Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det! :hoppe:

I hvert fall begynnelsen på den!

Nå kommer jeg jo i alle fall ikke til å få sove, kommer til å ligge og lure på om det skal skje noe mer snart! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Helt sånn med andre ord!!! :overrasket:

:ler:

Jeg får jo ikke oppdatert her inne i morgen eller søndag men vil gjerne ha sms alikevel altså.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det Heidi76!

Forrige gang gikk det ca. et døgn fra proppen gikk til Brage var født... Håper det skjer noe i morgen eller søndag med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::overrasket: jippi,her skjer det enda mer.....

jeg tror min propp gikk en mandag og onsdag kom hun,tenkte ikke over at det var den før etter fødselen.

lykke til husk å slapp av,vi har også barnefri i helgen,ihvertfall fra den eldste :ler: de har godt av å være litt vekke,men tenker masse på henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj... :hoppe:

Så spennende med proppen! Jeg ser du skriver nå... blir spennende å høre oppdatering... Det er jo skikkelig baby-boom på KG for tida... og nå er det snart din tur?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovet leeenge i dag... det var deilig!

Kjente noen kraftige tak i natt, men de satt bare i magen og var ikke regelmessige. Men jeg fikk jo slett ikke sove, halsbrann og sol ute etterhvert gjorde sitt til at jeg lå der og vred meg til halv 6 eller noe sånt... :roll:

Brage har det fint på hytta, snakket med mamma i stad. Her i huset er det veeeldig stille, skal snart avgårde i noen ærender, og så prata vi om kino eller noe sånt i kveld. Vi har jo enda ikke fått sett Da Vinci-koden!

Ha en fin lørdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

S P E N N E N D E ! ! !

Har IKKE lyst til å reise bort i kveld - jeg vil være på nett og følge med i utviklinga! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være deilig for Brage på hytta.. og godt med litt alenetid for dere to... Snart blir nok det en mangelvare igjen... ;)

Skal følge med i utviklinga jeg også... er sååå spennende!

Ha en koselig lørdag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverula og Cr@sh: :kose:

Hyggelig at dere følger med! Regner ikke med noe mer action før tidligst i kveld/natt eller i morra - hvis det blir noe action i det hele tatt da!

Har harde kynnere nå, masse nedpress, føles som jeg må skikkelig på do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mon tro om det ikke er en liten prinsesse rett rundt hjørnet :sjarmor: Håper det skjer noe snart!!!

Er kjempe spent :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :vinke:

Ikke så mye nytt her, det kommer slim nå og da, men ingen rier eller noe.

Har gjort unna litt husarbeid, og så har vi spist rømmegrøt og er stappmette begge to!

Det blir kino i kveld, og kanskje en matbit ute et sted etterpå.

Takk for vibber fru Biscuit! :klem:

Koselig å se dere, Epica, iingvild og Glossy! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sååå fin mage!!! :hoppe:

Håper lillemor vil komme ut snart. Vi er jo så spent på å se henne ;)

Kos deg med film og mat ute i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, Glossy, cappucino og Pondusa! :klem:

Er oppe om natta igjen, begynner visst å bli en vane det her.

Vi har kost oss med kino og mat på Peppe´s etterpå! Vi prøvde å huske sist vi var på kino eller ute og spiste, og kom fram til at den siste filmen vi så var "King Kong" i romjula! Så det var jammen på tide.

"Da Vinci koden" var som forventet egentlig. Akkurat som boka, er den spennende opp til et visst punkt, og så flater den helt ut. Synes den var veldig treg på slutten, og skuespillerne litt kjedelige og daffe. Med unntak av Ian McKellen (Gandalv) da! Han livet det hele opp!

Hadde litt problemer med å konsentrere meg om filmen også. Fikk noen kraftige kynnere med sinnsykt nedpress, det gjorde skikkelig vondt, særlig i symfysen. Og det føltes som underlivet ble sprengt :overrasket:

Klarte nesten ikke gå etterpå! Kom oss inn på Peppe´s, fikk gått på do, etter det føltes det litt bedre. Spiste god mat og dro hjem etterpå, jeg var veldig klar for å legge meg, men jeg fikk jo selvsagt ikke sove. Etter noen timers mislykkede forsøk på å finne søvnen, sto jeg opp og starta oppropet i juliklubben på SM...

Brage koser seg på hytta, men jeg savner ham mer og mer, vil holde gutten min snart. Det verste jeg vet er å være lenge borte fra ham... :cry:

Nå har forresten lillesøster fått hikke! :ler:

Selv om jeg er veldig klar for å bli kvitt magen nå, kan jeg fortsatt ikke fatte at det skal komme en baby ut av meg om ikke lenge...

Det er liksom for utrolig til å virkelig skulle skje! Men plutselig så er hun her, og det blir et helt nytt liv igjen, med pupping, bleieskift, kos, skrik og hele pakka! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...