Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

fru Biscuit: :klem: Ja, jeg synes de kynnerne har blitt så vonde i det siste at jeg ønsker dem mest bort og vekk! Jeg vet jo at de bare er kynnere og lurerier! De kunne i hvert fall la meg være i fred så jeg fikk sove litt...

iingvild: :klem: Takk vennen! Piano er veldig hyggelig. Skulle ønske jeg kunne spille ordentlig!

Nå er visst pianoflyttefolka her snart.

Og jeg har stadig disse vonde kynnerne... begynner å huske nå, hvordan jeg hadde det på slutten sist. Det var ikke noe gøy!

Men ting føles sikkert bedre bare jeg får sovet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er pianoet vel innviet (av Brage selvfølgelig!). Han syntes det var stor stas. Først spilte han på de lyse tonene, og så fant han ut at han skulle spille på de mørke en stund. Men kom tilbake til de lyse, for de var visst finest! :ler:

De flyttefolka var jammen rare forresten. Skulle ikke tro de hadde flytta en eneste ting før. Han ene snubla på veien inn, de kløna og strevde og var ganske uproffe! Men de satte det da på riktig plass! Nå må vi få tak i en pianokrakk, og noen noter så vi kan prøve å spille litt. Det kan jo ikke stå der ubrukt!

Kynnerne mine roet seg litt, men nå kjennes det som de ulmer igjen og truer med å sprette fram. Har ennå ikke fått sove noe i dag... prøvde å legge meg litt, men jeg fikk ikke slappet av! Så jeg skal nok legge meg tidlig i kveld! :Gjesp:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig skikkelig modning på gang hos deg da, med alle disse murringene og kynnerene!!! Håper jo for din del at du får gå et par uker til og lade batteriene den aller første tiden i permisjon... Men som jeg gleder meg til gulljenta kommer!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere Peony, TeddyToria og Isola! :klem:

Det var helt umulig å få sove før langt på natt i går. Fant ingen gode stillinger, bare lå og vred meg, og beina mine er så hovne at jeg helst bør ligge med dem høyt, men jeg klarer altså ikke å ligge på ryggen! :grine:

MEN - da jeg til slutt sovna en gang utpå natta, sov jeg tungt og godt og drømmeløst helt til morgenen! Og attpåtil fikk jeg dorme litt utover dagen også! :hoppe:

Føler meg som et nytt menneske! :tommelsmil:

Det er jo kjempevær. Men jeg har liksom ingen ordentlige mamma-sommerklær som passer! Bare en piratbukse og noen singlet´er...

Skal til fysioterapeuten senere i dag.

Og i helga er jeg forresten borte! De skal begynne å rive trappa opp til huset i kveld, og rive støttemuren også. Så jeg og Brage må rømme huset! Vi skal bo hos mamma og pappa i helga. De har PC, men ikke på det rommet vi skal ligge på. Og så blir det sikkert deilig med en liten KG-pause også.

Så ikke tro at jeg er reist på føden selv om jeg ikke er her! :ler:

Skjer det noe, får selvsagt sladrevennene mine (Charmina, Peony og Heidi76) beskjed! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 uker (38+3 iflg. mens-terminen)

Lillesøster veier litt under 3 kilo og er 46 cm lang!

Nå gjøres bare finpussen mens hun fortsetter å legge på seg, og hun er snart klar til å bli født!

Hun vil ikke regnes som prematur hvis hun blir født nå.

Laget av vernix er i ferd med å forsvinne, men noe vil antagelig være til stede, og kan gjøre det lettere å passere gjennom fødselskanalen.

21 dager igjen til UL-termin!

12 dager igjen til mens-termin! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Bare 12 dager vil menstermin! VÆ! Hun KAN jo virkelig komme når som helst! Kanskje i morgen! :tommelsmil:

Håper du får ei knallhelg i finværet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohooo nå er det jammen meg ikke lenge igjen!!!!

Vet hva du mener med å ikke finne roen i senga...Det er bare blæ å ligge alle veier...! Men ikke lenge igjen som sagt! Og da kommer søte lille prinsessa deres!!

Kos dere i helga! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Riktig god helg!!!

Forresten...bare 12 dager til menstermin?!?!?! :overrasket: Herlighet! Du som akkurat ble gravid!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen! :klem:

Alt er bra - ingenting som skjer her i hvert fall!

Vi er fortsatt uten trapp hjemme, så vi blir hos foreldrene mine til i morgen og håper arbeidsfolka kan jobbe raskt så vi kommer hjem til tirsdagen.

I kveld skal vi feire bursdagen til lillesøs, det blir koselig! Masse deilige kaker :sikle:

Ha en god søndag alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere, søndagsengel, Glossy og miiip! :klem:

I natt trodde jeg nesten at noe var i ferd med å skje. Hadde masse tette kynnere med ryggvondt, og en merkelig dirring nederst i magen! Det ga seg en gang utpå natta, så jeg fikk vel litt søvn før Brage bestemte seg for at morgenen skulle begynne kl. 5... :roll:

Første pri. i dag er å prøve å sove litt mer... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...