Ciara Skrevet 1. april 2006 #1941 Del Skrevet 1. april 2006 GOD HELG! ............................................ ............................................ ....................................................... .................................................................. ............................................................................. .................................................................. ....................................................... ............................................ ............................................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. april 2006 Forfatter #1942 Del Skrevet 1. april 2006 Jippi! Det begynner å åpne seg mer i nesa mi! Siden jeg mest bare orker flytende mat holder mannen på å lage jordbærsmoothie til oss. Det skal bli godt! Har et håp om bedring nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. april 2006 #1943 Del Skrevet 1. april 2006 Så bra at nesa begynner å åpne seg. Dere har jo vært skikkelig plaget med sykdom igjen nå. Håper virkelig det var siste runde med sykdom for deres del. Tenk at det alt er 27 uker da Snart er det sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. april 2006 Forfatter #1944 Del Skrevet 1. april 2006 Ja, det er rart å tenke på monja! I morgen, 2. april, er det bare 3 måneder til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. april 2006 Forfatter #1945 Del Skrevet 1. april 2006 38,5 i feber igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. april 2006 #1946 Del Skrevet 1. april 2006 Den feberen altså! Men det er jo normalt at tempen stiger mot kvelden, så det trenger ikke bety at du ikke er på bedringens vei! Flott at nesen er litt mer åpen - alt hjelper jo, ikke sant!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. april 2006 Forfatter #1947 Del Skrevet 1. april 2006 Takk for det TT! Feberen stiger helt klart om kvelden ja. Men det er deilig å kunne puste litt mere. Har virkelig gått på veggene av dette her altså! Men gruer meg litt til natta. Pleier å ligge og vri meg med feber fram til morgensiden. Men heldigvis er mannen hjemme og kan ta Brage om morgenen, så får jeg sovet ut litt. Nå tar jeg kvelden. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. april 2006 #1948 Del Skrevet 2. april 2006 Huff... håper du blir frisk i en fei! ((((((((((((((((BLIFRISKSOMENFISK)))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. april 2006 #1949 Del Skrevet 2. april 2006 Hvordan går det med deg i dag!? Og Brage?? Er dere på bedringens vei begge to, eller i allefall én av dere? Håper det... Og at dere får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. april 2006 Forfatter #1950 Del Skrevet 2. april 2006 Takk for vibber Cr@sh! I går kveld klarte jeg ikke å bli liggende i senga, var så varm og svett og klam, så til slutt sto jeg opp og tok en avkjølende dusj, noe som var helt himmelsk. I natt sov jeg ganske godt, men vi fikk plutselig en annen baby inn på babycallinga, noe som var litt forvirrende! Brage sov mye lengre enn oss i dag. Han lå der og purka, og både mannen og jeg var innom hos ham hver vår gang for å se at det sto til liv! Mannen var først oppe, hadde måkt snø før jeg sto opp (JA, det SNØØØR igjen!!!). Selv han må innrømme nå det jeg har sagt i månedsvis, at han begynner å bli lei av snøen. Vi er jo tross alt i april liksom, men hjelper det da?? Nå har vi spist en deilig frokost med eggerøre og ferskpresset appelsinjuice. Formen min er mye bedre, så etterpå skal jeg komme i gang med litt husarbeid her, og så har jeg kjempelyst til å brodere mer på klokkestrengen til Brage! Skal ta nytt magebilde også. 2 uker siden sist, tror jeg da! Goood søndag til dere som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. april 2006 #1951 Del Skrevet 2. april 2006 God bedring, ikke moro å være syk! Snøen er borte på null komma niks! Trenger bare litt påskevær nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 2. april 2006 #1952 Del Skrevet 2. april 2006 Ønsker dere en riktig god søndag og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. april 2006 Forfatter #1953 Del Skrevet 2. april 2006 TeddyToria: Hei snuppa, så ikke innlegget ditt i stad! Brage er mye bedre, og det går nok rette veien for meg også! iingvild: Tusen takk! Håper på påskevær snart ja! Fru Blå: Takk for gode ønsker! Nå er mannen ute og triller en tur med Brage. Han ville ikke sove i stad, så kanskje en tur gjør susen. Jeg har rydda litt, satt i gang klesvask, skifta på sengene og bretta tøy. Og i stad, da jeg var ute med søpla, så jeg et skikkelig VÅRTEGN! Inne ved husveggen, der snøen har trukket seg tilbake, stikker det opp noen yndige små snøklokker! Det var et koselig syn! :-D Æsj, nå blør jeg neseblod også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. april 2006 #1954 Del Skrevet 2. april 2006 for de første vårblomstene i hagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. april 2006 Forfatter #1955 Del Skrevet 2. april 2006 Ja, ikke sant det er koselig TT? Her er et ferskt magebilde - dere kan nok bare kalle meg "kula" heretter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #1956 Del Skrevet 2. april 2006 Du har så flott gravid-mage altså! Veldig fin kul på magen. Godt å høre at formen er litt bedre enn hva den var før helgen da. Håper du blir helt frisk igjen fort. God søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. april 2006 #1957 Del Skrevet 2. april 2006 Flotte magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. april 2006 #1958 Del Skrevet 2. april 2006 Fiiiine magen din altså! Tenk at lille gulljenta bor inni der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. april 2006 Forfatter #1959 Del Skrevet 2. april 2006 Klem til Heidi76, Cr@sh og TT! Her har vi en veldig rolig kveld. Mannen har begynt å føle seg dårlig og ligger på sofaen med feber! Kan se ut som det er hans tur nå... Vi har sett på Charterfeber (og flirt litt) og har tenkt å få med oss "Monster" etterpå. Og så sitter jeg og broderer litt, men føler at det går uendelig treigt... Enda godt jeg ikke har gitt meg i kast med et kjempestort broderi! Satser på jobb og barnehage i morgen. Brage er bra igjen, hoster fortsatt men løper rundt og babler som han pleier og klatrer på alt som er. Jeg er nok litt varm i kveld, men pleier å være ok på dagtid. Bare litt igjen av helga nå, så vi får nyte det mens vi kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. april 2006 #1960 Del Skrevet 2. april 2006 Nydelig mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg