Izaria Skrevet 19. januar 2006 #881 Del Skrevet 19. januar 2006 Nå er jeg så spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 19. januar 2006 #882 Del Skrevet 19. januar 2006 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #883 Del Skrevet 19. januar 2006 Vi er også spente! Nå drar vi snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. januar 2006 #884 Del Skrevet 19. januar 2006 Åååå, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. januar 2006 #885 Del Skrevet 19. januar 2006 Klarer nesten ikke vente til dere er tilbake jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 19. januar 2006 #886 Del Skrevet 19. januar 2006 Åh, dette er jo superspennende! Flaks at jeg sitter ved en PC i dag uten noe fornuftig å gjøre, og kan trykke på "mine innlegg" en gang i minuttet... Nå er dere jo der - jeg håper at alt ser strålende ut og at lille vennen er frisk og rask og spreller som få! Det blir jo også spennende å se om de flytter noe på termindatoen? Eller var det sånn at du er ganske sikker på befruktningsdato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 19. januar 2006 #887 Del Skrevet 19. januar 2006 Men jeg lover å komme med rapport så fort vi stikker nesa innenfor døra her hjemme, sikkert i fire-tida!← *sitter klar på venting av rapport!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 19. januar 2006 #888 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 19. januar 2006 #889 Del Skrevet 19. januar 2006 Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. januar 2006 #890 Del Skrevet 19. januar 2006 *venter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #891 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Ja, nå er vi hjemme igjen, og har henta Brage i barnehagen, skal straks gå i gang med middag, men oppdaterer selvfølgelig her først! Bebissen i magen har det bare bra! Alt var i orden, hjertet pumpa som bare det, vi så hodet, ansiktet, ryggraden, beina, føttene, armene, magesekken, urinblæra osv. Morkaka ligger på bakveggen, og passe høyt oppe, så det blir ikke noe problem med vanlig fødsel. Hun målte hodet og lårbeinet og kom fram til at jeg er kortere på vei enn jeg trodde! Terminen ble justert helt fram til 2. juli! Det synes jeg er litt rart, og nå er jeg "satt tilbake" helt til 16+6 (17 uker i morra). Men jeg stoler nå mest på min egen termin jeg da, som hele tiden har vært 25. juni (legen har operert med 21. juni). Vi spurte om hun kunne se kjønnet, men den lille luringen knep beina veldig godt sammen og ville ikke vise seg fram med en gang! Men etter å ha sett grundig etter fra alle bauger og kanter kunne til slutt jordmoren si med 97 % sikkerhet at i magen min ligger en liten... helt nydelig... fullstendig perfekt... JENTE!!! Magefølelsen min viste seg altså å stemme, og Brage skal få en lillesøster! (De 3 % med usikkerhet tatt i betraktning altså.) Så nå skal vi feire med makaronigrateng til middag og sjokoladekake til dessert! Endret 19. januar 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 19. januar 2006 #892 Del Skrevet 19. januar 2006 Nå var jeg spent og trykka på samme siden hundre ganger Så bra at alt var perfekt og at dere skal få ei lita jente denne gangen. Det må jeg si, du hadde virkelig rett du Gratulerer så mye klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 19. januar 2006 #893 Del Skrevet 19. januar 2006 jippi!!! Flott at prinsessa har det bra!! Åååå, så koselig !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. januar 2006 #894 Del Skrevet 19. januar 2006 :hoppe: Åååååååååå, en liten prinsesse!!! Så gøy.. Og så flott at alt er i skjønneste orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 19. januar 2006 #895 Del Skrevet 19. januar 2006 Så herlig å høre at det gikk bra på UL'en, og så at det er ei lita prinsesse som ligger og koser seg inni magen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 19. januar 2006 #896 Del Skrevet 19. januar 2006 Så supert å høre at alt så bra ut! Tenk at det er ei lita jente inni der! Så sprøtt... Tipper Brage blir den perfekte storebror! Jeg blir jo helt shaky av å lese sånt - og så så glad da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 19. januar 2006 #897 Del Skrevet 19. januar 2006 Så fantastisk!!!! En liten jente! *drømme* Håper min UL blir like vellykket som din! Et deilig, friskt og perfekt barn! Men, du Håper du vil bruke UL-termin... For da er vi jo plutselig i samme klubb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 19. januar 2006 #898 Del Skrevet 19. januar 2006 En liten !!! Hva var det jeg sa??? Så koselig med en liten lillesøster til Brage da!!! Tenkt på navn eller? Så flott å høre at alt stod bra til også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 19. januar 2006 #899 Del Skrevet 19. januar 2006 Så flott å høre at alt stod bra til Også ei lita jente da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 19. januar 2006 #900 Del Skrevet 19. januar 2006 Ååh! Så herlig! En liten prinsesse! Om du bruker Ul terminen har vi termin på samme dag.... I hverfall foreløpig....Skal på Ul 30.jan så da kan det jo hende at den blir forandret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg