Gjest Myztica Skrevet 25. januar 2006 #1021 Del Skrevet 25. januar 2006 Skal se om jeg finner noen slike lister, men takk for din liste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #1022 Del Skrevet 25. januar 2006 Hjelp!! Mannen ringte akkurat. De har fått trøbbel med bilen, det virker som gasspedalen har røket! Nå skal vi ut på "redningsaksjon", min far og jeg. Må hente Brage hjem, for de står og venter på NAF.bilen og Brage er trøtt og utålmodig. Snakkes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. januar 2006 #1023 Del Skrevet 25. januar 2006 Oh no!! Det var nå meget ubeleilig det da...........Får håpe dem ble "berget" fort! Den blomkålsuppa fristet mucho...Har sånn halsbrann og da hadde sikkert det hjulpet..... Takk for fine tips forresten på den lista! Men hvordan funker disse bæresjalene? Har ikke studert dem så nøye egentlig men... Håper kvelden ble bra tross alt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #1024 Del Skrevet 25. januar 2006 Skyttevennen: Joda, vi kom raskt til "unnsetning"! De sto i en busslomme ikke langt herfra, vi kjørte Brage hjem mens mannen ble værende og vente på NAF-folka. Tok heldigvis ikke lang tid før de kom. De tauet bilen til et verksted, og vi håper bilen blir fiksa i løpet av morgendagen! Det var gassvaieren som hadde røket. Har feber, går og legger meg. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 25. januar 2006 #1025 Del Skrevet 25. januar 2006 Litt vanskelig å kjøre bil med røket gassvaier, ja! Håper det går fort og greit å fikse det, og at det ikke koster skjorta! Husker da en dings (lambdasonden) på bilen vår ble borte, bilen ulte og peip, og bare DELEN kosta 2500 kroner pluss arbeid... Heldigvis fikk vi tak i riktig del hos Vazelina bilopphøggeri til en tidel av prisen. (HELT SANT! Svigermor snakka med høgger'n sjøl! ) Nå må da den feberen gå over snart? SOV GODT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #1026 Del Skrevet 26. januar 2006 Heisann rognebær! Bilen bli tidligst ferdig i morgen formiddag. Så da får jeg bare ta bussen og hente Brage i ettermiddag. Kunne vært foruten, formen er ikke helt bra! Har hatt så vondt i magen og ryggen i går kveld, i natt og i dag. Vært rar i magen også. Har mest lyst til bare å ligge med en varmeflaske pressa mot magen, så vondt gjør det. Tror feberen er borte, men har ikke sjekka. God torsdag til alle godjentene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 26. januar 2006 #1027 Del Skrevet 26. januar 2006 Dårlig form enda? Bra at feberen kanskje er borte i alle fall, men kjedelig med magevondt da. Du får ta med deg varmeflaska i sofaen, kanskje det hjelper litt. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. januar 2006 #1028 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei på du! Huff..så dumt at bilen ikke ble ferdig på 1-2-3...Er så kjedelig å vente på sånt!! Og nå må jeg virkelig håpe at formen tar seg opp hos deg. Kan ikke forestille meg hvor tungt det må være å være gravid å syk å ha en liten kar som også trenger deg...Stor til deg og alle andre som klarer det! Jeg har liksom bare meg selv(og sambo da!) og lurer fælt på hvordan jeg skal klare å bli så flink en gang Riktig god bedring til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. januar 2006 #1029 Del Skrevet 26. januar 2006 Huff, så kjedelig at formen er så dårlig! God bedring og håper du blir frisk raskere enn raskest Go`klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 26. januar 2006 #1030 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Bare innom med en Endret 26. januar 2006 av Fru Biscuit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. januar 2006 #1031 Del Skrevet 26. januar 2006 Fortsatt god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #1032 Del Skrevet 26. januar 2006 Tusen takk LinKri, Skytte, April, fru Biscuit og monja! Magen min er fortsatt i ulage. Ikke like ille hele tiden heldigvis. Lurer på om jeg har spist noe gærent eller fått noe slags magevirus, det kjennes mest som fordøyelsessmerter, og ikke menssmerter, sånn som jeg trodde i natt. Ble litt engstelig da, for det føltes nesten som det skulle skje noe i baby-systemet. Skummelt! Tok bussen til og fra barnehagen i dag, og det gikk veldig greit. Brage liker å kjøre buss! Og så elsker han å flørte med kvinnelige medpassasjerer! Håper vi får bilen i morra! Og at det ikke koster skjorta. En vaier kan vel ikke være så dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. januar 2006 #1033 Del Skrevet 26. januar 2006 Å ja - er B på flørter'n??? Minner meg om min nivø i barnedåpen til niesa mi. Nevøen min var 1.5 år og stod på benken i kirken og flørta med damene på benken bak. Så artig at du skal på 3D UL. Jeg har sett bilder av det på nettet og ble virkelig fasinert altså. Da ser man jo ansiktstrekkene og det hele - utrolig! Hvor mye koster sånt noe egentlig? Kjipt med bilen men godt at den lar seg fikse så fort da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #1034 Del Skrevet 26. januar 2006 Åja - Brage flørter alltid med søte jenter! På kafe, på bussen, når vi står i kø... Han er ganske morsom! 3D ultralyd koster 1000 kroner, og man får med bilder pluss en video hjem. Har sett masse sånne bilder jeg også, og man ser jo ansiktet på babyen veldig godt! Håper hun ikke er sjenert når vi er der, så vi får en god titt! Og regner med å få bekreftet kjønnet da, siden jordmoren på sykehuset "bare" var 97 % sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. januar 2006 #1035 Del Skrevet 26. januar 2006 Enn om det er en gutt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. januar 2006 #1036 Del Skrevet 26. januar 2006 Innom med en liten torsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. januar 2006 #1037 Del Skrevet 26. januar 2006 Hehe,så morsomt med en sånn flørter da!! De er jo så sjarmerende som få da! Håper bilen er bra imorgen og magen like så! Sove godt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 26. januar 2006 #1038 Del Skrevet 26. januar 2006 Åh, jeg ELSKER å møte sånne små flørtegutter! De er helt ubetalelige der de sitter i vogna si og ser på meg og gliser og blunker og later som om de er litt sjenerte... Hihi! Send gjerne Brage hit når som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #1039 Del Skrevet 26. januar 2006 monja: Ja, det hadde vært noe! Gjør ingenting det forsåvidt! Gutter er veldig ålreite de! Cr@sh: Skytte: Ja, i morgen vil jeg ha bil! Og en snill mage. rognebær: Ja, se ikke bort fra at jeg gjør det en dag! Så vær på vakt! Han var så morsom ved middagsbordet i dag. Tror han ser det som sin oppgave å underholde oss litt når vi bare prater kjedelig med hverandre. Han begynte å synge/nynne og gjøre bevegelser med armene. Til slutt skjønte vi at han prøvde å synge Lille Petter Edderkopp! :grine2: Men han kunne bare "Lill..." også lage noen bevegelser til. Han var så skjønn der han satt! Åh, den som hadde videokameraet parat akkurat der og da... Sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. januar 2006 #1040 Del Skrevet 27. januar 2006 Så herlig Brage er Jeg vet hva du mener med å ha videokamera klart ja. Jeg, eller vi da, er alt for dårlige på det. Som regel er det ikke batteri i det en gang Må bli flinkere til å fange de små øyeblikkene. Men så flink han er som har lært seg "Lille Petter edderkopp" forresten. Vet ikke om Torstein har hørt den en gang jeg Du, hva slags forhold har Brage til bøker? Leser dere for han eller synes du det er for tidlig? Torstein gidder ikke å sitte i ro, og han river dem alltid i stykker. Håper ikke vaieren blir for dyr - og at magen er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg