Skytte Skrevet 5. mars 2006 #1521 Del Skrevet 5. mars 2006 Tenk at jeg glemte å si så fin magen din er da...............!! For det er den virkelig altså!! Husker når du var sånn 17-18 uker påvei og jeg drev å missunte deg magen,og nå har jeg fåt mage!!! Syns det var i forrige uke bare...Tiden går så fort! Håper dere har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 5. mars 2006 #1522 Del Skrevet 5. mars 2006 Så flott magebilde! Jeg må vel også få tatt et bilde av magen snart.. Har selv lagt på meg 3 kilo og begynner å bli engstelig at det skal ende som forrige gang. Da la jeg på meg nesten 30 kg! Heldigvis tok ammingen vekk alt sammen, så mye var nok også vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #1523 Del Skrevet 5. mars 2006 Tusen takk for hilsener alle sammen! Magen begynner å bli stor ja! Det er blitt kjempeubehagelig å lene seg fremover og å bøye seg langt ned! Jeg sjekka helsekortet mitt fra forrige gang, og det er litt vanskelig å sammenligne for da hadde jeg ingen kontroller mellom uke 22 og uke 28! Tror det var pga sommerferien. 21+5: Gått opp 5 kilo 27+4: Gått opp 12 kilo! Totalt gikk jeg opp hele 18,5 kilo. De siste 3 ukene var vekta helt uforandret, og fra uke 33 og utover gikk jeg bare opp 3,5 kilo. Men jeg vil helst ikke legge på meg like mye denne gangen. Ikke fordi jeg er redd for å ikke gå ned igjen, for det gjorde jeg jo sist gang, men fordi det er så tungt å bære rundt på så mange kilo på slutten! Søndag og nydelig vær ute! Jeg har satt en brøddeig til heving, og skal ut og gå meg en tur når de er ferdige. Mannen sitter klistra til Wasaloppet på TV, og Brage sover. I går kveld spiste vi nydelig middag med mamma på besøk her. Mannen lagde kalkunbryst med ovnsstekte poteter, grønnsaker og rødvinssaus til! Vi så på Borettslaget, og en DVD etterpå. Veldig koselig! Lillesøster var kjempeaktiv i går kveld! Mannen fikk kjenne masse liv en lang stund. Og jeg tror jeg kjente hvor hodet hennes lå! Hun ligger fortsatt på tvers, men hodet til min venstre side og beina nedover til høyre. Så fikk jeg en del kynnere, og vondt i puppene som jeg nesten ikke har hatt før under hele graviditeten. Gikk og la meg og sov kjempegodt hele natta! Brage er bedre i magen sin! Men han er slapp og spiser litt lite. Håper han blir litt piggere til i morgen, han har i hvert fall ikke diaré lengre! Goood søndag til dere som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #1524 Del Skrevet 5. mars 2006 Brage har forresten fått enda flere tenner i det siste! Oppdaget det først i går, at det var 2 nye i overmunnen og en i undermunnen! Nå har han til sammen 13 tenner, og vi kjenner at det er 3 til på vei! Så det er nok ikke bare pga. omgangssyke han har sutra de siste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 5. mars 2006 #1525 Del Skrevet 5. mars 2006 Veldig greit å vite når man gikk opp mest sist, så kan man være litt mer forsiktig i den perioden - det kan jo ha noe med sommerferien å gjøre også, da Vet i hvert fall at jeg spiser mye god mat om sommeren! Ha en god tur i nesten-vår-været! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. mars 2006 #1526 Del Skrevet 5. mars 2006 Urk, ikke snakk om kilo... Men den magen din da du! Herlig!!! Du er så fin atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. mars 2006 #1527 Del Skrevet 5. mars 2006 Nå har jeg veldig lyst på sånn fin signatur som du har! Hvordan har du laget den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mars 2006 #1528 Del Skrevet 5. mars 2006 Fiiiiine magen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. mars 2006 #1529 Del Skrevet 5. mars 2006 Skikkelig fin mage du har.... Bare innom for å ønske dere en god søndagskveld. Jeg har vært på jobb og er klar for å ligge forran tv å sløve.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #1530 Del Skrevet 5. mars 2006 Nå har jeg veldig lyst på sånn fin signatur som du har! Hvordan har du laget den? ← Jeg lagde den i Photoshop etter en "oppskrift" jeg fant inne på nybaktmamma.com! Først åpna jeg en ny fil og valgte størrelsen på den til å være 400 x 80 pixler, og så valgte jeg den bakgrunnsfargen jeg ville ha, klippet og limte inn noen bilder og limte inn teksten. For å bruke den i signaturen lagra jeg den i jpg.format og lasta den opp til KG-galleriet (under signaturbilder) og linka til den i signaturen min. Her kan du se i detalj hvordan du lager signatur i Photoshop, og her kan du se hvordan man kan lage signatur hvis man ikke har Photoshop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #1531 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Brage hadde en diarébleie til i stad... Så jeg vet sannelig ikke hvordan det blir i morgen. Mulig han må være hjemme fra barnehagen! Jeg fikk i hvert fall gått meg en fin tur i dag, bekkenet mitt føles bedre nå for tiden! Det er kjempedeilig :-D Til middag hadde vi karbonader, Brage spiste da litt, men tulla veldig mye og var nok egentlig ikke så sulten. I løpet av dagen har mannen stått på og fått lagt lister på rommet til Brage! Så nå er rommet hans faktisk, utrolig nok.... FERDIG!!! :hoppe: Orker ikke gjøre mer i dag, men til uka skal jeg vaske der inne, henge opp gardinene, få opp ting på veggene og så får han flytte inn! Vi må en tur på IKEA snart for å skaffe klesskap til ham, og noen hyller. Glede-glede-gleder meg til å få soverommet for oss selv igjen! Men det blir nok uvant å ikke ha ham i nærheten om natta. Soverommet hans er på andre siden av trappeoppgangen i 1. etasje, så det føles litt langt unna... Men han bør venne seg til å være der i goood tid før lillesøster kommer. Og rommet hennes blir neste prosjekt... I tillegg er det masse utendørsprosjekter som venter utover våren og sommeren, så vi kommer ikke til å mangle ting å gjøre... Endret 5. mars 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. mars 2006 #1532 Del Skrevet 5. mars 2006 Så gøy med eget rom!!! Og så har dere rom til lillesøster og?? kan jeg spørre hvordan dere bor?? Vi holder som sagt på med enebolig og det er så artig å se hvordan andre løser ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #1533 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei Glossy! Vi bor i en enebolig på to plan, med loft (men ikke kjeller). I 1. etasje er det yttergang, trappeoppgang, bad, vaskerom, to boder, tre soverom pluss en liten stue som kommer til å fungere som hobby/lekerom etter hvert. I 2. etasje er det stue, kjøkken, et lite bad til og kontor. Pluss kjølerom på kjøkkenet. Fra kjøkkenet er det utgang til veranda, og så har vi hage både foran og bak huset, pluss en ekstra terrasse oppå garasjetaket (som vi sikkert kunne brukt mer!). Garasjen har også en bod på baksiden, og garasjen er dobbel så vi har så mye plass vi kan drømme om! Huset er på 150 kvadratmeter, og tomta er vel på ca. 700 tenker jeg. Alt er dekket av kjempehøyt snølag akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. mars 2006 #1534 Del Skrevet 5. mars 2006 Så kult med terasse på garasjetaket. Sleng inn et bilde av det en gang da. Jeg vil bruke garasjen til noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #1535 Del Skrevet 5. mars 2006 Det skal jeg nok gjøre! Når snøen smelter en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. mars 2006 #1536 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg lagde den i Photoshop etter en "oppskrift" jeg fant inne på nybaktmamma.com! Først åpna jeg en ny fil og valgte størrelsen på den til å være 400 x 80 pixler, og så valgte jeg den bakgrunnsfargen jeg ville ha, klippet og limte inn noen bilder og limte inn teksten. For å bruke den i signaturen lagra jeg den i jpg.format og lasta den opp til KG-galleriet (under signaturbilder) og linka til den i signaturen min. Her kan du se i detalj hvordan du lager signatur i Photoshop, og her kan du se hvordan man kan lage signatur hvis man ikke har Photoshop. ← Takk! Jeg skal prøve meg fram når jeg har tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. mars 2006 #1537 Del Skrevet 5. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #1538 Del Skrevet 5. mars 2006 Hørtes stilig ut med terasse oppå garasjetaket. Vil gjerne se bilde av rommet til Brage også jeg da. Deilig å få det ferdig tenker jeg. Håper Brage blir frisk til i morgen, har ikke han hatt diarè veldig lenge nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #1539 Del Skrevet 5. mars 2006 Jepp, siden torsdag Prøver å gi ham "riktig" mat i forhold til løs mage osv. Og han drikker i hvert fall mye vann. Men jeg liker det IKKE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. mars 2006 #1540 Del Skrevet 5. mars 2006 for at rommet til Brage er ferdig! Så kjekt! Skjønner godt det blir deilig med soverommet for seg selv, i det minste for en stakket stund! Vi kommer til å ha det for oss selv hele tiden vi, for vi har ikke plass til barneseng på rommet vårt. Men barnerommet ligger vegg i vegg da, så det skal gå greit! Artig at dere har noe alla den samme planløsningen som oss, med soverom nede og stue/kjøkken mm oppe...er ikke så vanlig akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg