Peony Skrevet 10. april 2006 #2041 Del Skrevet 10. april 2006 Velkommen hjem! Godt å høre at dere har kost dere sånn! Kjipt med "bomtur" i Kiel, men da sparte dere noen kroner Gleder meg til å se bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 10. april 2006 #2042 Del Skrevet 10. april 2006 oooh - bilder liker vi! Høres ut som en deilig båttur da, i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. april 2006 Forfatter #2043 Del Skrevet 10. april 2006 Peony og Izaria: Her kommer noen bilder! Har litt problemer med Adobe, så dette kan ta tid... Her rir Brage på en isbjørnskulptur i avgangshallen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. april 2006 #2044 Del Skrevet 10. april 2006 Der var Brage i sitt ess, ja! Herlig Så koselig at dere har hatt en hyggelig tur, det fortjente dere virkelig etter all sykdommen dere har hatt. Håper dere får en like hyggelig påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. april 2006 #2045 Del Skrevet 10. april 2006 Så herlig bilde av Brage! Ser ut som han storkoste seg... Fint at dere hadde en bra tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. april 2006 Forfatter #2046 Del Skrevet 10. april 2006 Heisann Ciara og Cr@sh! Takk for hilsener! Sånn så lugaren vår ut (pluss en dobbeltseng, gang og bad): Det beste med å ha en sånn suite var frokosten, som ble servert i Observation Club helt øverst og fremst på båten. Fantastisk utsikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. april 2006 Forfatter #2047 Del Skrevet 10. april 2006 Fra middagen på søndag: Brage lider valgets kval; hva skal jeg spise først, baguetten, hamburgeren eller chipsen? Her har han funnet ut at brød med smør på spises best med skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. april 2006 Forfatter #2048 Del Skrevet 10. april 2006 Urk... nå har jeg spist for mye godis her altså... Har en kleshaug som venter på å bli bretta. Må få med meg påskekrimmen på NRK1 etterpå, og ellers tror jeg det blir en tidlig kveld! Er så trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. april 2006 #2049 Del Skrevet 10. april 2006 Brage er så utrolig skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 10. april 2006 #2050 Del Skrevet 10. april 2006 Så god han er! Og man ser virkelig at han blir mer og mer stor gutt for hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #2051 Del Skrevet 11. april 2006 Så mange finer bilder av Brage, også så fin han var med hvit skjorte. En skikkelig nydelig gutt dere har altså! Innom for å ønske deg en riktig god påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. april 2006 Forfatter #2052 Del Skrevet 11. april 2006 monja, Peony og Heidi76: Takk for masse godord om gutten min! :grine2: Synes han vokser kjempefort selv jeg. Klarer så vidt å holde følge! Nå skal vi snart avgårde for å handle litt. Er litt gira på å få begynt på strikkejakka til lillesøster, for å komme lengst mulig i løpet av påsken! I natt sov jeg ganske dårlig. Måtte på do flere ganger, og lillesøster var kjempeaktiv i magen! Det er godt å ha ferie, så jeg kan slappe av litt på dagtid når anledningen byr seg. Men først: handletur og vindusvask! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #2053 Del Skrevet 11. april 2006 Vindusvask ja...der sier du noe. Det er fortsatt så mye snø rundt huset vårt at jeg kommer ikke til ved alle vinduene så da dropper jeg den med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 11. april 2006 #2054 Del Skrevet 11. april 2006 Hei hei Bare innom for å ønske god påske. Håper alt står bra til med hele familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. april 2006 #2055 Del Skrevet 11. april 2006 Så herlige bilder! Brage er så skjønn!!! :grine2: Det så ut som en veldig fin båt, hvilken var det igjen? I natt drømte jeg at jeg kjente masse spark i magen! Så jeg savner dem nok litt, i hvertfall når jeg leser at du har kjent masse liv fra lillesøster i natt... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 11. april 2006 #2056 Del Skrevet 11. april 2006 Gooood påske! :):):) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. april 2006 Forfatter #2057 Del Skrevet 11. april 2006 Heidi76: Har prioritert vinduene i 2. etasje jeg, det er de som er verst! Brukte Jif vindussystem, det var kjempegreit. Smilepia: Takk for hilsen! søndagsengel: Vi reiste med Color Fantasy! Jeg pleide å kjenne "fantomspark" etter at Brage ble født, i lang tid etterpå! Ciara: Tusen takk! Det samme til deg! I dag fikk jeg handlet en del. Dåpsgave til tvillingene er i boks, de får hver sin sparebøsse formet som h.h.v. brannbil og tog. Litt hobby-påsketing ble det også; silkemaling til påskeeggene og noen kyllingfigurer i tre til å male på. I morgen blir det påskeverksted her! De hadde salg på en del påskevarer, så det ble en duk, en løper og en høne-serviettholder. Har nesten ikke noe påskepynt fra før av, men det er koselig å ha litt i hvert fall. Ellers shoppet jeg masse rosa ting og tang til lillesøster! - 2 omslagsbodyer str. 50 - 2 bodyer str. 56 - 4 par sokker (ørsmå!) - liten lue med blonder (denne var hvit da) - en pysj i str. 50-56 - hentesett i str. 50 (bukse og omslagsjakke) - spilledåse til å spille for magen Brage fikk også litt klær; en bukse og genser med Mikke Mus på, ny lue og hals. Selv plukket jeg med meg masse sokker (for hvor blir sokkene mine av?) og lette forgjeves etter mammatruser som ikke går over magen, men under. Det finnes jo ikke noe sted! Har også kjøpt garn, så her blir det strikking etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. april 2006 #2058 Del Skrevet 11. april 2006 Ha en fin tirsdags kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 11. april 2006 #2059 Del Skrevet 11. april 2006 Heia kjære vennen! Så koselig å lese om turen deres og se alle bildene av en aldeles utrolig sjarmerende liten kar! :grine2: DE øya og DET smilet! *smelt* Kjedelig at butikkene var stengt i Kiel - men det viktigste er jo at dere hadde en fin overfart t/r, og at dere koste dere, ikke sant!? GØY MED SHOPPING JA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2006 #2060 Del Skrevet 12. april 2006 Innom med en siste-liten-påske- Kos deg med familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg