Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Takk for hilsener, Skytte, Epica, Peony, Heidi76 og Murmelmy! :klem:

Nå har vi kost oss med taco og mannen holder på å legge Brage for kvelden. Han virka veldig trøtt, ikke så rart kanskje etter en uke i barnehagen!

Han har laget masse påskepynt der som vi har fått med hjem. To kort dekorert med utklipte figurer og fjær på, et påmalt eggeglass med karsefrø og bomull oppi, og en påskekylling!

Neste uke tenkte jeg vi skulle male påskeegg her hjemme også! :tommel:

I morgen formiddag drar vi til Kiel, og vi har ikke pakket noe ennå, så det står for tur etterpå. Og selvfølgelig må jeg se på Idol da ;)

Kanskje jeg broderer litt også, hvis jeg føler for det. Er litt sliten etter endt arbeidsuke, merker jeg.

Vi fikk forresten skatteoppgjøret i posten i dag. Får igjen litt hver, ikke noen store beløp, men greit å ta med seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snuppa!!!

Dere må ha en kjempe god tur!!! Håper formen holder seg og at du får kost deg skikkelig på spa!!!

God påske!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glossy! :klem:

Skal kose meg ja! Fikk pakka det meste i går, nå gjenstår det bare å legge nedi toalettsaker. En dusj og litt frokost nå, så er vi klare! :tommelsmil:

Bekkenet mitt var ille i går :tristbla:

Jeg klarte ikke å komme ut av sofaen etter Idol-resultatene. Mannen måtte massere meg og hjelpe meg ned til senga, han fant en varmeflaske som han la på der det var vondt, så jeg har sovet greit i natt, men hver gang jeg hoster kjennes det ut som hele bekkenet kollapser på et vis... Ikke noe godt!

Brage er i fin form, han lot oss sove helt til 8 i dag, og nå tenker jeg han kommer til å kose seg ombord på båten sammen med kusina og fetteren sin! Vi har ordna en flott gave til svigermor, og håper det slår an :)

God helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, La Traviata! (M2B fra juniklubben på sm her.)

Jeg har akkurat laget meg en egen dagbok her inne og nå skulle jeg se litt på de andre dagbøkene og da så jeg et kjent nick!

Bekkenet mitt kranglet noe helt forferdelig i går det også. Mannen var snill og masserte. Og det hjalp faktisk veldig. :)

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en super tur! :)

Skjønner godt om Brage er sliten etter en uke i barnehagen! ;)

Lykketil med maling av egg. Pass på at ikke Brage klemmer dem i stykker. Ikke lett med sånne små.

God Påske!

iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei min søte venn...

Rekker ikke oppdatere meg på alt som har skjedd i dagboken din siden jeg havnet på føden, så derfor spør jeg bare - alt bra med deg og dine!?

Tuuuuuusen takk for gratulasjoner og alt som er i dagboken min - har satt uendelig stor pris på det, ikke minst all støtten i forkant når jeg var så redd for fødsel og alle fødevibbene +++

Du er go´ du! :kose:

Fortsatt god søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen! :klem::kyss:

Så koselig at dere har vært innom her mens vi har vært borte. Har hatt en kjempefin tur! :tommel:

Båten var utrolig fin, og lugaren vår var bare helt topp. Kjempegod plass og stor minibar, så vi tok vorspiel hos oss før middagen både lørdag og søndag. Brage koste seg både på lekerommet og med all den gode maten, han var i sitt ess ved middagsbordet og gjorde ablegøyer og langet i seg pølse, hamburger, pommes frites og alt som var.

Selv hadde jeg aromamassasje på spa - kjempedeilig, og utrolig avslappende! Det ble litt shopping også - en ny veske og skjerf til meg, kosebamse til Brage og mannen hamstra vin og godis ;)

Selve oppholdet i Kiel var en skuffelse da. Det var jo søndag, så alt av butikker og kjøpesentre var stengt! :sur:

Vi syntes det var utrolig at de ikke så potensialet i at en haug med kjøpelystne nordmenn ble sluppet løs i byen - det eneste som var åpent var noen pub´er, et apotek og et konditori! Så de Euro´ene vi hadde tatt ut gikk med på en pub hvor vi søkte tilflukt for regnet og vinden, pluss til masse påskegodt på konditoriet etterpå. Så skyndte vi oss tilbake til båten for vi holdt på å fryse oss fordervet!

Vi ankom Oslo i dag morges, og var en tur innom jobben til mannen for å hilse på og "vise frem" Brage - kollegene hans har mast så lenge om å få se Brage! Vi spiste lunsj der, og dro innom foreldrene mine på vei hjem for å mate katten - de er bortreist nå, besøker broren min og familien hans i Bergen.

I dag blir det pannekaker til middag (skal blåse ut noen egg og male på senere!) og sikkert litt klesvask og sånt. Og avslapning... det er deilig å komme hjem tross alt.

Ellers er det nydelig vær ute, det har smelta en del snø og jeg har sett hestehov! :danse:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere koste dere på tur - til tross for at det var stengt i Kiel da. Så merkelig at ingen har bygd et eget kjøpesenter eller noe sånt for kjøpegale nordmenn :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Høres ut som en deilig tur selv om det ble dårlig med shopping i Kiel. Rart de ikke holder åpent noen timer mens båten ligger til land....

Blomstene spirer i husveggen vår også nå. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monja: :klem: Jeg kommer i hvert fall inn på SM nå! :tommel:

Heidi76: :klem: I stad kom mannen inn og sa at krokusen vår har begynt å titte opp også! :hoppe:

iss: :klem: Ja, vi har kost oss veldig altså. Føler at jeg har lagt på meg et par kilo bare i helga! :ler:

Skal legge ut noen bilder fra turen etterpå, må bare få overført dem til PC´en først.

I morgen skal jeg handle litt forresten. Bl.a.

* dåpsgaver (skal være faddere i tvillingdåp like over påske)

* garn til babyjakke lillesøster skal få

* mere babytøy til vesla?

* frøposer (skal begynne å så frø i minidrivhuset mitt)

I tillegg har jeg planer om å vaske vinduer og pynte mer til påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...