Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Takk for hilsener jenter.

Huff, det er så fælt med tanta til mannen. Hun døde på sykehuset, på rom med flere andre, uten at noen merket det før etterpå! :grine:

Jeg trodde ikke sånt var mulig... de oppdaget henne i morges, og mannen hennes var dratt på jobb (han har 2 timers reisevei). Og de vet ikke hva som skjedde, så hun må obduseres.

Men det virker som om det kan skyldes kreft. Noen prøver som ble tatt og som de fikk svar på i dag viste at det var en svulst på leveren. Og det kan jo hende det hadde spredd seg. Får vel vite mer etter hvert.

Det kom brått på oss, men i hvert fall den ene datteren hennes skjønte hvilken vei det kom til å gå, bare ikke at det skulle gå så fort. Men det er like trist for det... :cry:

Jeg er forkjøla og veldig varm akkurat nå, i stad frøs jeg som en gal. Tror det blir tidlig kveld på meg.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rognebær

Så trist å høre om tanta til mannen din! Det er utrolig trist når noen dør såpass unge, når de fortsatt skulle hatt mange gode år sammen med familien. Håper de som er igjen klarer å ta vare på hverandre! :klem:

Og så må jeg si at magen din er kjempefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk iss, Heidi76, Rognebær og Skytte! :klem:

Jeg kan ikke akkurat si at jeg er bedre! Halsen er vond, det gjør vondt å svelge, kroppen verker og jeg har litt feber. Snufser og hoster.

Mannen leverte B i barnehagen i dag, og så skal jeg hente ham. Gruer meg til å gå ut, for jeg fryser så fælt!

Hilsen La Snufsiata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei La Snufsiata! :ler:

Tusen takk for koselige innlegg og fødevibber i dagboka mi!! :klem: Nå håper jeg du snart blir frisk! Du får skjemme bort deg selv litt fram til du skal hente Brage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så leit å lese om tanten til mannen.... Er så grusomt når slike ting skjer! Og så urettferdig!

Men ikke så lite urettferdig at helsa di ikke bli bedre heller. Alt blir jo et ork når en ikke føler seg på topp.

Håper du kommer deg fort. Fyr godt i peisen og sett deg forran med et godt teppe. Da får du iallefall varmen i deg igjen...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk LinKri, søndagsengel? og Glossy!

Ja, nå er jeg plutselig varm som fy helt av meg selv. Har ikke målt tempen i dag, men jeg føler meg veldig varm.

Er så koselig når dere er innom og besøker meg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, besøk er koselig, syk eller frisk.

Håper det gikk greit å hente B i barnehagen. Du får pakke deg godt inn og holde varmen resten av kvelden, legge deg tidlig også er du kanskje bedre til i morgen. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... så leit med tanta til mannen... :klem:

Ønsker deg også god bedring...

((((((((((((((((((((((((((blibravibber)))))))))))))))))))))))))))))))

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det er sykdom ute og sniker igjen :troest: Håper det går fort over da. God bedring, vennen min.

Og du, nå er vi igang med oppkjøringen mot EL, så nå er det bare å heie på :humpe::sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen! :klem:

Er litt bedre i dag. Snufser og har litt feber og vondt i hodet, men føler meg generelt bedre. I går tok jeg det bare med ro, det var sikkert lurt.

Sola skinner og det er strålende vær ute. Men jeg skal ikke ut på tur altså, selv om det er litt fristende!

Har bestemt meg for å jobbe på fredag hvis jeg er bedre av forkjølelsen. Og neste uke begynner jeg i 50 %, kommer til å prøve på 2 hele dager og en halv dag, så får jeg to dager fri.

Av og til lengter jeg sånn etter babyen i magen at jeg liksom ikke kan vente til juni/juli! Men det er jo greit at vi har litt tid på oss da. Har litt å ordne selv om vi har mye utstyr fra før!

Dette har vi fra før:

Simo kombivogn m/bag, regntrekk, myggnetting

Vogge

Stellebord

Vippestol

Bæresele OG bæresjal

Babygym

Bagnett til bil

Bilsete (Maxi Cosi Cabrio)

Masse babytøy (også i nøytrale farger)

Tepper, kluter, dyner og sengetøy

Babycall

Dette trenger vi:

Tvillingvogn (kjøpe i Sverige?)

Kanskje litt mer "jentete" klær? (Men regner med å få en del)

Sprinkelseng (trenger egentlig ikke kjøpe før etter ca. 6 mnd.)

Barnestol (ønsker meg en tripp-trapp stol til)

En voksipose til (være på utkikk etter tilbud)

Og så skal det andre barnerommet pusses opp. Det vil jeg ha gjort FØR babyen kommer (mase på mannen til han blir gul og blå).

Hmmm... har jeg glemt noe nå? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å handle inn til babyen, og nr. to må jo skjemmes bort litt hun også!

Du, hva brukte dere voggen til? Til å sove i om natten eller ellers?

Har dere lekegrind til Brage? Vi skal nok kjøpe lekegrind (hvis vi får plass til den) - det er i hvert fall veldig greit når man har hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...