Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heeeeei!

:)

Så fiiiiiiiiine magen du har! :hjerter: Den blir jo bare flottere og flottere! :Nikke:

Og tvillingvogna så flott ut - utrolig praktisk med en vogn som er så lett å manøvrere mm. ;)

Ha en fortsatt fin tirsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sliten nå etter lang dag på jobb. Har jobba med å få ting ferdig til jeg skal til Danmark... har bestilt flybillett også!

Takk for hilsner Cr@sh, Heidi76 og TT! :klem:

Her kommer et bilde fra påsken:

Brage koser seg i huska ute på hytta! :-D

gallery_4867_73_70442.jpg

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiiin mage og fiiiiin vogn!

Håper det snart er mindre snø hos dere sånn at du får tatt bilde av verandaen oppå garasjen. Jeg er bra spent på den altså :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Takk monja!

Ja nå er snøen borte så bilde skal bli! Kan ikke love helt når altså... :sjenert:

Er så sinnsykt sliten nå! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Her var det jo både flott mage, vogn og en herlig Bragegutt.

Du må prøve å slappe av som best du kan da. For det kan da ikke være bra å være så sliten, gravid som du er :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monja, Izaria, April, Markblomsten og Cr@sh: :klem::kyss:

I stad lå jeg lenge og slappet av på sofaen etter middag! Det var godt. Det var midt i HC-tida, så da ble det til at jeg så på det selv om jeg egentlig ikke følger med lengre :forvirret:

Hva ER det med hun Daphne??? :sjokkert:

Ellers har jeg pakka vekk påskepynten for i år og vært en tur ute og tatt bilder! :tommelsmil:

Her ser dere inngangspartiet til huset, med garasjen i forgrunnen og så ser dere litt av terrassen oppå der (støtteveggen av jernbanesviller og trappa skal bort i år forresten, hele greia er skjev og vi må få tatt det før det begynner å rase ut):

gallery_4867_73_2049.jpg

Sånn ser garasjeterrassen ut fra huset. Brage elsker å klatre opp den trappa der... ;)

gallery_4867_73_35114.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte å vise fram baksida av huset vårt også. Her koser vi oss og griller om sommeren. Snøen holder på å forsvinne her også! :hoppe:

gallery_4867_73_14539.jpg

Krokusen og snøklokkene blomstrer... :hjerter:

gallery_4867_73_58296.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så koselig hus og hage dere har LT. :tommelsmil:

Mange fine bilder. :Nikke:

Ser dere også har utepeis på terrassen. Bruker dere den kun til peis eller griller dere i den også???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig hus og hage dere har LT. :tommelsmil:

Mange fine bilder. :Nikke:

Ser dere også har utepeis på terrassen. Bruker dere den kun til peis eller griller dere i den også???

Begge deler, men vi bruker den mest til grilling da. Funker bra det!

Vi har lyst til å male om huset vårt forresten. Synes den gråblå fargen er litt kjedelig! Får se om vi får det til i år. Mannen har lyst på hvitt hus. Jeg er jo for en lysere farge jeg også, men kanskje ikke kritthvitt? :klø:

Tar gjerne imot innspill her altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøster romsterer noe veldig nedi her nå!

Har begynt å kjenne stikninger nedover i underlivet. Det husker jeg kom på slutten forrige gang. Men ikke så tidlig som uke 30... :sjenert:

Kjenner i hvert fall at kroppen forbereder seg til det som skal skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en fin farge som heter Frostrøyk. Den er ikke helt hvit. Kanskje en mellomting mellom hvit og offwhite. Du må nesten se den. Den er skikkelig fin - vi har den rundt vinduer og sånt vi.

Og den terrassen var digg da. Lurer på om vi får vurdere noe sånt etterhvert :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...