Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #3021 Del Skrevet 3. juli 2006 Så herlig å lese fødselshistorien deres - og litt skremmende! Det gikk jo så utrolig bra, men det må ha vært helt absurd å tenke å hva dere hadde vært gjennom når dere til slutt fikk lagt dere til på sykehuset og summa dere litt. :grine2: Ønsker deg gode dager med Ylva og Brage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. juli 2006 #3022 Del Skrevet 3. juli 2006 Håper dere får en kjempe dag i solskinnet! Bra at musklene får jobbe ja! Tipper Brage bare koste seg baki sykkelsetet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. juli 2006 #3023 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg er litt imponert over at du drar på sykkeltur så kort tid etter en fødsel, jeg... Og så var det spennende å lese fødselshistorien din. Litt av en opplevelse å tenke tilbake på, ja! Prinsessa di er kjempenydelig, og det høres ut som Brage er en kjempeflink storebror! Sigurd hadde også øyekatarr, den forsvant med morsmelkspyling faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 3. juli 2006 #3024 Del Skrevet 3. juli 2006 til deg, håper du koser deg med gullbarna dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. juli 2006 #3025 Del Skrevet 3. juli 2006 Det var litt av en fødselshistorie!! Det hørtes veldig dramatisk ut, og dere taklet det helt perfekt. Flinkinger! Kos dere med de to søte små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. juli 2006 #3026 Del Skrevet 3. juli 2006 Ble helt rørt av historien jeg! Dere er utrolig tøffe alle 3, og Ylva er heldig som har verdens beste storebror!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. juli 2006 #3027 Del Skrevet 3. juli 2006 For en fantastisk fødselshistorie!! For en tøff mann!! Og for ei nydelig jente!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juli 2006 #3028 Del Skrevet 4. juli 2006 Tenk at den lille prinsessen er 1 uke allerede Her skal vi ut og sykle i dag også. Har kjøpt henger til Martine, en sånn liten en for bare ett barn. Gleder oss. Ha en fin dag og kos deg med ungene vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #3029 Del Skrevet 4. juli 2006 Ja, tenk at Ylva er 1 uke gammel allerede! Det er nesten skremmende hvor fort dagene flyr avsted! Men vi koser oss veldig! Jeg har gått ned 10 kilo så langt, og har 7,5 kilo igjen til utgangspunktet. Har en dissende kul på magen som jeg ikke er så veldig komfortabel med, men sånn er det jo, magen forsvinner ikke med en gang! Øyet hennes er bedre nå, men i går var det ganske ille så vi ringte helsestasjonen og spurte. Og mest sannsynlig er det bare tette tårekanaler, for det er ikke noe rødt på det hvite i øyet. Vi tørker bort puss, skyller med øyebadevann og drypper med morsmelk, og det ser ut til å hjelpe! I går fikk jeg rydda i klesskapet mitt og tatt bort alle mammaklærne bortsett fra de jeg hadde helt i starten. Og så fant jeg fram sommerklærne mine! Nå har jeg på meg en fin sommerkjole, og er kjempefornøyd! Plages litt med hodepine da. Det kommer gjerne hvis jeg ikke drikker nok og prøver å gjøre for mye på én gang. Men mannen er veldig flink til å hjelpe til, han er skikkelig forelska i prinsessa og benytter alle anledninger til å dulle med henne! :grine2: I går hadde moren min bursdag, så vi var hos dem på kvelden og spiste vafler. Tanta og onkelen min og lillesøs var der også, Ylva hadde på seg sin første kjole og var veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #3030 Del Skrevet 4. juli 2006 Så bra at det ser ut til å gå fremover med øyet til Ylva. Ikke noe særlig for henne sikkert heller. Gleder meg sånn til å få treffe dere neste uke altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2006 #3031 Del Skrevet 4. juli 2006 10 kg allerede - det er jo SUPERT! GI MEG DEN HEMMELIGE OPPSKRIFTEN! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. juli 2006 #3032 Del Skrevet 4. juli 2006 Dere har all grunn til å være stolte av dere selv etter den fødselsopplevelsen Eksosrypa er jo bare så utrolig nydelig da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #3033 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Havfrua, Kverula og søndagsengel: Gleder oss masse til å treffe deg også, Havfrua! Oppskriften er jeg ikke sikker på Kverula... trekk fra baby, morkake og fostervann pluss litt amming og sånt? Glemte jo helt å fortelle hvor flink snuppa er til å sove om natta! Natt til i går og forgårs sov hun i ett strekk (i sin egen seng) fra midnatt til sånn i 6-tida om morgenen! Og i natt sov hun godt og lenge fra omtrent kl. 01 til kl. 9! Hva har vi gjort for å fortjene TO sånne sovebabyer!? :-D Det var nesten for godt til å være sant med Brage, vi regna egentlig med at nr. 2 ville holde oss mere våkne, men neida! Her er noen bilder av Ylva fra bursdagsfeiringa i går: Endret 4. juli 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. juli 2006 #3034 Del Skrevet 4. juli 2006 Det er hvertfall farlig å se på sånne bilder, for jeg blir sååååå babysyk!!!! Selv om vi egentlig har bestemt oss for å vente, har jeg blitt fryktelig i tvil i det siste... Kos deg og nyt disse nydelig barna dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. juli 2006 #3035 Del Skrevet 4. juli 2006 ps. Du kan gå inn på kontrollpanel og slette de eldste bildene dine, så får du plass til å laste opp flere... Mener du nevnte noe om at du har brukt opp plassen???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juli 2006 #3036 Del Skrevet 4. juli 2006 Ååå jeg blir bare helt borte når jeg sitter og leser sånne hverdagsting om disse skjønne englene!! Begge to er så utrolig søte og kjolene var så fine at gurimalla....Søstra di er jo kjempeflink til å strikke!! Og flere babyer på vei også! Litt av et år dette syns jeg! Jeg kommer ikke på noe mer fornuftig å si for nå drømmer jeg meg bare bort... Tøff fødselshistorie ja,leste den på forumet inatt før jeg la meg faktisk...Men skrev ikke noe der.Ikke som jeg husker i allefall Kos dere masse fortsatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. juli 2006 #3037 Del Skrevet 4. juli 2006 Har ikke fått det med meg før nå at frøkna hadde kommet til verden jeg... Hun var jammen skjønn.... Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 4. juli 2006 #3038 Del Skrevet 4. juli 2006 Så nydelig hun var Gleder meg kjempe masse til vi får nestemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #3039 Del Skrevet 4. juli 2006 April: Det er utrolig fint å ha to stk., mer slitsomt selvsagt, men så langt har det gått overraskende greit. Det er kjempedeilig at mannen har permisjon OG ferie etterpå! iss: Jeg vet... har bare ikke fått tid til å slette så mange gamle bilder. Får ta en runde etterpå, så det blir mere plass til Ylva-bilder! Skytte: Du er søt du også! Grace: Takk for hilsen! I dag sov Ylva rekordlenge på formiddagen. Vi fikk gjort masse i huset, både klesvask, gulvvask og sengestøyskift. Merker at det blir myyye mer klesvask nå med lillejenta i hus. I dag hadde hun en skikkelig rekordbleie som gikk halvveis oppover ryggen, og så tissa hun på stellebordet attpåtil. Vi må kjøpe flere flanellskluter, det er sikkert! Vi har hatt koselig besøk i kveld, av tanta mi samt fetter og kusiner. Ylva fikk masse flotte klær i gave, og Brage fikk storebror-gave som han skal få åpne i morgen siden han hadde lagt seg før de kom. Det er hyggelig at folk tenker på Brage også synes jeg. I morgen kommer en helsesøster på hjemmebesøk. Er spent på hvor mye Ylva har lagt på seg nå! Jeg synes kinnene hennes blir mer og mer "bollete" for hver dag jeg! :grine2: Jeg koser meg så vannvittig med lille frøkna Jeg vil ikke at tida skal gå så fort! Før jeg vet ordet av det er hun stor jente. Må huske på å skrive ned de små tingene, ikke bare her inne, men i Ylvas egen bok. Nå må jeg ta meg en dagbokrunde, føler at jeg forsømmer så mange av dere for tiden! Men jeg har ikke glemt dere, tida strekker bare ikke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. juli 2006 #3040 Del Skrevet 4. juli 2006 Noen herlige bilder av lillemor... Skikkelig fine! Er så koselig å lese at du nyter to barns tiden. Er jo inspirerende for oss andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg