Charmina Skrevet 19. juni 2006 #2701 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei MAGAN Ja nå har mammaen til dagbarnet mitt fått en flott stor gutt så nå venter jeg bare på deg altså Men det piper ikke på mobilen fra La Traviata vennen nei. Prinsessa har det sikkert så deilig inni magen at hun holder seg litt der ennå.Det er jo sikkert greit med en sånn egen liten hule. Intet nytt fra oss. Sola er vekke og regnet er tilbake. Ønsker deg en fin dag! Klem Bragegutten fra meg da! STOR klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. juni 2006 #2702 Del Skrevet 19. juni 2006 Håper lillejenta kommer før jakka er ferdig! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. juni 2006 #2703 Del Skrevet 19. juni 2006 Nå tror jeg det nærmer seg kraftig her :) Skikkelig spennende! Håper fødselen går unna i en fei så du slipper de verste smertene!! Masse lykke til hvis det skjer noe før jeg rekker å komm innpå igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #2704 Del Skrevet 19. juni 2006 Rognebær: Både Charmina, Peony og Heidi76 er sladrevenner for meg! Men akkurat nå føles det ikke som det skal bli noe action før om en uke cirka! Charmina: Jeg venter fælt jeg også! Men det ser ut til at vesla vil bli der litt til, vi får bare smøre oss med masse tålmodighet! iingvild: Med det labre tempoet jeg holder på strikkinga for tida, kan det nok fort hende hun kommer før jakka er ferdig ja! Glossy: Takk for det vennen! Det kan nok hende det går fortere denne gangen enn 1. gang! Her er dagens tall fra jordmorkontrollen: Uke: 38+3 Vekt: 80 kg (+ 15 kg totalt) BT: 120/70 Hb: 10,1 Urin: neg. Ødem: 1 Fl./min: 140 Leie: HB Hun har fortsatt ikke festet hodet, men iflg. jordmor lå det godt tilrette nede i bekkenet. Jeg har ny time hos henne om en uke, og hun mente det ville bli spennende å se om vi ses neste uke eller ikke... Men jeg har veldig få tegn akkurat nå, bare litt murringer i magen og ryggen. Det kjøligere været gjør at jeg ikke blir fullt så utslått, og jeg orker litt mer. Jeg fikk henta en svær pakke på posten i stad, og var innom et konditori og kjøpte meg ostebriks til lunsj, som akkurat er fortært. Smakte deilig! Fikk ikke tak i Soft Shake i dag, men hadde fortsatt noen Sandwich-is i fryseren så jeg har ikke gått is-løs i dag heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 19. juni 2006 #2705 Del Skrevet 19. juni 2006 Rognebær: Både Charmina, Peony og Heidi76 er sladrevenner for meg! Men akkurat nå føles det ikke som det skal bli noe action før om en uke cirka! ← Åh, det var bra. Ble litt engstelig for at vi ikke skulle få vite noe som helst før det hele var over og dere var hjemme igjen. Jeg har kjøpt ny Soft Shake i dag! OG Lollipop, så nå er det jubel i stova. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. juni 2006 #2706 Del Skrevet 19. juni 2006 Håper du får sove godt fram til det virkelig er noe på gang! Vi burde kanskje starte et veddemål om hvem som føder først av Rognis og deg? Bra at du ikke har vært is-løs i dag heller. (Utrolig bra ord! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 19. juni 2006 #2707 Del Skrevet 19. juni 2006 Så spennende! Ikke lenge igjen å vente på vesla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2006 #2708 Del Skrevet 19. juni 2006 Her er det spennende! Det nærmer seg jo juli med stormskritt - og vesla er nok snart klar til avgang tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #2709 Del Skrevet 19. juni 2006 Rognebær, miiip, Ciara og Kverula: Nå pøsregner det her! Det har vært skikkelig klam luft i ettermiddag, så litt regn er bare velkomment! Er visst meldt torden også... Jeg liker sånt vær jeg! :-D Magemålet mitt har forresten "sprengt" kurven helt nå. Ligger over det grønne feltet på kurven! Det samme skjedde da jeg gikk med Brage, da lå jeg på 40 cm i uke 41! Hadde en merkelig opplevelse da jeg skulle hente Brage i barnehagen i dag. En helt fremmed gutt fra en annen avdeling, som jeg aldri har lagt merke til før, kom bort til meg og skulle gi meg kos! Han ville ikke gi slipp på meg heller, bare la hodet mot brystet mitt og ville bli værende der. En av assistentene kom bort, og forklarte at mammaen hans også var gravid og hadde stor mage, han trodde visst at jeg var mammaen hans! Stakkars gutten ble til slutt løfta opp, men han gråt så fælt på mamma at jeg fikk helt vondt! I stad var det skikkelig boogie-woogie i magen, sammen med noe vannvittig nedpress! Nå er lillesøster roligere, men etter litt iskaffe som mannen skal ordne (etter fotballkampen, vel å merke) blir det nok baluba igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. juni 2006 #2710 Del Skrevet 19. juni 2006 Nice house dere har! Og fortsatt like spennende å vente på lillesøster! Håper natta di blir god! Eller.....?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. juni 2006 #2711 Del Skrevet 19. juni 2006 Her er det spennende! Det nærmer seg jo juli med stormskritt - og vesla er nok snart klar til avgang tenker jeg! ← Flott jordmorrapport!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #2712 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Skytte og Murmelmy: Ogvetderehvaeller??? Venninna mi skal ha tvillinger! :grine2: Nå er jeg både kjempegira på hennes vegne og veldig rørt og litt spent! Er jo veldig viktig at de holder seg i magen hennes så lenge som mulig! Det er jammen koselig at noen av vennene våre "kommer etter" når det gjelder det å få barn og sånt! Hittil er jo vi de eneste i vennegjengen med barn! Ellers har jeg hatt diaré og mageknip i kveld. Skikkelig akutt! Men nå er det temmelig rolig i magen igjen! Men kommer jeg til å få sove nå tro? Eller kommer jeg til å ligge og tenke på venninna mi som skal bli tvillingmamma? Skal prøve å hjelpe henne med å finne fram til en bra vogn... så her må det søkes på nettet og undersøkes i hytt og gevær! Endret 19. juni 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #2713 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg får ikke sove! Måtte bare stå opp og spise litt nå. Har ligget med kraftige sammentrekninger i mage og rygg flere timer i natt, med 5 min. mellomrom. De ga seg ved 3-tida, men jeg har så forferdelig vondt i ryggen nå, og kjente at jeg var sulten attpåtil. Håper jeg får sove igjen etterpå... eller at dette er starten på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 20. juni 2006 #2714 Del Skrevet 20. juni 2006 Så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. juni 2006 #2715 Del Skrevet 20. juni 2006 Kanskje vi ikke ser deg her i dag? Men at du er på føden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #2716 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg er her! Kjempetrøtt etter en laaang natt... Fikk til slutt sove, etter kl. 5 en gang. Det murrer og murrer i magen og ryggen. Er så usikker nå. Får se det an utover dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. juni 2006 #2717 Del Skrevet 20. juni 2006 Spennende spennende! Håper murringene utvikler seg til rier i løpet av dagen! Prøv å sooooove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 20. juni 2006 #2718 Del Skrevet 20. juni 2006 Åååååh, dette er jo KJEMPESPENNENDE! Og attpåtil venninne med tvillinger i magen... Ikke rart du ikke fikk sove! Håper det skjer noe i dag! HELL OG LYKKE fra meg og bøtteknotten, i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. juni 2006 #2719 Del Skrevet 20. juni 2006 Så spennende med murringer og vondter! Jeg krysser fingrene for at noe skjer veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. juni 2006 #2720 Del Skrevet 20. juni 2006 Tvillinger du!! Så morsomt!! Men atte nå er jeg fryktelig spent på deg da Er du hjemme eller hva skjer??!! Får sommerfugler i magen jeg nå ja!!Er så utrolig spennende å følge med deg og Rognis nå!! Vet ikke om jeg fatter at jeg selv skal gjennom det samme........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg