Fibonacci Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #1821 Del Skrevet 24. mars 2006 Man kan selvsagt aldri vite, men hvis dette kan starte fødselen sier jeg bare; DREKKA PÅÅÅÅÅ!!! ← Ja, kanskje omvendt psykologi hjelper! Æsj, synes ikke Stine fortjente å gå ut av Idol, hun er jo flink! Mange som var dårligere i dag. Mannen ringte i stad, midt i et hosteanfall, så han ble litt perpleks med en gang! Koselig å høre stemmen hans da. Nå er broderiet pakket bort for i kveld. Skal vel legge meg snart... trur eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #1822 Del Skrevet 24. mars 2006 Hva synes dere om denne kjolen og hatten til vesla da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #1823 Del Skrevet 25. mars 2006 Da var det morgen igjen, sola skinner ute og det ser ut til å bli en kjempefin dag! Brage var våken kl. 4 i natt, og så våkna han rundt kl. 6 i dag tidlig, men sov videre i senga vår til kl. 8! Merker at ryggen min ikke har hatt det noe godt i natt, men ellers er formen ganske ok! Nå har vi tatt litt frokost, og jeg bør komme meg i klærne snart så vi kan dra ut og handle etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 25. mars 2006 #1824 Del Skrevet 25. mars 2006 Hva synes dere om denne kjolen og hatten til vesla da?? ← kjempesøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2006 #1825 Del Skrevet 25. mars 2006 For en nydelig kjole og kjempesøt hatt. Tenk på alle de fine kjolene du kan dresse opp vesla med når hun kommer til verden. Jeg kjøper alltid kjole til venninnene mine når de får en babyjente, for som jeg sier, alle prinsesser må ha en kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. mars 2006 #1826 Del Skrevet 25. mars 2006 Kjempesøt kjole og hatt. Snart er vel LT i råssa modus Godt å se at det går bra med dere - etter forholdene. Håper det blir en god lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. mars 2006 #1827 Del Skrevet 25. mars 2006 Så søt kjole med hatt til! Det må jo være litt ekstra kjempegøy for dere å kunne begynne med kjoler og råååååsa nå som dere først har hatt en gutt! God lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 25. mars 2006 #1828 Del Skrevet 25. mars 2006 Kjempesøt kjole og hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 25. mars 2006 #1829 Del Skrevet 25. mars 2006 Kjedelig å lese at bekkenet ditt er så gale... Ikke så lett å ha krykker når man har en til unge. Det skjønner jeg godt, men tror krykker er en god avlastning. Håper du finner både sko og jakke i dag. Vi venter på snekker for å gå igjennom hus tingene. Blir spennende. Været er topp her i Bergen så alt smiler til oss i dag Ha en super lørdag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #1830 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei jenter! Ja, faren er stor for at det blir mye rååååsa her inne framover! Nå har vi vært på handletur! Brage fikk gummistøvler og noen tøffe blinkejoggesko, pluss litt klær. Jeg kjøpte meg godteri og tippet lotto for første gang på evigheter - vet jo at sjansen for å vinne er forsvinnende liten, men litt spenning er det da! Og så har jeg ferske rundstykker fra baker´n så her skal jeg kose meg etterpå. Brage er så utrolig trøtt og grinete i dag! Han sovna i vogna på handleturen og våkna selvfølgelig da vi skulle inn/ut av bilen. Sutra masse før han klarte å sovne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 25. mars 2006 #1831 Del Skrevet 25. mars 2006 rååååsa er fiiint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2006 #1832 Del Skrevet 25. mars 2006 Rrrrråsssssa er kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #1833 Del Skrevet 25. mars 2006 Hjelp!!! Brage var glovarm etter duppen sin i stad. Han har nesten 40 i feber stakkar! Nå sover han igjen, han har nesten ikke spist noe siden frokost og bare sutrer når han ikke sover. Synes så synd på ham! Han har fått en Paracet, håper det hjelper litt. Ellers må jeg si at jeg ikke liker å være alene med ham når han er sånn, og bilen vår ikke tåler å kjøres lengre enn til butikken. Men hvis det skulle oppstå noe akutt får jeg bare ringe taxi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. mars 2006 #1834 Del Skrevet 25. mars 2006 Offa da...dakkar Brage! Det var da veldig - enten er det deg eller det er han som ikke er i form, og nå er det vel sant og si begge to! Har mannen stukket av med den duganes bilen han da? For jeg håper da vitterlig dere har en bil som tåler større anstrengelser enn en tur på butikken!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #1835 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei TT! Vi har bare én bil, trenger ikke flere, for mannen bruker buss til jobb. Og akkurat nå har den litt trøbbel, for radiatoren lekker og motoren går fort varm! Har bestilt service på den til torsdag. Jeg synes også det er helt voldsomt med all den sykdommen vi har... men jeg trøster meg med at for hvert virus/basseluskangrep blir immunforsvaret til Brage sterkere! Mannen ringte i stad og sa han trodde han brygga på forkjølelse også... Men det hadde ikke stoppet han fra å gå på ski i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. mars 2006 #1836 Del Skrevet 25. mars 2006 Ahhh, men da skjønner jeg... Blir godt å få fiksa bilen da! Håper dere slipper noen tur på legevakt eller noe uansett!!! Du har helt rett - alt Brage går igjennom nå er jo bare med på å styrke immunforsvaret hans, så sånn sett er det jo positivt - absolutt! Men det hadde jo vært dere vel forunt å ha et lite opphold midt oppi det hele... Synes liksom det neste begynner i det det forrige gir seg fortiden! Håper ikke mannen blir veldig snørrete nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #1837 Del Skrevet 25. mars 2006 Takk snille Teddy! Han følte seg bare litt tett i går kveld, så jeg håper det ikke blir noe mer! Han er vanligvis ikke mye syk i det hele tatt, i motsetning til meg og Brage... Brage hadde "bare" 38 i feber før han la seg. Han var mer pigg også, men jeg tror han sliter litt med magen, det har ikke vært noen bæsjebleier i hele dag! Meget uvanlig. I natt skal vi stille klokka fremover! Da blir det jo enda lysere kvelder, og det er fine greier. Nå skal jeg se om jeg blir Lotto-millionær! Yeah right... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. mars 2006 #1838 Del Skrevet 25. mars 2006 for lotto!!! Må jo i allefall buste skikkelig for at du kanskje vinner NOE!!! Ja, i natt stiller vi klokka! Herlig!!! Forresten, en kjempegod regel for å huske om man skal stille frem eller tilbake er å tenke på at man på våren tar hagemøblene ut/frem, mens man på senhøsten tar dem tilbake innendørs!!! Den huskeregelen har gjort at jeg aldri glemmer lenger... HURRA FOR LYSERE TIDER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #1839 Del Skrevet 25. mars 2006 Yesss, roper hurra for lysere tider!!! Og for lillegutten til Teddy som jeg er helt sikker på kommer i morra! Vant ikke no´ i Lotto nei... Men det er jo gøy å prøve! Lørdagskvelder er kjip på TV-fronten altså. Har sett på Borettslaget, men bortsett fra det er det ingenting som fenger meg! Kan jo sette på en DVD da. Men er egentlig ganske trøtt! Magen min er helt skeiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. mars 2006 #1840 Del Skrevet 25. mars 2006 Skeive mager er festlig! Menne du, hva SKJER med KG i kveld!?? :klø: Så kjipt at vi ikke har kunnet logge på på leeenge... Vet ikke med disse takene mine jeg, de kommer og går. Hatt et opphold i noen timer nå, men i det jeg skrev at det hadde gitt seg helt, så kom det litt murringer igjen! Nei, får bare se an hva som skjer - ekke noe annet å gjøre! Teite lotto´n som ikke ville gi deg 7 rette da! Jaja, bedre lykke neste gang kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg