Gjest miiip Skrevet 16. mai 2006 #2361 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg er ikke helt oppdatert på hva som skjer hos deg, men jeg ville bare si takk for heiing i innspurten inne hos meg! Håper du får en riktig fin 17. mai og at du får sykemelding så formen kan komme seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #2362 Del Skrevet 16. mai 2006 Takk for hilsener, Ciara, Heidi76, Siam, Cr@sh og miiip! Måtte inn hit en tur til jeg... Har gjort unna det jeg skulle, og mannen sovna på sofaen til fotballen! Ikke mye selskap i ham nei! Tok et nytt magebilde i stad. Synes kanskje magen har blitt lavere i det siste, eller er det bare det at den er så innmari stor? :klø: 32+2 33+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #2363 Del Skrevet 16. mai 2006 Var ikke så lett og se siden du har så forskjellige klær på men det kan kanskje se sånn ut ja. Får håpe hun har lagt seg godt til rette med hodet ned. Veldig fin ballongmage du har da. Trill rund og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #2364 Del Skrevet 16. mai 2006 Ballong ja, der har du meg! Er kanskje litt vanskelig å sammenligne bildene. Litt ulik kameravinkel også. Håper hun har lagt seg til for å bli der! Kjenner jo masse nedpress, av og til føles det som hodet hennes skal dette ut! En ganske sprø følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #2365 Del Skrevet 16. mai 2006 Vi får håpe hun holder seg inni magen din en liten stund til. Ihvertfall må hun vente til etter 28. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mai 2006 #2366 Del Skrevet 17. mai 2006 HA EN FIN 17.MAI! Magen din er nydelig! Syns den har blitt bra mye større og rundere på en måte,så kan hende den har gått litt mer ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. mai 2006 #2367 Del Skrevet 17. mai 2006 Hurra for 17. mai :flagg: Ønsker deg og dine en fortreffelig dag! P.S. Om den har vokst veldig eller ikke - nydelig mage har du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 17. mai 2006 #2368 Del Skrevet 17. mai 2006 Håper du har en kjempefin 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #2369 Del Skrevet 17. mai 2006 Takk for hilsener, Heidi76, Skytte, TT og Peony! Og gratulerer med dagen alle sammen! Brage har trukket i finstasen og svingt flagget sitt i dag! Han er ikke helt i form, hoster veldig og er mer slapp enn ellers. Og været var ikke så fristende å bevege seg ut i, så vi tok en rolig morgen her hjemme, med god frokost og kikka litt på 17. mai-sendinga på NRK. Så dro vi på lunsj til vennene våre, det var kjempekoselig. Masse god mat, og kaka mi ble veldig godt mottatt! Men det gikk jo ca. 20 minutter fra vi kom til Brage hadde en bæsjebleie som gikk gjennom både body og strømpebukse, så det ble et omfattende skift, og resten av dagen har han gått rundt med strømper utlånt fra vertskapet! Det var en annen jente på hans alder der også, som han fant tonen med ganske kjapt, de løp rundt og herja og koste seg. Han var litt voldsom mot henne noen ganger, men klemte henne også skikkelig innimellom, de var et nuddelig par! Resten av dagen har vi ingen planer. Tar vel en ordentlig middag litt seinere på kvelden (er fortsatt mett etter stooor lunsj og is/kake etterpå) og bare slapper av. Jeg begynner å få vondt i halsen, og mannen klagde over vondt i hodet og slapphet tidligere i dag... og Brage sover nå, utslitt etter 17. mai-kalas! Vi er jammen en trøtt og daff gjeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. mai 2006 #2370 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer med dagen!!! Så nydelig Brage, og jammen har han samme klær som Torstein hadde idag (bilder kommer om litt). Vi har bra nydelige gutter vi Utrolig flott mage. Om den er lavere eller større er litt vanskelig å se, men du så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #2371 Del Skrevet 17. mai 2006 Monja: Han var bra nydelig han gutten din også. Så heldige vi er! Takk for mageskryt. Snart kommer noen nye bilder av Brage som koser med magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #2372 Del Skrevet 17. mai 2006 Der inne bor lillesøster! Hallo, kan du høre meg? Storebror calling... Mamma og magen får en god klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. mai 2006 #2373 Del Skrevet 17. mai 2006 *smelter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. mai 2006 #2374 Del Skrevet 17. mai 2006 Nydelig gutt! Og fin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. mai 2006 #2375 Del Skrevet 17. mai 2006 Magen din er utrolig flott altså. Men Brage er jo bare helt til å spise opp, han er bare så skjønn. Morro at Brage lekte så godt med hun jenta da. Da du skrev at han var litt voldsom til tider men koste og klemte på henne så fikk det meg til å tenke på mannen min da han var liten. Han hadde bursdagselskap hjemme hos seg selv og en av gjestene var en jente som het Marianne og hun var så god å kose på. Så det endte med at mannen min kosa henne litt fort hard, så hardt at Marianne begynte å gråte og løp hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #2376 Del Skrevet 17. mai 2006 Fin historie, Heidi76! Brage var nok ganske begeistra for denne jenta ja! Synd at kameraet ikke var lett tilgjengelig da han koste og klemte henne som verst! Det var så søtt! :grine2: Og så skulle han mate henne med noe mat han fant på gulvet! Ikke fullt så søtt akkurat det da... Han har nok litt å lære om å beile til det motsatte kjønn! I stad, etter at Brage hadde lagt seg, lagde mannen løvbiff til oss. Det var skikkelig digg! Og nå er jeg heeelt sikker på at magen har sunket litt altså. For når jeg sitter må jeg ha beina godt fra hverandre for å få plass til magen. Litt slitsomt egentlig! Kjenner at jeg er sliten nå, og har vondt i ryggen og bekkenet. Mannen sitter og glaner på fotball, og jeg tror rett og slett at jeg skal legge meg så jeg har litt overskudd til et møte på jobben i morra. Er jo sykmeldt, men må dra inn for å diskutere prosjektet mitt med veilederne mine. Bare Brage er frisk nok til barnehagen i morgen... *håpe håpe* Til notering: Murringer i magen i formiddag, én skikkelig kraftig kynner for ca. 10 minutter siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 17. mai 2006 #2377 Del Skrevet 17. mai 2006 Utrolig koselige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 18. mai 2006 #2378 Del Skrevet 18. mai 2006 Vi har helt like mager!! Så nå tror jeg kanskje det er en liten jente inni magen min også Har dere bestemt dere for navn nå? Jeg lurer på om vi burde ha noen alternativer å velge mellom, nå har vi jo bare ett guttenavn og ett jentenavn... *gruble, gruble Håper du har en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #2379 Del Skrevet 18. mai 2006 Peony og Fru Biscuit: Artig at magene våre er så like, fru B! Vi står mellom 2-3 ulike jentenavn faktisk. Er rimelig sikre på ett av dem, men greit å ha noen flere i "bakhånd" hvis det første ikke passer i det hele tatt! Brage er fortsatt ikke bra nok til barnehagen. Han har nesten 38 i feber, hoster, snørrer og er skikkelig slappesen. Selv har jeg vondt i halsen! Så jobb-møtet mitt har blitt utsatt til mandag. Mannen kommer litt tidligere hjem i dag, så jeg skal rekke å komme meg på aroma-massasjetime! Fikk gavekort til jul, som jeg ennå ikke har fått brukt. Nå er det på tide! Mens jeg er nede i sentrum skal jeg også hente en pakke fra H&M, med masse sommerklær i. Bare så synd at været ikke er særlig sommerlig lengre... Ha en fin 18. mai alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2006 #2380 Del Skrevet 18. mai 2006 Ååå for en skjønn gutt! :-D Stakkars.. God bedring til Brage!! Massasje.. ahh.. deilig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg