Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Er sååå dett i desa... :sur:

Men jeg kan ikke ta nesesprayen min ennå. Må spare til kvelden, kan bare ta den 2-3 ganger i døgnet, og det er jo aaalt for lite...

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det Lucky117! :klem:

De kom seg heldigvis hjem, men bilen vår må nok på verksted...

Nå skal jeg ta Paracet, lenge etterlengtet nesespray og legge meg i senga mi.

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvis du har mentolatum kan du jo prøve å smøre det under nesa. Pleier å løsne opp litt av gørra det også. :tommel:

Så fint bilde søndagsengel har plukket frem. Brage har noen nydelige, blå øyne altså. :hjerter:

Håper du får gutta dine hjem snart i god behold, og god bedring til deg.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Håper nesesprayen åpner litt...eller du kan bruke mentholatum eller tigerbalsam om du har (som Heidi også nevner)...og at du får en god natt og føler deg litt bedre og mindre tett imorgen! :)

Flott vogn dere sikter mot... :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere Heidi76 og TeddyToria! :klem:

Mentolatum har jeg ikke, men kan jo prøve tigerbalsam.

For nå er jeg lei av snørr og gørr! :kjempesinna:

Heldigvis sov jeg bedre i natt. Våkna bare kl. 1 og kl. 6 og måtte på do. Ellers drømte jeg utrolig mye rart, bl.a. at jeg var ute og kjørte med bilen og hele radiatoren smelta... :forvirret:

Og en mye hyggeligere drøm om at vi fikk en liten kattepus levert på døra! Den var svart og hvit, og veldig kosete. Fant seg til rette her med en gang!

Jeg er kvalm og har null matlyst i dag. Sånn var jeg i går kveld også, men lillesøster får vel det hun skal ha likevel regner jeg med.

Ellers er det vel hodepinen som plager meg mest. Det dunker i hodet både natt og dag... og Paracet virker ikke noe særlig.

Foreldrene mine ville "kidnappe" Brage i dag - de henter ham i barnehagen og skal ha ham hos seg til leggetid. Skal lage pannekaker og greier. Det er jo deilig at de gjør det, men jeg kommer til å savne ham her hjemme også... Jeg så ham jo bare en knapp time i går pga babysvømminga og bilproblemene.

I dag er godgutten forresten 17 måneder gammel! Om en måned er han halvannet år! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Nå kom jeg på at jeg drømte jo om deg og familien din i natt jeg! var egentlig en ganske sprø drøm. Men dere var alle sammen veldig hyggelige og Brage var helt skjønn :hjerter: Og av en eller annen grunn overnattet jeg på madrass i entreen deres :ler:

Håper formen din snart tar seg opp altså!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Markblomsten!

Akkurat nå er jeg så kvalm at jeg tror jeg må kaste opp! :kvalm:

Tror jeg logger av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper kvalmen går over veldig snart! :troest:

...gratulerer med Brages 17. måned!!! :blomst: Kanskje litt godt at han blir "kidnappet" i dag, selv om du kommer til å savne han...så får du noen ekstra timer å hente deg inn på! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffalæll som du plages altså...Jeg får så vondt av deg som er syk og tett og bare fisj...

Tror også det er godt at Brage er på pannekakeslaberas sånn at du får summet deg litt! Kan kose massemasse etterpå vettu!

FORTSATT GOOOD BEDRING!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener jenter.

Har fortsatt feber i dag, og orker mest bare å ligge. Men så er jeg så tett at jeg ikke får puste, og da klarer jeg ikke å ligge... :sur:

Tok nesespray i formiddag, og GUD så deilig det var å kunne puste i noen timer. Fikk sove litt også. Men nå er det potte tett igjen, tigerbalsam virka ikke, bare svei masse, og saltvann hjelper ingenting det heller.

Savner gutten min, og savner mannen... :tristbla:

Har brekt meg noen ganger i dag, men får ikke opp noe. Føler meg så utrolig elendig!

Og mannen skal reise bort i helga, jeg blir alene med Brage og en bil som ikke er helt frisk den heller!

I stad fikk jeg et gråteanfall fordi jeg var så fortvila...

Hadde jeg bare klart å ligge og slappe av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TeddyToria: :klem:

I stad kasta jeg opp det lille jeg har spist i dag. Trodde ikke det var mulig å kaste opp fordi man er forkjøla jeg men...

Nå sitter jeg her med hvitløksbåter i nesa for å prøve å løse opp litt!

Og mannen skal lage kjempesterk indisk middag til oss etterpå. Håper jeg klarer å få i meg litt. Sterk mat hjelper alltid på tette neser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry...men jeg må :ler2: litt her jeg ser deg for meg der du sitter med hvitløksbåter i nesa!

Så utrolig slitsomt å være så tett da! :( Håper hvitløk og sterk middag gjorde susen, i det minste for en liten stund! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du...

Nei og nei for en tilstand altså...Æsj,skikkelig uflaks dere hele tiden..

Men kanskje besteforeldrene kan hjelpe til litt med Brage i helga?

Du kommer jo til å bli helt utslitt alene stakkar....Syns så synd på deg,skjønner fortvilelsen din godt...

Men nå skal jeg ikke spre om meg med huff og æsj og negative ord her..

Skulle bare ønske vi var naboer for da kunne jeg hjulpet deg...!

Håper virkelig at du av alle får ei god helg med bedre helse og mer energi vennen.. :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...