iingvild Skrevet 13. juni 2006 #2641 Del Skrevet 13. juni 2006 Håper du får en like fin natt vidre også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #2642 Del Skrevet 13. juni 2006 Så fint magebilde av deg. Ser ikke ut til at du har fått noe ekstra noe sted bortsett fra den fine kulen på magen. Kjempeflott er du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. juni 2006 #2643 Del Skrevet 13. juni 2006 Oh, den magen din er bare så utrolig flott! Og du er utrolig flott gravid! Bare så du vet det! Men veldig snart er magen borte og du er 2-barnsmamma! Venter veldig spent på gulljenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. juni 2006 #2644 Del Skrevet 13. juni 2006 Flott mage!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. juni 2006 #2645 Del Skrevet 13. juni 2006 Fiine magen din LT!! Nå er det ikke lenge igjen før den er borte og lille engelen er ute! Snakker om spennende dager nå! Jeg blir helt gira her for nå er det så mange fødsler fremover!! Håper du får ei kjempegod natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #2646 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) minnimy: Jeg ligger litt over streken, men innenfor det grønne feltet! Den ser veldig stor ut nå... Felicity: Jeg har også fått noen strekkmerker, de synes bare ikke så godt på bildet! Hun har ikke festa seg ennå nei... men hun må ha kommet lengre ned i bekkenet nå, med alt nedpress jeg har hatt og så lav som magen har blitt. Den nærmest henger mellom beina når jeg sitter! Forresten kom Brage 4 dager etter UL-termin iingvild: Takk for det vennen! Heidi76: Litt ekstra er det nok, men magen er størst da! Har lagt på meg 13,5 kilo totalt, og er fornøyd med det for med Brage la jeg på meg hele 18,5 kilo. Var kjempediger! TeddyToria: Så koselig å få besøk av deg vennen! Vi venter også i spenning! Er så nysgjerrig på hvem hun er og hvordan hun ser ut... og veldig spent på hvordan storebroren kommer til å reagere... iss: Takk for det! Skytte: Er spent på hvordan natta blir jeg også! Etter 1 god natt pleier det å følge flere mindre gode... og jeg har veldig mye kynnere i kveld! Magen er konstant stram, og så kommer det noen ekstra vonde tak innimellom. Tidligere i dag hadde jeg også sinnsykt med nedpress, det gjorde så vondt at jeg ble helt på griner´n! Arbeidsfolka som setter opp ny mur og trapp opp til huset kom ikke før kl. 4 i dag! De har snekra trappa ferdig, men den er ikke farbar ennå, og det håper jeg den blir snart, for jeg er lei av å gå lange omveier om naboens hage med stor mage og det hele. Bilen må vi parkere et stykke borti her, så det blir lengre å gå for meg, og i ettermiddag hadde jeg glemt bilnøkkelen hjemme og måtte gå hele veien tilbake igjen med det forferdelige nedpresset i underlivet. Det høres nok ikke så ille ut, men akkurat da var det ille! Det skal ikke mye til før denne hormon-bomba blir satt ut for tiden! Har hatt koselig besøk i kveld, av et vennepar som fant ut at de ville stikke innom på kaffebesøk. De hadde med kake, og vi hadde is i fryseren! Brage digga å få besøk, han var helt i hundre lenge før han hadde smakt på isen! Endret 14. juni 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. juni 2006 #2647 Del Skrevet 13. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. juni 2006 #2648 Del Skrevet 14. juni 2006 For en kjempefin mage du har!!! Jeg gleder meg skikkelig til å få sånn igjen Håper du fikk sove godt i natt også! Kjempekoselig å lese om hverdagen deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 14. juni 2006 #2649 Del Skrevet 14. juni 2006 Heihå! Jeg håper du har sovet som en STEIN - eller at du er på føden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #2650 Del Skrevet 14. juni 2006 Charmina, søndagsengel og Rognebær: Fin ny avatar Rognebær! Jeg fikk ikke sove før 3-halv 4 i natt, men har sovet godt etter det. Hadde masse vondt i mage og korsrygg, og Brage var så urolig stakkars! I morges hadde jeg noen tak i mage og rygg, og lurte litt på hva som skjedde, men så roet det seg, og jeg sov helt til nå! Skal snart til fysioterapeuten. Og etterpå kanskje shoppe litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 14. juni 2006 #2651 Del Skrevet 14. juni 2006 Må LØPE inn og lese når jeg ser du har skrevet! Spennende med tak i mage og rygg, da! Jeg vil også ha litt vondter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #2652 Del Skrevet 14. juni 2006 Rognis: Det er nok "bare" modning og forberedelser enn så lenge... men før eller senere vil hun jo ut! Puh... denne varmen tar på! Er så sliten for tiden. Kunne sovet hele dagen! Etter fysioterapien spiste jeg lunsj på kafé og handla litt: - Supermykt rosa fleeceteppe til vesla + 5-pack med vaskekluter - Liten bamse (også til vesla) - Brio-tog skinner + togvogner til Brage (han er så interessert i Brio-tog for tida!) - is! Skulle kjøpt Pyrisept til navlestell også, men det elendige apoteket hadde ikke mer igjen! Nå skal jeg slappe av litt før jeg må hente Brage i barnehagen. Og når vi kommer hjem igjen ligger det en spennnende pakke og venter på ham! Jeg fikk nemlig en akutt "må-kose-ekstra-med-gutten-min-før-lillesøster-kommer"-følelse i natt! Lå og kjente på vondtene mine og tenkte at jeg håper det ikke starter nå, for jeg vil ha noen flere kosestunder alene med Brage før han blir storebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. juni 2006 #2653 Del Skrevet 14. juni 2006 Kos deg masse med Brage! Ha en fin ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. juni 2006 #2654 Del Skrevet 14. juni 2006 Her inne var det spennende, ja! Håper du får kost masse med Brage i dag og fylt opp Bragekoseposen så du er klar til å møte lillesøster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. juni 2006 #2655 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Så mye fint du fikk kjøpt i dag! Tenker Brage blir glad for å få pakke Skjønner at du vil ha noen flere alene-kosestunder med Brage før han blir storebror. Og det er nok viktig for både deg og han Kos dere da! Endret 14. juni 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #2656 Del Skrevet 14. juni 2006 iingvild, miiip og søndagsengel: Her har vi kost oss med grilling av pølser og hamburgere på terrassen! Etterpå kollapsa jeg imidlertid på sofaen, og hadde en real middagslur! Trappa vår er nå farbar, og de holder på å sette opp rekkverket nå! Endelig kan vi gå rett ned på veien! Mannen er visst litt misfornøyd med VM-resultat-tippinga si i dag. Aner ikke hvem som spiller nå jeg, men de spiller tydeligvis ikke som han vil! I morgen ettermiddag har vi tenkt oss en tur på IKEA for å kjøpe flere DVD/CD-hyller til stua og klesskap til Brage. Han har besteforeldre-dag i morgen, så da får vi benytte sjansen til å handle litt. Best å gjøre det før lillesøster kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. juni 2006 #2657 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei vennen! hørtes kos ut med ekstrakosedager på Brage. Det er jo rart med det det blir ikke like mye tid når søsteren kommer. Merker på Henrik at han innimellom nok savner litt det vi hadde før, men på en annen side så ville han nok aldri byttet heller. God tur på Ikea da vennen Klem fra Charmisen som står på hodet i rydding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. juni 2006 #2658 Del Skrevet 15. juni 2006 God formiddag! Håper formen din er bra, og at du har sovet godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 15. juni 2006 #2659 Del Skrevet 15. juni 2006 Mannen er visst litt misfornøyd med VM-resultat-tippinga si i dag. Aner ikke hvem som spiller nå jeg, men de spiller tydeligvis ikke som han vil! ← I går kveld spilte Tyskland mot Polen, og Tyskland klarte ikke å skåre før i det 92. minuttet eller noe sånt! Da ble det 1-0. Så han hadde kanskje tippet seier til Tyskland, og så lå det an til uavgjort? Men i så fall fikk han jo rett til slutt! (Rognis fikk med seg dette i bakgrunnen mens hun leste "Mamma for første gang" ) Enig i at litt ekstra kosetid med Brage nå høres ut som vel investert kosing! Han gleder seg vel til å få en lillesøster, men det er nå noe med å ha mamma og pappa for seg selv også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. juni 2006 #2660 Del Skrevet 15. juni 2006 Nå er jeg her inne hver dag bare for å sjekke om det har skjedd noe Men nå nærmer det seg virkelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg