Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia!

Så mye som står på! Faller helt av lasset jeg!

Neineinei...ikke mer sykdom nå...Huff altså,er det mulig å bli så plaget?!

Men så skjønn han er da! Snakker og er bare god! Det må være så utrolig deilig å se utviklingen! Jeg blir varm i hjertet når han jeg er gudmor til kan gangetabellen f.eks(han er ni år da..!) Så jeg kan nesten ikke forestille meg hvor mye et foreldrehjerte skal greie å vokse med årene!!!

Åh...sånne venninner er så trivelig...Hva skal man gjøre egentlig?

Sende dem på en koloniøy og la dem prate hull i hodet på hverandre?! Kan bidra med ei jeg også.......!

Håper helga blir koselig! Mamman din setter nok stor pris på middag vil jeg tro!

Ta vare på hverandre og ha det riktig fint!

*smelter snø for livet* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær
Åh...sånne venninner er så trivelig...Hva skal man gjøre egentlig?

Sende dem på en koloniøy og la dem prate hull i hodet på hverandre?! Kan bidra med ei jeg også.......!

Det hørtes veldig aktuelt ut! God ide. Jeg har dessverre (eller snarere heldigvis) ingen venninner å sende med! :ler2:

Hørtes koselig ut å invitere bestemor på besøk! Hun blir sikkert glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med venninnen din! Jeg kan forstå at hun synes det er trist dere ser lite til hverandre, men på den annen side burde hun jo forstå at det ikke er så lett når man har barn og dermed helt andre forpliktelser. Spesielt siden hun jobber i barnehage, slik du nevner... Skulle tro det ble ganske klart hvor mye barn krever når man jobber med det til daglig! :sjenert:

Hvordagn går det med magen til Brage nå da? Litt bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Idol i gang, og Brage har dansa iherdig, spesielt til den Robbie Williams-låta! :ler:

Magen hans har vært meget ustabil idag, jeg synes jeg har skifta bleier og klær i ett sett, og snart har vi ikke flere reine og tørre bodyer, pysjer og strømpebukser! Jeg ønsker meg tørketrommel...

Pizzadeigen min har heva seg skikkelig dårlig. Måtte bruke litt gammel tørrgjær, for jeg fikk ikke handla i dag når Brage er sånn!

Men jeg håper pizzaen blir god likevel!

Nå har forresten Brage lært å si "BØ!" når pappaen hans jager ham rundt i stua! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maikana

Dagboken din er så utrolig koselig! Så nydelig lille Brage er da, og snart skal du ha en til. Dobbel lykke :hjerter:

Håper dere får en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TeddyToria, iingvild, iss og Maikana: :klem:

Gjett hvem som sto opp kl. 7 i dag, ikke pga. Brage, men fordi hun var så fryktelig SULTEN!!! Gravid matvrak, der har dere meg... :rodme:

Slenger inn et magebilde tatt i går kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott mage du har! :)

Vi merker også litt trøbbel i vennegjengen nå som ganske mange har barn. Faktisk er vi blant de siste som ikke har barn ennå. Vi har alltid passet oss veldig for å legge beslag på barneforeldrenes tid og ikke komme med kommentarer. Men folk er forskjellige, vi synes ofte de behandler oss barnløse ganske dårlig. De kan feks fortelle masse om sin hverdag, og så avrunde med "men dette vil dere forstå når dere får barn selv", noe som er en utrolig nedlatende kommentar å komme med når ikke vi har sagt noe først. Man må ikke være rakettforsker for å forstå at det er travelt å ha småbarn. Og så får vi veeeldig ofte spørsmål om når barna kommer, det blir også slitsomt i lengden.

Nei, folk er forskjellige, tror ikke det har så mye med om man har barn eller ikke, tror det har mer med sosial intelligens å gjøre :ler: Hun venninnen din høres virkelig ikke særlig sosialt intelligent ut for tiden!

Jeg er skravlesjuk i dag som du kanskje skjønner :ler:

Ønsker deg og familien din (inkludert magebeboeren ;)) en riktig god lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen din er kjempefin!! :) Og den er tydelig større nå enn på forrige bilde, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for hilsener, Heidi76 og Ciara! :klem:

Brage er fortsatt løs i magen! :sur:

Burde kjør mere klesvask, men det er ikke plass til å tørke klærne!

Han spiser skikkelig dårlig i dag. Og er trøtt og slapp, ikke seg selv i det hele tatt! Han drikker heldigvis vann, men ikke så mye som han pleier. Jeg liker ikke helt dette her. Er redd for at han skal bli dehydrert etter hvert, med all den diaréen og så drikker han mindre vann enn vanlig.

Jeg gikk på vekta i stad (det ante meg at jeg ikke ville like resultatet...)!

Og jeg har altså gått opp 7 kilo nå! :overrasket:

Det er mye synes jeg. Merker jo at jeg er tyngre også. Men såvidt jeg husker fra forrige gang kom den største vektøkninga mellom 20 og 30 uker, 10 kilo og mer enn det også, og så flata det mer ut på slutten.

Jeg burde sikkert spise sunnere, men jeg går jo rundt og har lyst på noe hele tida, og hvis jeg ikke får spist på en stund blir jeg både kvalm og irritabel, så det er heller ingen god løsning... :forvirret:

Nå har jeg bretta tøy, tørka støv, tatt kjøkkenet skikkelig, vasket gulvene og lagt på nye duker og løpere på spisebord og stuebord.

Det som gjenstår er å vaske badene, så sier jeg meg ferdig med husmoraktivitetene for i dag ;)

Har kasta litt for visne blomster og kjøpt meg noen røde ildtopp og en potte med masse små perleblomstløker som blir veldig fine når de blomstrer.

Vi får besøk av mamma i kveld, og mannen skal lage middagen, det blir garantert godt! :sikle:

Veldig fint vær ute også, så en tur ut hadde ikke vært å forakte! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så effektiv og flink du er da!! Er så godt når huset skinner og man får bytta litt miljø i stua! Har funnet meg så mange kule vår og sommerduker så nå må det bare bli vår så jeg kan kjøpe dem!!

Kos dere masse! God bedring til Brage! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så nydelig mage du har!! :hjerte: Og så flink og effektiv du har vært i dag da, send over litt energi hit a! Leiligheten vår ser ikke ut altså... :( Og det er et STORT tiltak å begynne!

God bedring til Brage!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...