Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2005 #501 Del Skrevet 28. november 2005 Hei på deg vennen. Høres ut som en koselig helg i Bergen. Flinke Brage som både synger og går. Sikkert veldig morro. Håper formen din er litt bedre denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 28. november 2005 #502 Del Skrevet 28. november 2005 God mandag Så stas det må være med Brage altså Man blir jo så stolt og jøger som mamma og pappa Håper formen er høvelig god i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. november 2005 Forfatter #503 Del Skrevet 28. november 2005 Heisann Glossy, Heidi76 og Leanora! Er ganske kvalm i dag... har gått tom for Postafen, og må ut og kjøpe mer. Og så snør det masse ute, og jeg er ikke så glad i å kjøre på vinterføre, men må man så må man! Nå blir det i hvert fall hvitt og fint ute, og julestemninga stiger enda flere hakk! Så artig at Marthe og mormoren var på julemarkedet da Glossy! Det var mye fint der, men vi kjøpte ikke så mye. Men kanskje vi satt nærme hverandre i kaféen? Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. november 2005 #504 Del Skrevet 28. november 2005 Legger igjen en go´klem i dagboken din jeg, før jeg haster videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 29. november 2005 #505 Del Skrevet 29. november 2005 Håper du har det bra! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 29. november 2005 #506 Del Skrevet 29. november 2005 Heia Ønsker deg en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. november 2005 #507 Del Skrevet 29. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. november 2005 #508 Del Skrevet 29. november 2005 Innom med en lynkjapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #509 Del Skrevet 29. november 2005 Også en fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. november 2005 Forfatter #510 Del Skrevet 29. november 2005 Takk for klemmene, jenter, det varmer! Har klart å bli forkjøla igjen, tett i nesa og vondt i halsen, og kvalmen ser ut til å ha forverret seg. I går kveld kasta jeg opp i ett sett... I dag har det vært litt roligere, men så har jeg nesten ikke spist noe jeg kan kaste opp heller. Veide meg i stad og jeg har gått ned nesten 5 kilo nå Dette må da gi seg snart???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #511 Del Skrevet 29. november 2005 Huff-a-meien! Du har det ikke greit om dagen.....kvalme hele døgnet og forkjøla på toppen av det hele. Skikkelig urettferdig at du blir enda mere syk nå. 5 kg ned er jo ganske så mye, håper du tar deg en tur til legen hvis du føler deg bekymret. Det gjelper vel ikke å ta postafen heller hvis du bare spyr det opp igjen..... Stooor god-bedring- fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 29. november 2005 #512 Del Skrevet 29. november 2005 God bedring..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 29. november 2005 #513 Del Skrevet 29. november 2005 Håper du blir bedre snart..... Uff ikke greit med en 13 måneders gammel guttunge i tilegg og en mann . Jeg har tross alt bare meg selv og samboern jeg.... Blir spennende å se, folk sier til meg at jeg får jente siden jeg er så dårlig, kanskje du får det du og Ellers så er det mange som sier de var dårlig med gutt også, så jeg vet ikke helt. Det kommoer enten ei jente eller en gutt, tenker jeg.... God bedrings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 29. november 2005 #514 Del Skrevet 29. november 2005 Huff, så kjedelig at du både er kvalm og atpåtill blitt forkjølet!! Håper du blir bedre av begge delene snart!! Ang Felicity sine "spekulasjoner" på kjønn basert på kvalme så har jeg hørt at man får gutt dersom man er mye kvalm, men tror egentlig ikke så mye på noen av de kjerringrådene. Jeg mener, de har vel ca 50% sjanse til å treffe uansett? God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 29. november 2005 #515 Del Skrevet 29. november 2005 Uff, jeg føler så med deg! Den kvalmen er ikke noe morsom Jeg kan jo veldig lite om dette med graviditet, men noe sier meg at det ikke er bra å gå ned så mye som du har gjort! Du må love meg at du snakker med legen din om dette I en bok jeg har, står det at kvalmen topper seg i uke 11, og at den (for de fleste) har avtatt i uke 14. Statistisk sett skal det altså sakte, men sikkert bli bedre framover I mellomtiden føler jeg med deg og sender deg en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 29. november 2005 #516 Del Skrevet 29. november 2005 God bedring LT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. november 2005 Forfatter #517 Del Skrevet 29. november 2005 Tusen takk for hilsener, Heidi76, *MissS*, Felicity, smilepia, Fru Biscuit og Izaria! Ang. gutt/jente, så var jeg kvalm med Brage også. Veldig kvalm! Men det var liksom på en annen måte, uten at jeg klarer å beskrive det. jeg klarte å spise mer, og gikk bare ned en kilo eller to. Nå føles det verre, men det kan jo hende at jeg har fortrengt hvor ille det var sist... Er kvalm, kvlam, kvalm i kveld, det går bra så lenge jeg ligger rolig, men når jeg beveger meg for mye rundt kommer det. Og kjøkkenet kan jeg nesten ikke være på Mamma kom innom med julekalenderen som Brage skal få låne! Det er en pakkekalender som hun broderte til oss da vi var små! Kjempekoselig å ha, den vekker gode minner. I morgen skal jeg pakke inn kalendergavene og henge dem opp! Har fått satt opp en stjerne i stuevinduet nå (dvs. det var mannen som gjorde det ) så nå begynner det å bli riktig julete rundtomkring her Skal prøve å få opp noen lys utendørs også. Har ingen busk som egner seg egentlig, men kanskje vi kan fikse noe litt lys på noe vintergrønt i en krukke eller noe sånt? God natta jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #518 Del Skrevet 30. november 2005 Det er koselig med litt lys ute ja. Også syns jeg de er så koselig å stå opp om morgenen nå som adventstaken og julestjerna er på plass og lyser opp i mørke kroker. Neste år skal jeg lage ny adventskalender. Har lyst til å bordere en skikkelig fin en. Har laget en fra før hvor jeg har klipt og limt med litt strie og grønn filt men den er ærlig talt ikke så veldig fin lenger syns jeg. Ser veldig hjemmesnekra ut. Sender over en god til deg med ønsker om at du får en fin dag med litt mindre kvalme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 30. november 2005 #519 Del Skrevet 30. november 2005 Jeg har drømt om deg igjen Men jeg husker ikke så mye av det, men jeg tror jeg fødte, og så var Brage babyen, og han kunne jo allerede gå Håper kvalmen snart avtar, 5 kg er mye når man er av normal størrelse i utgangspunktet OG er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 30. november 2005 #520 Del Skrevet 30. november 2005 Ang. gutt/jente, så var jeg kvalm med Brage også. Veldig kvalm! Men det var liksom på en annen måte, uten at jeg klarer å beskrive det. jeg klarte å spise mer, og gikk bare ned en kilo eller to. Nå føles det verre, men det kan jo hende at jeg har fortrengt hvor ille det var sist... Hehe.. ja, når bestevenninnen min var gravid for 2 år siden, var hun ekstremt kvalm. Hun unngikk såhvidt sykehusinleggelse. Men da jeg fortalte om min graviditet til henne, og vi diskuterte kvalme o.l. så viste det seg at hun hadde allerede glemt 2 uker med kvalme. Hun trodde hun hadde blitt kvalm 2 uker senere enn dagboken hennes viste at hun faktisk hadde. Så vi fannt ut at man fortrenger kvalmeopplevelsene også etterhvert :-) Håper nå uansett det gir seg for din del snart, så du kan begynne å legge på deg igjen. Julekalender er koselig. Det minner meg om at jeg må stryke vår i dag. Svigermor broderte en til oss i fjor nemlig. Men i år har vi ikke kjøpt presanger til å ha på kalenderen da Og det er jo litt sent å kjøpe i dag... (selv om det går). Men mannen vil/orker ikke å være kreativ å ordne med mine 12 pakker... Så da må jeg enten ordne alle pakkene selv (ikke like gøy) eller la kalenderen være tom. Får heller kjøpe sjokoladekalender til meg selv som trøst... Ha en fin (og kvalmfri) dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg