Fibonacci Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #1841 Del Skrevet 25. mars 2006 Ja, KG var nede en stund i stad, og det var bare SÅÅÅ irriterende! Så spennende med deg nå TT, at jeg nesten ikke klarer å rive meg løs fra PC´en... tenk om lillegutt har bestemt seg for å komme da!?? :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. mars 2006 #1842 Del Skrevet 25. mars 2006 tenk om lillegutt har bestemt seg for å komme da!?? :grine2: ← Bare løsriv deg du... Tror ikke det kommer til å skje noe, klarer ikke forestille meg det helt altså! Men man skal selvsagt aldri si aldri! Dog er jeg overbevist om at dette bare er berømte maserier og modning, dessverre! ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #1843 Del Skrevet 25. mars 2006 Spennende er det uansett! Jeg går og legger meg nå. Ha en god natt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. mars 2006 #1844 Del Skrevet 25. mars 2006 Natta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #1845 Del Skrevet 26. mars 2006 Sommertid eller ikke - dagen starta litt for tidlig her i huset (kl. 6 eller 7 alt etter som). Er så trøtt! Brage har feber fortsatt, men er i litt bedre form enn i går! Jeg derimot hoster som en olding så det skraller mellom veggene her! Mannen kommer hjem i 4-tida i dag, det blir bra. Vi savner ham begge to (alle tre!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2006 #1846 Del Skrevet 26. mars 2006 Mere sykdom på dere....syns dere har fått overdosa deres snart nå altså!! Håper dere får en fin dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. mars 2006 #1847 Del Skrevet 26. mars 2006 En liten og fra meg... Håper både formen din og formen til Brage tar seg betraktelig opp ila. dagen og at dere får en fiiiin søndag! Blir deilig å få mannen og pappa hjem også tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #1848 Del Skrevet 26. mars 2006 Ja, Brage har gått rundt og sagt "pappa" en del i dag! Han er veldig knytta til pappaen sin. Det er alltid så stas når pappa kommer hjem fra jobb, da står Brage og venter ved trappa og ser nedover der om ikke pappa kommer snart... Nå sover Brage, han hadde 39 i feber i stad. Føler for å sove litt jeg også... må bare ha i meg noe mat. Vet ikke helt hva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. mars 2006 #1849 Del Skrevet 26. mars 2006 God bedring begge to! Godt å få mannen tilbake snart tenker jeg Må slappe av og ta vare på deg selv idag, og bli frisk! Uffja,, Det er ingenting på tv lørdager.. Fikk dere sett en dvd? Håper du får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #1850 Del Skrevet 26. mars 2006 Takk Epica! Ble ingen DVD i går kveld, men kanskje vi ser en i kveld når mannen er hjemme igjen. Hadde jeg hatt litt mer penger, skulle jeg ha bestilt meg disse filmene på cdon.com: Wallace & Gromit: Varulvkaninens forbannelse Elsk meg i morgen Phantom of the Opera King Kong Narnia: Løven, heksa og klesskapet Harry Potter og ildbegeret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. mars 2006 #1851 Del Skrevet 26. mars 2006 GOD BEDRING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. mars 2006 #1852 Del Skrevet 26. mars 2006 Åhhh... Wallace & Gromit er bare SÅ morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #1853 Del Skrevet 26. mars 2006 Ja, ikke sant TT? Ler like mye av dem hver gang! Særlig den episoden med den ONDE pingvinen og robotbuksene! Æsj, i dag har jeg jammen vært lat. Bare sløva og egentlig ikke gjort noenting! Er liksom så slapp, men nå må jeg rydde og ordne litt her så det er fint til mannen kommer hjem! Bare litt over 1 time til det! Brage er i bedre form nå kan man si. Han driver og skyver rundt på spisestuestolene og er sååå fornøyd med ommøbleringen sin. Når jeg spør "Hvor er magen til mamma?" da skal han dra opp genseren min og kikke. Og når jeg spør "Hvor er magen til Brage?" peker han på seg selv, sånn ca. midt mellom brystet og magen, og ser SKIKKELIG stolt ut! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 26. mars 2006 #1854 Del Skrevet 26. mars 2006 :grine2: gode gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #1855 Del Skrevet 26. mars 2006 Nå har jeg rydda stua og kjøkkenet, tatt ut søpla, hivd gamle aviser, vaska gulvene i gangen, på soverommet og badet og satt i gang en klesvask med sengetøy! Middagen i dag blir nok uhyre enkel! Pasta og tomatsaus eller noe i den duren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #1856 Del Skrevet 26. mars 2006 Takk for hilsen Izaria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #1857 Del Skrevet 26. mars 2006 Mannen er hjemme, og alle hjerter gleder seg! Etter middagen slokna febervarme Brage på pappaens fang, og jeg fikk gjort litt mer husarbeid. Tatt oppvasken, satt i gang oppvaskmaskinen, bretta tøy, lagt på plass, hengt opp klesvask. Og sist, men ikke minst; tatt fram litt sjokoladekake fra fryser´n som vi skal kose oss med etterpå! Resten av kvelden har jeg planer om å brodere, lese og se film i armkroken til verdens beste mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. mars 2006 #1858 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Huff... håper Brage er bedre! Lillegutten min er heller ikke i form. Feber, manglende matlyst og sutrehumør... Håper det går fort over i både din og min leir... Endret 26. mars 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #1859 Del Skrevet 26. mars 2006 Ja, det får vi håpe Cr@sh! Charterfeber er litt morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #1860 Del Skrevet 26. mars 2006 Film nå: Johnny Vang! Så dett i desa i kveld... og så SNØR det attpåtil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg