Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Auau...

magen er steinhard og vond...

Tror jeg skal logge av for i kveld og gjøre noen siste ting i huset før jeg legger meg.

God natt! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Venninna mi jobba på den båten før hun ble sykemeldt fordi hun er gravid! jeg var med henne ombord i båten da den lå i dokk i oslo og hun skulle tømme skapet sitt.. Skikkelig flott båt!!!!! Kunne tenke meg en tur ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :vinke:

Er jo dann og vann og leser her inne selv om jeg ikke skriver noe. Først av alt: Gratulerer med ei jente :hoppe::hoppe: Kjempegøy er det :hjerter:

Nå er det ikke lenge igjen altså til underene våre skal komme :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss og Leanora: :klem:

I dag snør/sludder det, og det synes jeg ikke noe om! :tunge1:

Men det snur seg nok fort igjen. Det er visst meldt bra påskevær, om ikke annet! I dag var det påskefrokost i barnehagen, vi hadde allerede spist frokost vi da, men det var koselig å sette seg ned og ta en kopp kaffe og skravle litt med de andre mødrene. En annen av mødrene er også gravid, med termin i slutten av mai, men jeg vet sannelig ikke hvem av oss som har størst mage! :ler:

Tror kanskje det er meg... :sjenert:

I ettermiddag skal vi spise middag hos foreldrene mine! Det blir kos :)

Ellers har jeg litt vondt i ryggen i dag, men det er bedre enn det var i går!

God torsdag til dere som er innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, sender en stor :klem: og ønsker om et flott påskevær. Så lenge det er bra vær i påska, kan det jo være litt dårligvær akkurat i dag! ;)

God tur med båten, hørtes ut som en topp tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store klemmer til Epica, Peony og iingvild! :klem:

Nå har vi vært hos mamma og spist deilig middag. Brage koste seg glugg ihjel som vanlig! :-D

Hun har begynt på et strikkesett til lillesøster nå, en bukse med tilhørende jakke, sokker og lue. Det er en kjole også, men den tror jeg vi dropper. Uansett, jeg fikk så lyst til å strikke noe jeg også, så nå som mamma har begynt på buksa skal jeg strikke babyjakka! Den er kjempesøt!

Her kan dere se hele settet:

gallery_4867_73_2995.jpg

Er sliten i ryggen og bekkenet nå. Og som alltid om kvelden, etter en dag med jobbing, har jeg kynnere og div. vondter, pluss denne evinnelige prikkingen i puppene!

Ellers sliter jeg litt med fordøyelsen... :rodme:

Sitter her og gomler svisker og håper det hjelper...

Bare 1 dag igjen til påskeferie! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt strikkesett :hjerter:

Det er så herlig med sånne sett til smårollingene.

Høres deilig ut med lang påskeferie. For min del er det 4 arbeidsdager igjen til påske. Men etter påske er det bare 4 arbeidsdager før jeg skal ha 3 uker ferie. Det ser jeg virkelig fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

monja: :klem: Jeg gleder meg enormt til lang påskeferie, det har jeg ikke hatt på mange år! Har masse ferie til gode, og får ikke tatt ut alt engang, siden jeg går ut i permisjon i juni.

Peony: :klem: Takk vennen

Izaria: :klem: Det synes jeg dere skal gjøre! :sjarmor:

Takk for påskehilsen!

søndagsengel: :klem: Lillesøster må jo få noe søtt og fint med litt rosa sløyfer og sånt! :hjerte:

Båttur blir knallbra, vi drar i morgen formiddag :)

I dag er jeg 28 uker på vei, og altså inne i 3. trimester!

Magen er ganske stor nå synes jeg! Den begynner å bli litt i veien! Og det er forferdelig å skulle bøye seg! :eeeh:

Lillesøster ligger og dytter på hoftebeinet mitt rett som det er. Hun synes vel hun har mindre plass nå kanskje! Og så kjenner jeg at hun hikker! Det er helt sprøtt :ler:

Bare noen timer igjen til påskeferie nå! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå nå må dere bare kose dere masse på tur!!

Og magen ja! Igår traff jeg ei som lurte på om jeg skulle ha to siden magen var så stor allerede :overrasket: Mens andre igjen syns den værtfall må være såpass...Ja bli ikke enige sier jeg bare!!

GRATTIS MED 28 UKER!!!!! Oioioi...siste trimester..!

Ha ei strålende helg og riktig god påske! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Grattis med 28 uker! :klappe:

Tenk, 3. trimester! Ikke lenge igjen nå.... ;)

God helg & kose dere i påsken! :klem:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Grattis så mye med 28 uker og 3. trimester....herregud hvor blir tiden av. Syns det har gått så utrolig fort det svangerskapet ditt altså.

Nå blir det deilig med ferie tenker jeg og den lugaren dere skal ha på kiel-båten høres jo helt super ut. Blir sikkert veldig morro. Håper dere får en skikkelig fin tur sammen alle sammen.

Nydelig strikkesett du skal lage til lillesøster....kommer til å bli så fin atte. :tommel:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...