Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

I dag har jeg skikkelig vårstemning! :tommelsmil:

Sola titta fram på ettermiddagen og det var deilig å være litt ute. Det blir stadig mindre snø, og i morges så jeg masse flotte krokus i en hage i Drøbak sentrum! :hoppe:

Og så er det utrolig deilig at det er så lenge lyst om kveldene. Gleeeder meg stort til det blir såpass varmt og bart at vi kan begynne å bruke terrassene og hagen! :hoppe:

Og ser fram til å begynne å så frø inne og se de små plantene stikke opp av jorda... tenkte å begynne i påsken.

3 arbeidsdager igjen til påskeferie! :danse:

Og fra lørdag til mandag skal vi på tur med Color Fantasy til Kiel! :hoppe:

Så blir vi hjemme noen dager (mannen jobber tirsdag og onsdag) før vi drar på hytta til foreldrene mine fra skjærtorsdag til 2. påskedag.

PÅSKESTEMNING!!!

Male på egg, lage påskekyllinger, gule fine påskeliljer, påskegodt, påskekrim og deilige dager i solveggen :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var jo ikke så langt nede på listen jo :hoppe:

Men herregud a jente, for en nyyyyyydelig mage!!!

Tenker på deg masse, selvom jeg ikke får vært her så mye!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!! Må jo feste litt for 100 sider!!! :hoppe::danse::perebrus::flagg:

Skavisee...

Hva har jeg å by på?

Hva med litt jordbærsmoothies, Kleenex og nesespray? :ler:

Oops, det var jo bare meg som trengte det ja... :sjenert:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for en fin fest jenter! :kose:

Nå tar jeg kvelden. Er faktisk ikke så fryktelig tett akkurat nå! :)

Natta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott mage!!

Siden jeg ikke rakk 100siders festen her inne, får jeg være snill pike og rydde opp etter dere idag :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peony, Murf, Cr@sh og søndagsengel: :klem:

I dag har det gått i ett på jobben hele dagen. Er sliten i ryggen, bekkenet og hodet...

Passe hormonell også... :frustrert:

Men mindre tett i nesa! :tommel:

Deilig å komme hjem og få litt tid for seg selv. Brage og mannen er på babysvømming, og jeg tar meg en matbit og surfer litt. Måtte jo selvsagt innom TeddyToria og se hvordan det går!

Det er jo så spennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Så bra at du ikke er like tett i nesa lenger. :tommel:

Hvor lenge er det vanlig å holde på med babysvømming egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi76: :klem: Jeg snakka nok litt for tidlig, ble mer tett igjen utover kvelden. Men på dagtid er det myyye bedre nå! :tommel:

Baby-og småbarnssvømming går faktisk helt opp til 6 års alder! Men jeg vet ikke hvor lenge vi kommer til å holde på. Når lillesøster kommer blir det kanskje litt for dyrt (og travelt) å ha 2 barn på babysvømming. Men mannen er veldig for at Brage skal gå der så lenge som mulig, helst lære å svømme osv.

Nå har vi surfa litt rundt på Color Fantasy-nettsidene! :sjarmor:

Skal jo dra til Kiel med den til helga! Og vi er så heldige at hele turen blir spandert på oss av svigers i anledning svigermors 60-årsdag! :tommel:

Siden vi reiser med små barn har vi fått en Fantasy Suite med havutsikt... (eeeh, ja, hva annet enn havet har man utsikt til fra en båt..?)

Dette står det bl.a. om suiten vår:

Eksklusiv lugar på 24,5 kvm med dobbeltseng, to sofasenger, TV, minibar, hårtørrer og telefon. Spa, frokost og utvidet minibar er inkludert i prisen! :danse:

I tillegg har jeg bestilt time til massasje på Spa-senteret. Kommer nok også til å være innom Aqualand, Brage elsker jo å bade!

Og så er det en golfsimulator der, passer perfekt for svogeren vår som er helfrelst på golf! :ler:

I kveld har jeg så vondt i ryggen og masse kynnere, at jeg blir sliten av å stå oppreist. Har jobba på lab´en i hele dag, ved avtrekksskap, vond arbeidsstilling og litt løfting. Men det ser ut til at jeg blir ferdig med det som var målet mitt før påske. Og det er godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kusina mi var med Color Fantasy i oktober og hun elsker den båten.

Ny tur er allerede bestilt og hun sier du har MYE å se fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...