Fibonacci Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1601 Del Skrevet 9. mars 2006 I dag pekte Brage på magen min og ville at jeg skulle trekke opp genseren. Kjente på magen min og var litt opptatt av den, det har han ikke vært før! Men han har nok sett at jeg har sittet og klappet på magen titt og ofte. Mannen prøvde å ta bilde, men innen kameraet var klart hadde lillegutten frest videre til nye og mer spennende leker! Godt å se at han er tilbake i vanlig turbo-fart, selv om det er litt mer slitsomt også! Nå tar jeg kvelden. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mars 2006 #1602 Del Skrevet 9. mars 2006 Spennende med ultralyd!! Venter spent på bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #1603 Del Skrevet 10. mars 2006 Ja gurimalla - dette blir spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 10. mars 2006 #1604 Del Skrevet 10. mars 2006 Masse lykke til på UL.... Kjempe spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. mars 2006 #1605 Del Skrevet 10. mars 2006 Lykke til på UL idag! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 10. mars 2006 #1606 Del Skrevet 10. mars 2006 Nå er dere vel på Ulen. Så spennende. Blir utrolig gøy med bilder da. Har aldri sett bilder fra 3D-UL jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #1607 Del Skrevet 10. mars 2006 Har aldri sett bilder fra 3D-UL jeg.. ← Markblomsten, her er noen eksempler på 3-D UL. Ganske så fasinerende ikke sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 10. mars 2006 #1608 Del Skrevet 10. mars 2006 Så spennende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mars 2006 #1609 Del Skrevet 10. mars 2006 Heia!! Så søt Brage var da,som ville kose magen! Skulle vært morsomt å vite hva de tenker disse små karene! Og så bra at han trives på rommet sitt! Tenker det blir supert å ha litt privatliv en liten stund Nå venter jeg bare spent på rapport fra UL!!! Og god helg forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #1610 Del Skrevet 10. mars 2006 Heisann! Nå har vi vært på UL! En kjempeopplevelse! Virkelig gøy å se de tredimensjonale bildene av lillesøster! For det ER en jente, det var heeelt tydelig! :grine2: Hun turna rundt så voldsomt at legen hadde litt problemer med å få gode bilder av henne! Men vi fikk noen kjempefine bilder med oss på CD, skal prøve å få lagt ut noen etterpå! Hun var så nydelig... Og alt så fortsatt normalt ut. Passe mengde fostervann, morkaka ligger på bakveggen, hun er normalt stor i forhold til hvor langt jeg har kommet, og han regna ut at hun nå veier 711 gram! Fødselsvekta kunne han beregne til å være ca. rundt 3750 gram! Med mye margin da Hun var kjempesøt der hun lå med føttene helt opp i ansiktet, drakk fostervann og brukte morkaka som pute! Fikk med oss noen små videosnutter også. Skal bli gøy å se om igjen hjemme og vise fram til folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #1611 Del Skrevet 10. mars 2006 Åhh - det høres ut som en helt fantastisk opplevelse. Koselig er det jo også at dere har fått det 100% bekrefta at det er en liten i magen din også da. Tenkt at Brage skal få bli storebror til en liten jente. Han kommer sikkert til å passe godt på henne. Nå er det bare å glede seg til du legger ut bildene skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #1612 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Her er de ultralyd-bildene vi fikk med oss i dag! Er hun ikke søøøt...!!! Endret 10. mars 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #1613 Del Skrevet 10. mars 2006 Herregud så nyydelig. Se den lille søte perfekte munnen og den søte nesa da.....det er bare fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 10. mars 2006 #1614 Del Skrevet 10. mars 2006 At det er mulig! Har aldri hørt om sånn ultralyd før, jeg, men dette var jo utrolig fascinerende. Må ærlig talt innrømme at når stolte vordende foreldre har vist med UL-bilder før, så har jeg ofte hatt store problemer med å se det samme som de ser Men her kan man jo faktisk med letthet se at det er et barn der inne, og til og med ansiktstrekkene. Så utrolig morsomt det må ha vært for dere Fantastisk også at de kan si nøyaktig hvor mye hun veier og hvor mye hun vil veie ved fødselsen. Nei, jeg sier som min bestemor - dagens vitenskap, dere! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 10. mars 2006 #1615 Del Skrevet 10. mars 2006 For noen herlige bilder Dette er noe å drømme seg bort med det. Sa de noe om terminen også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #1616 Del Skrevet 10. mars 2006 Legen sa at han stolte på den terminen jeg har fått av sykehuset! Uansett er det umulig å sette noen ny termin nå for når babyene har kommet så langt som til uke 24 er de allerede ganske forskjellige i vekst. Er fortsatt gira etter UL´en jeg! Viste fram bildene til noen kollegaer på jobben og de synes det var veldig artig å se! Nå er alt klart for at Brage skal sove på det nye rommet sitt. Senga har vi bært inn, og så har vi fått opp litt mer på veggene. Ganske spent på hvordan natta blir, men nå er det helg og vi må ikke opp for å rekke noe. Det er fredag!!! Snart Idol!!! Og lillesøster er verdens nydeligste lille snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 10. mars 2006 #1617 Del Skrevet 10. mars 2006 De UL-bildene var jammen flotte, man kunne tydelig se trekkene hennes! Skjønner godt at det var spennede. :-D God helg til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #1618 Del Skrevet 11. mars 2006 Takk for det Soul! Natta gikk overraskende bra! Han våkna en gang, sånn i 5-tida, men roet seg fort. Og våkna ikke igjen før i 8-tida, så vi fikk sove ganske lenge! :-D Men jeg våkna med vondt i hele høyre side, og kan ikke fatte hva det kan være for noe! Det gjør vondt å vri seg. Kanskje jeg bare er støl? Har vært litt mye tung bæring på jobben i det siste. Burde kanskje bli flinkere til å be om hjelp Nå er mannen ute og aker med Brage! Han sto på hodet ned i kommoden i gangen i stad og leita etter babysolbrillene, kunne selvsagt ikke finne dem. Så skal jeg prøve å leite i den samme skuffen - og finner dem jo med en gang da! Attpåtil blir han småsur når jeg erter ham med det! "Det er altfor mye oppi den skuffen", "gadd ikke tømme den helt da..." Nå er jeg veeeldig spent på om TeddyToria har fått Jacob´en sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mars 2006 #1619 Del Skrevet 11. mars 2006 :grine2: Så fiiin er lita jente!! Så virkelig ut som hun bare lå og kosa med magen din inni der! Så vidunderlig det måtte være å se! Og flinke Brage da! Det er slett ikke værst å være sååå flink første natta! TT ja! Der sa du noe!! Spennende!! Ha en finfin lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #1620 Del Skrevet 11. mars 2006 Heisann Skytte! Synes jeg har vært ganske effektiv i dag. Har kjørt og hengt opp klesvask, skifta sengetøy og vært på en handletur. Kjøpte flere rammer til Brages rom (skal ramme inn diplomene fra babysvømminga), to pysjer på salg til storebror og lillesøster, noen hobbyting så jeg kan lage bursdagskort osv., en DVD og nye solbriller! Pluss et tonn med mat da. Handla for hele neste uke og vel så det. Fikk sendt avgårde en bursdagsgave til broren min også. I kveld skal jeg lage innbakte horn etter en oppskrift fra søsteren min! Og nå skal vi ha litt risgrøt. Fikk så lyst på det. Da jeg kom hjem fra handleturen hadde mannen støvsugd og vasket her hjemme! Snakk om flott kar! :grine2: Vi skal ha gjester i morgen, så det gjenstår for meg å vaske badene og rydde litt så skal mannen ta seg av matlaginga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg