Ciara Skrevet 30. mars 2006 #1921 Del Skrevet 30. mars 2006 Huff, her var det mye negativt for tiden. Sykt barn, syk selv og regninger. Vel, jeg tror du trenger en stoooor Det går forhåpentligvis mye lysere tider nå, både i bokstavlig og overført betydning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1922 Del Skrevet 30. mars 2006 Stor klem til alle som har vært innom! Orker ikke skrive så mye i kveld. Er så vannvittig redusert etter atter en dag med tett nese, oppkast og for sikkerhets skyld også løs mage og litt febertokter... Mannen dro tidlig fra jobben og henta bilen vår på verkstedet, og så dro han til legen med Brage pga forstoppelsen. Fikk noe som skal løse opp, i væskeform, som han faktisk likte ganske godt. Håper det hjelper! Snart er det i hvert fall helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #1923 Del Skrevet 31. mars 2006 I dag er du vel bedre vel?? Håper ihvertfall det. Uansett så ønsker jeg deg en riktig god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. mars 2006 #1924 Del Skrevet 31. mars 2006 GOD BEDRING OG RIKTIG GOD HELG TIL DERE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 31. mars 2006 #1925 Del Skrevet 31. mars 2006 God bedring og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 31. mars 2006 #1926 Del Skrevet 31. mars 2006 Håper både du og Brage blir i form til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #1927 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei jenter! ENDELIG kom bæsjebleia - tror aldri jeg har vært så glad for en bæsjebleie noengang! Så nå får vi håpe formen til Brage er stigende! Humøret hans er i hvert fall bedre! Jeg har feber og er tufs. Lillesøster har det fint kjennes det ut som! I dag er jeg 27 uker på vei, om ikke lenge går jeg inn i 3. trimester... Får litt hetta jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 31. mars 2006 #1928 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei, og god helg Høres ikke særlig arti ut med sykt barn, og ikke minst å være syk selv. Får si god bedring til dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mars 2006 #1929 Del Skrevet 31. mars 2006 27 uker... Altså, nå begynner dere jo å ta meg igjen her! Utrolig kjekt at det går så fort egentlig, for snaaart er gulljenta deres ute i den store verden hun også! I mellomtiden håper jeg Brages form er stadig stigende - du også...du fortjener virkelig å bli frisk nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #1930 Del Skrevet 31. mars 2006 Stor klem til Cecilia og TeddyToria! Jeg håper jeg blir bedre i løpet av helga ja! Er invitert på bursdagsfeiring i morgen kveld, med masse folk vi ikke har truffet på en stund. Håper jeg klarer å dra. I kveld blir det vel å titte litt på Idol og legge meg tidlig (som vanlig)... Og så kjenner jeg at magen er sulten, mens hodet absolutt ikke er det!! Merkelig følelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. mars 2006 #1931 Del Skrevet 31. mars 2006 Hellu! Innom for å ønske god bedring! Og GOOOOD helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mars 2006 #1932 Del Skrevet 31. mars 2006 Natta- og god bedrings- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. april 2006 #1933 Del Skrevet 1. april 2006 Hei og god helg La Traviata! Håper at formen er på topp igjen etter helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. april 2006 #1934 Del Skrevet 1. april 2006 Innom med en god morgen og god helg- til deg og dine! Håper du får en fin og friskere dag i dag enn i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. april 2006 #1935 Del Skrevet 1. april 2006 God lørdag, og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. april 2006 #1936 Del Skrevet 1. april 2006 Gratulerer med 27 uker! Håper du er i form til å dra på fest i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. april 2006 Forfatter #1937 Del Skrevet 1. april 2006 Hei snuppene mine! Det blir dessverre ingen fest på oss i kveld. Jeg er ikke bra! I går kveld fikk jeg noen skikkelige hosteanfall med oppkast, og så fikk jeg frysetokter av en annen verden, lå og skalv under teppet og da jeg omsider ble varm ble jeg veldig varm... Hadde over 39 i feber Lå halve natta og kasta meg rundt, var så varm og hosta i et sett. I dag har jeg bare 38 i feber... og jeg tror jeg er litt mindre tett! Har hatt noen øyeblikk hvor jeg faktisk klarer å puste gjennom det ene neseboret! Men orker mest bare å ligge. Mannen er flink husfar og tar seg av Brage, støvsuging og innkjøp. Håper jeg blir bedre til uka, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør... Lørdagsklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 1. april 2006 #1938 Del Skrevet 1. april 2006 Uff - dette hørtes ikke godt ut! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. april 2006 #1939 Del Skrevet 1. april 2006 Offa som dette ble uggent for deg da... Godt det er helg og mannen er hjemme slik at han kan sulle litt med hus, Brage...og for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 1. april 2006 #1940 Del Skrevet 1. april 2006 Stakkars deg! Skulle tro dere hadde familiesesongkort på sykdom! Det høres ut som du har fått din dose nå, og vel så det. Bra at mannen din tar i et tak nå som det virkelig trengs. Og så håper jeg at du snart blir frisk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg