Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

åhh så masse fine klær!!!!! Nydelige....

Håper dere koser dere masse på hytta. Her ligger vi i sofaen, og slapper av. Jobb i dag, og jobb i morra.

Ha en fortsatt fin påske vennen!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Åhh så mye fint dere har kjøpt til gulljenta deres. :tommel:

Håper dere koser dere på hytta sammen alle sammen. Og en liten krangel med mannen i ny og ne er vel egentlig bare sunt, greit å få renska opp litt innimellom ikke sant også blir man jo så gode venner igjen etterpå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :klem:

Takk for masse koselige hilsener mens vi har vært borte. Har hatt noen deilige dager på hytta, som egentlig har gått alt for fort! Plutselig var påsken over, og nå er det tilbake til hverdagen igjen - men det er fortsatt masse påskegodt i egget mitt... :sjarmor:

Været har vært litt opp og ned, men fredag og lørdag var det sol og vi var masse ute. Brage fikk noen nye uteleker og koste seg masse med dem og i skogen også. Hadde besøk av tanta, onkelen og kusina mi på langfredag, og broren min og familien hans kom fra Bergen og ble også et par dager! Så det var riktig så folksomt på hytta de fleste dagene.

Vi rakk også en Harrytur til Sverige - og fikk kjøpt tvillingvogn! :hoppe:

De hadde den på lager, men bag´en var utsolgt så den må vi hente senere. Den er sååå fin! Kjempegod og lett å trille og manøvrere, og blir ganske liten når den slås sammen i bilen, tar mindre plass enn trehjulingen vår faktisk!

Det har smelta masse snø nå, og det er hestehov og krokus overalt. Det er kjempekoselig å se. Endelig er våren i gang!

Nå er det brått blitt avklart at jeg skal til Danmark noen uker for å jobbe. Etter planen skal jeg dra neste mandag! Så det blir travelt for meg framover, masse som skal forberedes og ordnes. Håper det holder med 2 uker, for jeg vil ikke være for lenge borte fra gutten min (og ikke mannen heller da ;)...

På langfredag var jeg 29 uker på vei forresten! Det nærmer seg...

Nytt magebilde kommer! :)

Ønsker alle en god 2. påskedag! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Heia og velkommen hjem!

Høres ut som om dere har hatt en deilig påske ja...så godt når ferien føles som en skikkelig ferie, dårlig vær eller ikke! :)

29 uker! :overrasket:

Flate meg, så fort det går!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med tvillingvogn! Bilde?

Det blir rart med så lang tid borte fra Brage og mannen, tenker jeg! Hvor lenge har du vært borte fra Brage tidligere? Ammer du forresten noe i det hele tatt lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TeddyToria: :klem: Ja, det er så rart å tenke på at hun kommer snart! Tida har bare flydd avsted!

Søndagsengel: :klem: Takk for det vennen!

Peony: :klem: Skal ta bilde nå før jeg setter vogna i boden! :tommel: Den er av merket BabyTravel (fra Babyproffsen i Sverige).

Det blir rart å være så lenge borte ja. Tidligere har jeg vært borte fra ham fra en ettermiddag og til neste formiddag, for da overnattet han hos foreldrene mine for første gang mens mannen og jeg var på vift!

Og pupp er det slutt på her i gården. Jeg prøvde en stund å trappe ned, og så slutta Brage også av seg selv i januar en gang. Nå tror jeg ikke han kobler pupp med mat i det hele tatt! Når han ser meg uten BH bare gliser han og skal dra og vri i brystvortene... :ler:

Cr@sh: :klem:

I stad var vi ute i hagen og jobba litt. Det er så deilig med lysere kvelder, og man orker liksom mere etter middag enn bare å sige ned i sofaen. Vi kosta bort grus og støv, og heiv endel hageavfall. Det er knopper og skudd både her og der, gleder meg til ting kommer ordentlig i gang!

Nå har jeg prøvd å lage dåpskort, men det ble ikke så veldig vellykka :tristbla:

I påsken har jeg forresten strikka nesten 10 cm på babyjakka til lillesøster! :tommelsmil:

Søsteren min strikker også til henne, en nydelig hvit kjole :hjerter:

Nå er visst mannen stemt for en film og å gjøre kål på resten av påskegodtet her! ;)

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi har også spist opp restene av påskegodtet i dag men nå er det slutt! :fy_fy:

Gleder meg til bilder av både mage og vogn jeg da. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det med ro Peony, det er ikke i forbindelse med gulljentas dåp! ;)

Vi skal i dåp til helga - skal være faddere til den ene av tvillingene til mannens kusine i Trøndelag. Pleier å kjøpe kort vanligvis, men denne gangen tenkte jeg at jeg skulle lage dem selv. Har jo litt stempler og sånt liggende, men er dessverre ute av trening... :sur:

Klem til Heidi76 og Rosin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...