Cr@sh Skrevet 18. april 2006 #2101 Del Skrevet 18. april 2006 Fiine magen! Og flott vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #2102 Del Skrevet 18. april 2006 Kjempefin mage og superstilig vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. april 2006 #2103 Del Skrevet 18. april 2006 Heeeeei! Så fiiiiiiiiine magen du har! Den blir jo bare flottere og flottere! Og tvillingvogna så flott ut - utrolig praktisk med en vogn som er så lett å manøvrere mm. Ha en fortsatt fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2104 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Åh, sliten nå etter lang dag på jobb. Har jobba med å få ting ferdig til jeg skal til Danmark... har bestilt flybillett også! Takk for hilsner Cr@sh, Heidi76 og TT! Her kommer et bilde fra påsken: Brage koser seg i huska ute på hytta! :-D Endret 18. april 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. april 2006 #2105 Del Skrevet 18. april 2006 Fiiiiin mage og fiiiiin vogn! Håper det snart er mindre snø hos dere sånn at du får tatt bilde av verandaen oppå garasjen. Jeg er bra spent på den altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. april 2006 #2106 Del Skrevet 18. april 2006 Og herlige Bragegutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2107 Del Skrevet 18. april 2006 Takk monja! Ja nå er snøen borte så bilde skal bli! Kan ikke love helt når altså... Er så sinnsykt sliten nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. april 2006 #2108 Del Skrevet 18. april 2006 Ikkeno' å strese med - holdr ut litt til jeg altså Du må prøve å hvile deg når du har tid til det LT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 18. april 2006 #2109 Del Skrevet 18. april 2006 Fin vogn Fin mage Fiiiin godgutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. april 2006 #2110 Del Skrevet 18. april 2006 Hvordan får jeg sånn signatur som du har? Send meg gjerne en pm.. Nydelig vogn og mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 18. april 2006 #2111 Del Skrevet 18. april 2006 Her var det jo både flott mage, vogn og en herlig Bragegutt. Du må prøve å slappe av som best du kan da. For det kan da ikke være bra å være så sliten, gravid som du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. april 2006 #2112 Del Skrevet 18. april 2006 Så flott bilde av Brage! Han er virkelig en nydelig gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2113 Del Skrevet 18. april 2006 monja, Izaria, April, Markblomsten og Cr@sh: I stad lå jeg lenge og slappet av på sofaen etter middag! Det var godt. Det var midt i HC-tida, så da ble det til at jeg så på det selv om jeg egentlig ikke følger med lengre Hva ER det med hun Daphne??? Ellers har jeg pakka vekk påskepynten for i år og vært en tur ute og tatt bilder! Her ser dere inngangspartiet til huset, med garasjen i forgrunnen og så ser dere litt av terrassen oppå der (støtteveggen av jernbanesviller og trappa skal bort i år forresten, hele greia er skjev og vi må få tatt det før det begynner å rase ut): Sånn ser garasjeterrassen ut fra huset. Brage elsker å klatre opp den trappa der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2114 Del Skrevet 18. april 2006 Tenkte å vise fram baksida av huset vårt også. Her koser vi oss og griller om sommeren. Snøen holder på å forsvinne her også! Krokusen og snøklokkene blomstrer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2115 Del Skrevet 18. april 2006 Hvordan får jeg sånn signatur som du har? Send meg gjerne en pm.. Nydelig vogn og mage ← PM er sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #2116 Del Skrevet 18. april 2006 Så koselig hus og hage dere har LT. Mange fine bilder. Ser dere også har utepeis på terrassen. Bruker dere den kun til peis eller griller dere i den også??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. april 2006 #2117 Del Skrevet 18. april 2006 Håper du har en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2118 Del Skrevet 18. april 2006 Så koselig hus og hage dere har LT. Mange fine bilder. Ser dere også har utepeis på terrassen. Bruker dere den kun til peis eller griller dere i den også??? ← Begge deler, men vi bruker den mest til grilling da. Funker bra det! Vi har lyst til å male om huset vårt forresten. Synes den gråblå fargen er litt kjedelig! Får se om vi får det til i år. Mannen har lyst på hvitt hus. Jeg er jo for en lysere farge jeg også, men kanskje ikke kritthvitt? :klø: Tar gjerne imot innspill her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. april 2006 Forfatter #2119 Del Skrevet 18. april 2006 Lillesøster romsterer noe veldig nedi her nå! Har begynt å kjenne stikninger nedover i underlivet. Det husker jeg kom på slutten forrige gang. Men ikke så tidlig som uke 30... Kjenner i hvert fall at kroppen forbereder seg til det som skal skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. april 2006 #2120 Del Skrevet 18. april 2006 Det finnes en fin farge som heter Frostrøyk. Den er ikke helt hvit. Kanskje en mellomting mellom hvit og offwhite. Du må nesten se den. Den er skikkelig fin - vi har den rundt vinduer og sånt vi. Og den terrassen var digg da. Lurer på om vi får vurdere noe sånt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg