Gjest Markblomsten Skrevet 27. januar 2006 #1041 Del Skrevet 27. januar 2006 Herlige Brage som synger lille petter edderkopp Hvordan er formen din i dag da? Får håpe du er frisk snart nå altså. Synes i grunne du har vært nok syk for en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 27. januar 2006 #1042 Del Skrevet 27. januar 2006 Han var så morsom ved middagsbordet i dag. Tror han ser det som sin oppgave å underholde oss litt når vi bare prater kjedelig med hverandre. Han begynte å synge/nynne og gjøre bevegelser med armene. Til slutt skjønte vi at han prøvde å synge Lille Petter Edderkopp! :grine2: Men han kunne bare "Lill..." også lage noen bevegelser til. Han var så skjønn der han satt! Åh, den som hadde videokameraet parat akkurat der og da... Sukk! ← Å dån og sukketisukk! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2006 #1043 Del Skrevet 27. januar 2006 Så herlig Brage er! Ser han for meg der han sitter og skal synge Lille Petter edderkopp for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #1044 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja, han er bare herlig den gutten! Beste gutten i verden! Tenk at vi er så heldige å snart ha to sånne herlige barn... Magen er bedre i dag, men jeg er så fryktelig kvalm! Nesten så jeg tror jeg må kaste opp innimellom (men har ikke gjort det ennå). Når jeg ligger, murrer det i korsryggen, men det forsvinner når jeg står opp. Merkelige greier. monja: Brage liker veldig godt å se i bøker! De vi har framme er sånne med tykke permer, mest pekebøker. Han kan sitte og bla i dem selv, eller så sitter han på fanget og vi ser på bildene og forklarer hva det og det er. Akkurat nå er det et bilde av en hund han hele tiden vil se på. Han peker på hunden og sier "Der!" Vi har vanlgie barnebøker også, men de tør jeg ikke ta frem ennå, han er for liten til å skjønne at han skal være forsiktig. Men du skulle sett han når vi kikka i en kokebok forleden. Det var bilde av en kake der, og den lille mannen lyser opp i et stort glis, åpner munnen, bøyer seg framover og vil spise hele boksiden! Noen øyeblikk er bare helt priceless! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #1045 Del Skrevet 27. januar 2006 I dag er jeg forresten 19 uker ifølge min egen termin, og 18 uker ifølge UL-termin. Magebilde kommer senere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. januar 2006 #1046 Del Skrevet 27. januar 2006 Artig aa lese om lille Brage, han er jamen ganske underholdende! Saa artig at du venter en jente. Helt perfekt, da faar dere en av hver! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 27. januar 2006 #1047 Del Skrevet 27. januar 2006 Så herlig å lese om Brage. En liten sjarmør altså Gleder meg til å oppleve slike øyeblikk jeg også.. Sukk... Gleder meg til å se magebilder! Ha en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #1048 Del Skrevet 27. januar 2006 Sånn ser magen min ut i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. januar 2006 #1049 Del Skrevet 27. januar 2006 Flott mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 27. januar 2006 #1050 Del Skrevet 27. januar 2006 Kjempeflott gravid-mage. Kanskje jeg har en slik om et år hvis vi er heldige...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 27. januar 2006 #1051 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg tror NESTEN jeg begynner å bli litt avstandsforelska i Brage... :grine2: Han høres jo helt herlig ut! Takk for pep-talk i dagboka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. januar 2006 #1052 Del Skrevet 27. januar 2006 Så fin mage du har!! Den ser mye strammere ut enn min noen gang har vært... Jeg synes det ser ut som en "guttemage", da... (men jeg fikk jo høre i flere måneder at jeg hadde typisk jentemage...) Kanskje nok et bevis på at det med guttemage og jentemage ikke stemmer?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. januar 2006 #1053 Del Skrevet 27. januar 2006 Så fin mage Har den stagnert litt med tanke på voksinga nå? Den virker ikke så mye større enn sist Åh, som jeg gleder meg til å se den lille som skjuler seg der inne i magehulen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2006 #1054 Del Skrevet 27. januar 2006 Veldig fin mage! Jeg syns også det ser ut som at den har tatt seg en liten pause når det gjelder voksinga. Herlige historier om Brage-gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #1055 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei alle sammen! Det stemmer nok at magen ikke vokser like mye nå for tiden, og kanskje det har litt med tidspunkt å gjøre også. Dette blidet tok jeg i formiddag, og noen av de andre er tatt om kvelden, med masse mat innabords... Brage er trøtt og sliten i ettermiddag etter en hel uke med barnehage. Skal bli godt med helg nå! Har kjøpt inn masse god mat vi skal kose oss med. Skal lage smoothies og boller på søndag! I morgen blir det risgrøt kl. 2 og indisk gryte til oss voksne om kvelden. Elsker sterk mat for tida, og masse hvitløk må det også være! Mannen skal jobbe med rommet til Brage i helga, vi håper å komme et godt skritt videre med det, og søndagsmiddagen inntar vi hos foreldrene mine, med tante og onkel på besøk. God fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2006 #1056 Del Skrevet 27. januar 2006 Høres ut som en koselig helg du har forran deg. Indisk - nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. januar 2006 #1057 Del Skrevet 27. januar 2006 Høres ut som en god helg. Kos dere med barnerom, indisk, Brage og søndagsmiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 27. januar 2006 #1058 Del Skrevet 27. januar 2006 Høres ut som planene for helgen er i boks. Vi har nettopp spist tikka masala, kjempegodt!! (måtte bare nevne det siden dere skal ha indisk i morgen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. januar 2006 #1059 Del Skrevet 27. januar 2006 Nå fikk jeg lyst på Tandoori Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. januar 2006 #1060 Del Skrevet 27. januar 2006 Så herlig flott mage! Du er så fiiin atte! ...men det er jo ikke noe greit å lese at du enda er så plaget med kvalme! Håper virkelig du slipper unna snart! til du og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg