Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk søndagsengel! :klem:

Filmen var bra synes vi begge to! :hoppe:

Nå sitter jeg og følger med på krimmen i Radioteatret og surfer litt før jeg skal legge meg.

Ble enige om at jeg skal bli hjemme med sjuklingen i morgen. Skal til legen uansett, og da passer det bra å ta med Brage så legen får sett på ham også! Han hadde 40 i feber i kveld også, og hoster VELDIG mye. Dette er nok litt mer enn bare forkjølelse.

Jeg hoster også mye, får sånne anfall som høres ut som ralling fra en gammel olding som er døden nær :overrasket:

Sa fra til mannen om at hvis hostinga mi plager ham mye i natt får han be meg legge meg i gjestesenga eller legge seg der selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig legen kan gi dere noe som virker! Det er jo så slitsomt med sånn hoste, både for de som hoster og de som må høre på! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsengel og iss: :klem:

Nå har vi vært hos legen, hun lytta og titta i halsen og øra våre og Brage tok en CRP, den var det ikke noe utslag på, så da er det nok et eller annet virus.

Begge er røde i halsen, Brage litt mer enn meg. Jeg fikk en sykmelding og det var litt deilig å få utelukka litt mer skumle ting. Men jeg skulle gjerne hatt en nesespray som virka litt bedre, det kunne jeg selvsagt ikke få fordi jeg er gravid...

Nå skal vi ta det med ro resten av dagen! Det snør ganske vått ute, og det ser jammen ikke ut til at vinteren har tenkt å gi seg med det første.

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har vært hos legen. Godt at det ikke var noe alvorlig, men virus er litt kjedelige de og. Fordi da må en bare vente til det går over, og det kan fort gå lang tid. Men samtidig greit å slippe å ta tabeletter og. Er jo ikke så bra for systemet det heller.

Håper dere kommer dere fort iallefall. Har vært mye sykdom hos dere nå, synes dere har fått nok!!!

Ha en super dag iallfall...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Husker du forresten hvordan jeg kan lage mine egne navn på likene mine??? husker det var noe url greier, men har glemt det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glossy: :klem:

Du skriver [ url= og så linken, med ] etter, så skriver du ditt eget navn på linken og deretter [ /url ] (uten mellomrommene jeg har putta inn).

Tror det ligger beskrevet under Hjelp her på KG, hvis du ikke helt skjønte forklaringa mi! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at dere begge fikk dere en sjekk hos legen og at alt står tilsynelatende bra til med dere, selv om det hangler litt... Virus er dessverre kjipe greier som bare lusker her og der! :(

Kjedelig at du ikke kan få en bedre nesespray heller... Det blir som at jeg ikke kan behandles for senebetennelsen min pga. graviditeten, og det er skikkelig surt!

Jaja... Håper virus-slemmingene forsvinner ut av huset deres i en fei og ikke kommer tilbake på en realt god stund! :Nikke:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Husker du forresten hvordan jeg kan lage mine egne navn på likene mine??? husker det var noe url greier, men har glemt det :ler:

:hakeslepp:

Skal du lage egne navn på LIKENE dine!?? :overrasket:

:hoho:

Ser forresten ut som om du fikk det til! ;)

---

Ikke meningen å kuppe dagboken din til dette, LT - men det ble bare litt komisk! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Glossy er makaber i dag ja!

Nå driver jeg og laster ned både Frustrerte fruer og Sopranos! :sjarmor:

Er jeg veldig rar som synes Tony Soprano er sexy eller? :sjenert:

Snart kommer mannen hjem. han skal lage sterk indisk kyllinggryte igjen, for å prøve å jage den siste tettheten min på dør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj... nå er jeg fullstendig potte tett igjen! :sur:

Må spare nesesprayen til kvelden, ellers blir natta mindre god...

I morgen skal jeg på jobb og mannen være hjemme med Brage. Har så mye jeg må få gjort på lab´en. Det nærmer seg påske, så jeg må henge i for å bli ferdig med det jeg har planlagt!

Magen min skriker etter mat! Gleder meg til deilig indisk gryte med nan-brød til! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Uff, så kjipt at du bare må dra på jobben når du egentlig ikke er i form... :klem: Håper den hersens nesa gir opp snart og at du blir frisk som en fisk! Jeg stemmer FOR!

Kos deg med indisk gryte! Det er så godt! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk rognebær! Gleder meg til maten er ferdig ja! :hoppe:

Er det bare meg, eller har KG problemer i kveld???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Åssen problemer da??? Opplevd at en dagbok strakk seg noe voldsomt i bredde, så jeg måtte scrolle meg sidelengs, men var kanskje ikke det du tenkte på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe problemer med KG... Hmmm... :klø:

Jaja, håper nesesprayen hjelper deg litt så du får sove godt og "åpent" i natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kanskje PC´en min eller internett-tilgangen som ikke er helt bra i kveld da. Ting henger hele tida, og stadig vekk får jeg sånne "error"-meldinger når jeg går inn og ut av underforumene her.

Nå har vi spist oss stappmette på indisk gryte, sett på "Stolthet og fordom" og jeg har brodert littegrann. Senga (og nesesprayen) neste! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Sovet godt i natt, vennen?

Håper du er mer frisk og pigg, klar til å ta fatt på en ny dag med blanke ark! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...