke snille i dag. Det koker og bobler i meg for den minste ting! :kjempesinna:

Jeg vil ikke være sånn! :grine:

Jeg tror Brage får flere tenner nå. Han var kjempeurolig i natt, og så sikler han utrolig mye og griner veldig lett i dag. Prøvde å gi litt Dentinox, før han skulle sove formiddagslur, det virka som det hjalp.

Mannen maler barnerommet, og jeg skal sette i gang med litt husarbeid!

- Vaske badet Gjort

- tørke støv Gjort

- støvsuge Gjort

- dra over gulvene

Når Brage våkner skal vi ha risgrøt! :sikle:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi syntes det, men Brage var ikke helt enig! Dvs. han spiste først lit, og så begynte han å hylgrine! :grine:

Han har IKKE vært seg selv i dag. Masse hyling, uten noen opplagt grunn. Men vi lurer på om det er noen tenner på gang da! Han fikk Dentinox før han la seg.

Med risgrøtrester over hele kjøkkenet drøyde jeg rengjøringa til etter leggetid... og så kokte jo selvfølgelig melka over mens jeg holdt på å roe ned lille hylemann. Da var jeg rimelig stressa!!!

Uansett, nå er han i seng, kjøkkenet er rengjort og mannen holder på å lage indisk! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som tenner ja. Det er noe dritt, det er sikkert. Hvor mange tenner har han egentlig? Det er sikkert jeksler han sliter med nå? Vi har hatt en urolig en idag vi og, så det er nok noe sånt på gang her og.

Så flink du har vært med husarbeid idag. Skulle gjort noe idag, men jeg tror jeg drøyer det litt egentlig. Kanskje til i morgen, men da MÅ det gjøres og ja. Sender du litt inspirasjoner? :ler:

Begynner virkelig å lure på om man er ekstra kvalm om det er jente i magen jeg? Hører flere som venter jenter som er skikkelig kvalme. Du var ikke sånn med Brage var du?

*håper på kvalme i neste svangerskap* :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær veldig forsiktig med hva du sier nå monja! :ler:

Neida, jeg håper såklart dere får en liten tulle. Har ønsket meg jente selv, selv om gutter er like herlige! :hjerte:

Jeg er mye mere kvalm nå ja. Det har jo ikke gått over ennå, og jeg er forsåvidt innstilt på at det kommer til å vare også. Med Brage var jeg kvalm, men ikke sååå kvalm, ikke så mye oppkast og kiloras.

Med ham var det først og fremst hodepine som plaget meg!

Det skal jo sies at selv om jeg er kvalm, er jeg ikke like kvalm som før, og vekta peker oppover, jeg spiser en del mat.

Tror det er jeksler på Brage nå ja. Han har bare fortenner foreløpig, 4 oppe og 4 nede. Ser noe i overmunnen, det ser vondt ut det hele. Stakkars disse små, det må jo være plagsomt for dem også!

Broderiet kaller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broderiet kaller! :)

Feil igjen :klaske:

Brage våkna, og han var fryktelig lei seg. Maten vår blir kald...

Men kan vel varmes opp igjen når/hvis B roer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du oppskrift på den gode maten dere lagde i går eller?? Vi elsker nemlig indisk mat men er ikke så flinke til å lage det selv.

Håper Brage er i bedre form i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi som sidene flyr her!!

Brage er jo bare såååå sjarmis da :hjerte: Lille herlige fyren!!

Men er nok slitsomt og vondt å få tenner..husker bare hvordan det var å få visdomstenner...Så stakkars små ja...

Høres ut som dere har hatt ei fin helg sånn jevnt over! Syns at du skal være så plaget med kvalmen da...Noe må man liksom plages med alltid...

Får bare håpe det går over snart altså!

Ha det fint på søndagsmiddag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Heidi76 og Skytte! :klem:

Brage er litt blidere i dag ja! Men i natt var han ganske utrøstelig, og det endte med at han fikk sove mellom oss til slutt.

I formiddag sov han bare 1 time (han pleier minst å sove 2 eller 3 timer), og han virka veldig trøtt så vi gikk oss en tur i det fine været i håp om at han skulle sovne igjen. Men det hadde han slett ikke tenkt til! Men han var veldig blid, og tøysa og tulla der han satt i vogna.

I stad lagde jeg skogsbærsmoothie til oss, det ble kjempegodt! :tommelsmil:

Og nå har jeg en bolledeig til heving. Skal bli godt å tyvsmake litt etterpå :sikle:

Snakkes! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere monja og Rognebær! :klem:

Bollene ble kjempegode ja! Tok med noen opp til mamma og pappa tidligere i kveld, og putta resten i fryseren. Kjekt å ha!

Og så prøvesmakte vi selvsagt noen.. :ler:

Brage får tenner nå, det er i hvert fall sikkert! Flere på en gang ser det ut til, jeksler og det hele. Han var rimelig sinna i stad, men med litt Dentinox roet han seg. For denne gang...

I morgen skal jeg på jobb. Jobber hele dagen, så det skal bli spennende å se hvordan det blir. Håper jeg slipper å være noe særlig kvalm, i dag har det nemlig vært bedre!

Er helt gåen i kveld, skal lalle nå! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Så fin mage du har!! :hjerte: Men er enig i hva de andre sier, ser ikke ut som om den har vokst noe særlig siden sist... :sjenert:

Fint å høre at det går greit på jobben, men lytt til kroppen din og ta vare på deg selv :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm...nystekte boller fikk jeg lyst på nå....

Vi har ikkeno god mat i huset idag så jeg holder på å dø av sult.........!!

Håper du ikke blir for sliten idag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...